LucarioX Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei! Prøvde å legge til E-mail adressen vår på adresse lista til Wiien. Sendte en sånn registrerings Mail til data maskinen og svarte som det sto at jeg skulle gjøre. Men ingenting skjer på Wiien. Har også prøvd å sende konsollen mange meldinger som bare ineholder noen får tegn bare for å teste om de kommer fram, men ingenting skjer. Dataen sier at "mailen ble sendt" så det er ikke det. (Har ventet på de mailene i over en uke nå) Får heller ikke opp det blå lyset når jeg får en melding av foreksempel Nintendo når det har kommet en ny "update". Virker som om noe er feil med melding systemet Har lest manualen og tittet på "settings" i Wii menyen, men finner ikke ut noe mer. Internett Channel, News Channel, Forcast Channel og Shop Channel fungerer utmerket! Internett Channel er kjempe rask og kommer inn på Shop Channel 1/30 ganger nesten Laste tiden på updates er også veldig kort. Håper noen her kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Sund Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Sånn er det til meg å. Kanskje det ikke virker og sende fra samme nettverk til noe som er kobla til det nettverke ? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Hmm, det var rart Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Putas Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Får til å sende fra pc som er kobbla på samme nettverk som wii så er nok ikke det som er problemet. Har du søkt på google og sett om det er flere som har dette problmet ute i den store verden? Kanksje du finner svar på åssen du kan løse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå