TST Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Klar for litt maritim strategi i helga? Da passer kanskje denne PC-demoen av Battlestations: Midway. Les mer Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hmm, dette har jeg ventet på. Har hørt de ventet et parr måneder å slippe det ut for å forbedre grafikken. Jeg har også hørt det er ett typearkade spill, så håper dette ikke blir et skuffende spill, ellers blir det en av de mange spillende jeg nedlaster . Silent hunter 3, ROme total war +BI, Medieval 2 er de eneste spillene jeg har kjøpt siden jeg startet å nedlaste, det sier noe om hvor dårlige jeg syntes spill er nå for tiden. Byttet faktisk wow mot diablo II som jeg ble forelsket i . Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 burde vært singleplayer i demoen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 burde vært singleplayer i demoen! 7808874[/snapback] Burde først og fremst vert ein turorial. Denne mangler ihvertfall på xbox 360 demoen, men man kan laste ned ein tutoprial film fra Market PLace der i det minste. Forøvrig syns eg demoen(igjen på 360) var fenomenal. Spillet har vekket intresse fra før, men etter å tastet det og satt meg inn i det er eg overbevist. Ingenting er som å fullføre eit herlig og velykket torpedo run eller ein herlig 3 skvadrons divebomb Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 hm... neppe et spill jeg kommer til å kjøpe, selv om det sikkert kunne vært artig å spille på lan. Lenke til kommentar
andir Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Spilt det en stund nå, og det var bedre enn jeg forventet. Artig LAN-spill, helt klart. Kommer nok til å kjøpe det hvis jeg finner det på tilbud en eller annen gang. Lenke til kommentar
propel Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 får bare connection lost uansett hva for server jeg prøver å koble meg til. skuffende Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Først prøvde jeg å stille inn brannmuren min med oppgitte porter, det gikk heller dårlig, så jeg endte opp med å koble meg opp utenom ruteren min. Resultatet? av ca 30 forsøk på å logge på ett spill fikk jeg: *27 connection lost før jeg kom inn i lobbyen til ett spill (dette skjer etter alt fra 2-30 sekunder) *1 connection lost når spillet lastet *1 CTD når spillet lastet *1 idiot som ikke klarte å trykke "start" hurrah, dette spillet vil jeg prøve mer! !#¤%!#¤%!#¤&!#¤%§!3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Akkurat det der at folk ikkje veit at man skal trykke ready er jøvlig irriterende. Man tror liksom alt er fryd og gammen etter man har valgt side og ka man skal ha kontroll over,brannt meg på den første gangen eg også. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Aner ikke hva i all verden de tenkte på, men demoen er jo helt høl i hue. Det går jo ikke å gå inn på en eneste server her! Og det klikker hver 2. gang jeg klikker på noe. Demoen er totalt FUBAR. Det går ikke en gang å lage egen server uten at jeg får en error. Endret 1. februar 2007 av Colossus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noe sier meg at eg er glad for at eg spiller 360 demoen Lenke til kommentar
slainte Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det må f**n meg være VM i CTD, Connection Lost, You've been kicked from the server og alt annet mannskit når man spiller dette. Litt synd for det virker kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg