torb Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg kjører skjermen med analog (blå) kabel. Ønsker å prøve DVI (hvit kabel). Men når jeg bare bytter kabel og starter opp igjen får skjermen ingen signaler. Jeg må mao gjøre noe mer, men hva? Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 tror du må gå inn på menyen på selve skjermen og velge der Lenke til kommentar
torb Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Gjelder en dell skjerm. Av manualen virker det som om skjermen selv skal forstå hvilken kabel den er tilkoblet med. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 noen som kan forklare meg litt forskjellen på DVI og "vanlig" VGA kabel, utenom at den er digital... Er det noen praktisk forskjell? Bedre bilde? synes da gode gamle VGA kabelen gir sylskarpt bilde jeg =) Har både og på skjermkort, og skjerm, men har bare VGA kabel, så lurer fælt på om det er noen vits i å anskaffe DVI kabel...? takker for svar Lenke til kommentar
Panter Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Et veldig enkelt svar er at ettersom både pcen og skjermen "jobber" digitalt kan en konvertering 2 ganger til/fra analogt skape "unøyaktigheter" osv. Endret 13. februar 2007 av Panter Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Med DVI slipper man å trykke på "auto" for å justere bildet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 skru av maskinen skift kabel så bare dvikabelen står i på skjermen og pcn og start den igjen så skal det funke. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 På noen skjermer så må man trykke på en knapp for å veksle mellom DVI og VGA. På min Samsung må jeg det hvis jeg bytter kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå