Gå til innhold

Jeg trenger et spill, et bra spill. Forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen spesiell sjanger du tenker på da?

Har gode erfaringer med Just Cause. Det går ut på det samme som GTA og er fritt og slikt som GTA også er. Banen er enorm, og det er alltid noe å finne på. Anbefaler dette spillet, siden det er langt og veldig underholdende. Et av de beste spillene jeg har prøvd på en stund etter min mening.

Ellers kan Rainbow Six: Vegas være en mulighet. Har hørt mye bra om det, selv får jeg snart dette spillet selv og ser frem til å prøve det.

Du kan også vente til mars, siden det da kommer et nytt C&C spill som ser veldig lovende ut.

Forresten er også Anno 1701 et meget godt strategispill som du kan prøve ut.

 

Var alt jeg kom på i farta egentlig.

Lenke til kommentar

Her var det ikke mye å gå etter...men :)

 

For min del er det ikke så mange titler som har gitt meg en skikkelig "sweeet" følelse, men noen få er det.

 

Etter å ha sjekket mine egen spillliste med hele 135 fullførte spill, kan jeg anbefale følgende spill :

 

1. Disciples 2 utgavene

2. Mafia

3. Heroes of Might and Magic 2, 3 og 5.

4. Warcraft 2

5. The thing

6. Hidden and Dangerous serien

7. Broken Sword 1 & 2

8. Rainbow Six 2 & 3.

9. Swat 3 & 4

10. Splinter cell serien

11. Freedom Fighters

12. Hitman serien

13. Medal of honor

14. Dungeon Siege serien

15. Battlefield 1942

16. Call of duty 1 & 2

16. Max Payne serien

 

Og så noen spilltitler jeg TROR er gode, men ikke har anskaffet meg grunnet liten tilgjengelig tid eller for høye maskinkrav :

 

1. Rainbow six - Vegas

2. The Godfather

3. FEAR

4. Sniper Elite

5. Ghost Recon - Advanced Warfighter

6. Indigo Prophecy

7. Civilization IV: Warlords

8. The Elder Scrolls IV: Oblivion

9. Red Orchestra: Ostfront 41-45

10. Neverwinter Nights 2

 

Og til slutt noen interessange spilltitler som er på vei :

 

1. Disciples 3

2. Medal of Honor: Airborne

3. STALKER

4. Resident Evil 4

5. Crysis

6. Battle Lord (Heroes clone)

7. Et utall antall xbox360 tittler overført til pc.

Feks "Gears of war" ? *sikle*

Lenke til kommentar
Jeg trenger forslag til gode spill. Jeg har ikke hatt et bra spill på flere år. Jeg vil ha et skikkelig spill som gir meg en skikkelig "Sweeeet" følelse. Et spill jeg ikke kan bli lei eller skuffet av. Har dere noen forslag?

7805947[/snapback]

 

Det finnes så mange gode spill som gir en "Sweeet" følelse at det er umulig å velge et. Men av de spillene jeg har vært igjenom har fire utmerket seg. Civilization: Warlords, Oblivion, GTA san andreas og Battlefield 2142.

Lenke til kommentar

Oblivion ga i hvert fall meg en skikkelig sweeeeeeet følelse, tror det er det beste jeg har spillt. Hvis du liker litt skrekk må MÅ du bare spille F.E.A.R., det er også helt rått. Rainbow Six: Vegas ga meg også en sweet følelse, i tillegg til at gameplayet er rå bra, AI-en er nokså realistisk, er samtidig verdenen du befinner deg i nokså virkelighetsnært.

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar

Det er vel noe av det dummeste jeg har hørt, at F.E.A.R. liksom skal gjøre deg frustrert er jo bare bullcrap, gameplayet er skikkelig morsomt, måten slow-mo effekten er implementert på er helt rå. Historien er noe av det beste jeg har vært borti, dette er et spill du virkelig kan leve deg inn i. Skikkelig , skikkelig creepy spill =) (anbefales!!)

 

Samtidig er jeg enig i at du ikke kan komme utenom HL1 og 2 <3 De er også knallgode. De spillene har jo heller ikke så alt for høye systemkrav ...

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar

en gooooood feeling spill som jeg har hatt veldig lenge nå er Starcraft: broodwar, eldgammel men fy å artig det er når man spiller mot folk på nettet. Ellers så er jo MTWII et alternativ, bare at aien ikke er perfekt men kommer vel patch, så er det jo også mods som fikser det : D

Lenke til kommentar
Liker du FPS? Kommer ikke utenom HL2, vidt kjent som tidenes skytespill som enda ikke har fått noen real konkuranse. Fraråder deg spill som FEAR, Prey etc. Får deg ikke i noen stemning, foruten en skuffet og frustrert en.

7816286[/snapback]

Synes FEAR er hakket vassere enn HL2, særlig i kampene. Grafikk, lyd, og framifrå AI feier gulvet med alt annet. Hvis det er sweeeet-følelse du er ute etter, får du den når du setter på slomo-funksjonen. Gud bedre så fett det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...