Gå til innhold

Forza 2 har fått dato. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nøyaktig 2 år etter forfjengeren da altså. Tothegame har for øvrig satt datoen til 25. mai.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Har rattet. Storkosar meg med PGR3 igjen. Heilt fantastisk! :)

7805937[/snapback]

Samme her, kjøpte PGR3 sammen med boksen for lit tover 1 år siden. Eit allerede kanaonbra spill fikk nytt liv med rattetm herlig!

Ja da kan vi vel snart forvente å se gode skjermbilder og klipp fra spillet da håpe eg :wee:

Lenke til kommentar

Delig med (forhåpentligvis] fastspikret dato. Men som en Forza-fan er jeg også en smule bekymret, og håper at ikke spillet rushes. Turn 10 bør virkelig begynne å lette på slørene snart. Gi oss noen skikkelige videoer/bilder, vite mer detaljer, osv. Jeg trenger beroligelse på at spillet er der det skal være, noe jeg ikke er sikker på at etter all oppmerksomheten spillet har fått.

Forzacentral melder om at utviklerene gradvis skal begynne å gi mer informasjon nå. :)

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Delig med (forhåpentligvis] fastspikret dato. Men som en Forza-fan er jeg også en smule bekymret, og håper at ikke spillet rushes. Turn 10 bør virkelig begynne å lette på slørene snart. Gi oss noen skikkelige videoer/bilder, vite mer detaljer, osv. Jeg trenger beroligelse på at spillet er der det skal være, noe jeg ikke er sikker på at etter all oppmerksomheten spillet har fått.

Forzacentral melder om at utviklerene gradvis skal begynne å gi mer informasjon nå. :)

7807677[/snapback]

Tror du kan slappe litt av. Spill som GTA4 kommer i Oktober og det har ikke engang kommet artwork for det enda. Ikke alle spill er som Gears of War som har spilldemoer og show 2 år før det lanseres. Noen utviklere liker å holde på kortene lengst mulig slik de kan jobbe i et godt tempo med viktige ting i rett rekkefølge istedefor å fokuser på grafikken for tidlig og la det bli hovedattraksjonen for at spillet skal promoteres tidlig.

Lenke til kommentar

Fra linken i første innlegg:

Forza Motorsport 2 Tracks

* Mugello Autodromo Internazionale

* Suzuka Circuit

* Sebring International Raceway

* Mazda Raceway Laguna Seca

* Tsukuba Circuit

* Road Atlanta

* Silverstone Circuit

* Nürburgring Nordschleife

* Maple Valley Raceway

* Sunset Peninsula Infield

* New York Circuit

* Test Track

As you can see, 8 of these 12 tracks (or environments as we refer to them) are real-world locales -- and as such, feature all the authentic real-life ribbon configurations of the tracks. Fans of Suzuka Circuit know that the track has 3 ribbons: The full Grand Prix course, the West course (used for MotoGP events), and the East course with the famous esses (and where I hear they held a NASCAR race in the '90s). All told, there are 47 different ribbons in the game across the 12 environments.

Høres veldig bra ut - blir nok noen sene kvelder med 3-runders løp rundt Nürburgring på Live denne gangen og :D

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...