Gå til innhold

Forza 2 har fått dato. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vert det alle banene? Må innrømma eg synes 12 baner er litt få for eit bilspel... :hmm:

7810824[/snapback]

Nja, blir sikkert forlengs og baklengs og små biter og speilvendt og tjo og hei.

Men det er greit med færre syns jeg, slik at man kan skikkelig lære seg dem...

Noen som har en bil-liste?

Lenke til kommentar

Mai er fint, men blir skuffet om det kommer 25 mai siden jeg husker jeg fikk Forza 1 til bursdagen min 19. mai. Skulle ønske Forza 2 kom innen den tid :)

Bil-liste hadde vært veldig fint ja :) Bra at Nürburgring Nordschleife er med :) Begynner å bli god i den på PGR 3 nå. Har lurt litt på hvorfor Nürburgring Nordschleife ser så forskjellig ut på Forza 1 og PGR 3 :p

Har hørt at spillet skal komme med over 300 biler :) Fin mengde etter min mening. Elsket den gamle butikk modusen på Forza 1 der du kunne velge sånne flagg. Håper også at det er sånn at du kan starte med en "verdensdel" så får får dine første biler derfra :)

Bare trist at det ikke er "sports SUV" biler med :p Sånne biler som Porsche Cayenne. Men det er jo et "racing" spill ikke et terreng spill som Motor Storm og Excite Truck.

Lenke til kommentar
Bare trist at det ikke er "sports SUV" biler med :p Sånne biler som Porsche Cayenne. Men det er jo et "racing" spill ikke et terreng spill som Motor Storm og Excite Truck.

7811879[/snapback]

Kan du komme med en link til dette? Vet i hvertfall at en versjon av VW Golf skal være med i spillet, og en Porsche Cayenne er da strengt tatt raskere enn denne.

Lenke til kommentar
Delig med (forhåpentligvis] fastspikret dato. Men som en Forza-fan er jeg også en smule bekymret, og håper at ikke spillet rushes. Turn 10 bør virkelig begynne å lette på slørene snart. Gi oss noen skikkelige videoer/bilder, vite mer detaljer, osv. Jeg trenger beroligelse på at spillet er der det skal være, noe jeg ikke er sikker på at etter all oppmerksomheten spillet har fått.

Forzacentral melder om at utviklerene gradvis skal begynne å gi mer informasjon nå. :)

7807677[/snapback]

Tror du kan slappe litt av. Spill som GTA4 kommer i Oktober og det har ikke engang kommet artwork for det enda. Ikke alle spill er som Gears of War som har spilldemoer og show 2 år før det lanseres. Noen utviklere liker å holde på kortene lengst mulig slik de kan jobbe i et godt tempo med viktige ting i rett rekkefølge istedefor å fokuser på grafikken for tidlig og la det bli hovedattraksjonen for at spillet skal promoteres tidlig.

7807920[/snapback]

det skal nå sies at jeg både snakket med produsenten av forza 2 på tokyo game show, og spilte det på x06, så en god del info har vært tilgjengelig for pressen en stund. men det var fryktelig uferdig da, og det er veldig kult med en mer håndfast dato å forholde seg til.

Lenke til kommentar

7811879[/snapback]

Kan du komme med en link til dette? Vet i hvertfall at en versjon av VW Golf skal være med i spillet, og en Porsche Cayenne er da strengt tatt raskere enn denne.

7811956[/snapback]

Jeg vet jo selvfølgelig ikke, men jeg tror bare ikke det er med sånne biler i Forza.

Edit: Gjelder Mai bare for Europa eller for resten av verden også? Er ikke ofte vi får spillene først.

Endret av Lyn
Lenke til kommentar

Edit: Gjelder Mai bare for Europa eller for resten av verden også? Er ikke ofte vi får spillene først.

7812025[/snapback]

Forza Motorsport 2 will be on North American store shelves May 2007

7812434[/snapback]

Det var dumt :cry:

Da ta det vel lang tid før det kommer hit :no:

Lenke til kommentar
Vert det alle banene? Må innrømma eg synes 12 baner er litt få for eit bilspel... :hmm:

7810824[/snapback]

Det er ikke 12 baner. Det er 12 'miljøer' med flere baner fra hvert sted. Totalt 40+ ulike 'baner' som det står her:

8 of these 12 tracks (or environments as we refer to them) are real-world locales -- and as such, feature all the authentic real-life ribbon configurations of the tracks. Fans of Suzuka Circuit know that the track has 3 ribbons: The full Grand Prix course, the West course (used for MotoGP events), and the East course with the famous esses (and where I hear they held a NASCAR race in the '90s). All told, there are 47 different ribbons in the game across the 12 environments.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Delig med (forhåpentligvis] fastspikret dato. Men som en Forza-fan er jeg også en smule bekymret, og håper at ikke spillet rushes. Turn 10 bør virkelig begynne å lette på slørene snart. Gi oss noen skikkelige videoer/bilder, vite mer detaljer, osv. Jeg trenger beroligelse på at spillet er der det skal være, noe jeg ikke er sikker på at etter all oppmerksomheten spillet har fått.

Forzacentral melder om at utviklerene gradvis skal begynne å gi mer informasjon nå. :)

7807677[/snapback]

Tror ikke du skal være bekymret for at spillet er rushet. De hadde jo en dato i november 2006, men bare 2-3 uker før det skulle ut ble det utsatt. Vet ikke grunnen til at det ble utgitt, men jeg ser jo for meg at spillet var så å si klart i fjor, og at de nå har har 6 måneder ekstra på å finpolere og perfeksjonere det :)

Lenke til kommentar

Det som var litt artig med den datoen LarryDik refferer til, var at så raskt de første bildene kom av Forza 2, blei det annonsert utsttelse av tittlene. Bildene blei forøvrig slaktet hardt og gale etter det eg fikk med meg :p

Sikkert tilfeldigheter, men likevel. Bildene som blei sluppet da sugde litt ballsvette :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Det som var litt artig med den datoen LarryDick refferer til, var at så raskt de første bildene kom av Forza 2, blei det annonsert utsttelse av tittlene. Bildene blei forøvrig slaktet hardt og gale etter det eg fikk med meg :p

Sikkert tilfeldigheter, men likevel. Bildene som blei sluppet da sugde litt ballsvette :wee:

7814569[/snapback]

Dik med k, ikke ck om jeg får be :nei: En liten forskjell der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...