Fiola Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hvor kan jeg laste ned en fullversjon av Windows XP uten å kjøpe den ? Jeg har hørt at man kan laste ned en fullversjon som varer i 30 dager før du må inn med en produktnøkkel. Jeg kunne tenke meg å prøve den på en ny harddisk og evt. putter inn en produktnøkkel etter installasjonen. Kan noen hjelpe ? :wink: Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 prøv å let på microsoft sine sider,finner sikkert noe der. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 http://www.microsoft.com/uk/technet/previe.../evaluation.asp Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Jeg finner fremdeles bare steder hvor jeg kan bestille produktet. Jeg skulle gjerne ha kunnet laste programmet ned, brenne det inn på en cd og så prøve det på en helt ny harddisk. Uten å måtte betale først. :???: Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Finnes ikke! Du må betale først. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Fiola skrev (2002-11-30 17:00):Jeg skulle gjerne ha kunnet laste programmet ned, brenne det inn på en cd og så prøve det på en helt ny harddisk. Uten å måtte betale først. Ja gid det var så enkelt. Men du må desverre kjøpe det og det kan eg annbefale deg å bare gjøre. :wink: Lenke til kommentar
quack Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 *host* imesh, kazaa, winmwx etc. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: tbn//nemesis skrev (2002-12-01 17:19):*host*imesh, kazaa, winmwx etc. Nåja *host* du klarte ikke å dy deg. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 17:19, skrev tbn//nemesis:*host*imesh, kazaa, winmwx etc. *host* nei? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Den dagen microsoft gir bort programvare kan alt skje. Det med 30 dager er vel den tiden du har på deg til å aktivisere XP. Hvis du vil ha det uten å kjøpe må du ta, dvs ikke lov.... Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 17:28, skrev sjefen_:Den dagen microsoft gir bort programvare kan alt skje. Det med 30 dager er vel den tiden du har på deg til å aktivisere XP. Hvis du vil ha det uten å kjøpe må du ta, dvs ikke lov.... På TG 2001 satte jo microsoft opp en ftp server hvor man kunne laste ned 120 dagers (Tror det var 120) evaluation copy av windows XP =P Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 hmm, det hadde jeg aldri trodd. Må ha vært et bra pr-stunt, alle gelmmer å piratkopiere xp fordi de får det..... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvis du ikke har lyst til å laste det ned ulovlig må du nok kjøpe det. Jeg anbefaler allikevel å IKKE kjøpe windows xp, heller windows 2000 siden du da slepper registrerings tullet.. Eneste merkbare forskjellen er de unødvendige fargene og runde vinduene .. ;-D Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Kjøøpr det på elkjøp da vell, da får du vell 30 dagers bytterett? Ellers tror jeg det er 14 dagers fri bytterett på alle varer bare du ikke ødelegger de. Bare kjøp XP, så leverer du det tillbake(pass tiden) hvis du ikke liker det. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 trodde de fleste produktene til ms var mulig å få på evo... Har ofte testet ms produkter i labben på jobb, og brukt evo lisenser... Vanligst med 120 dagers Send en mail til ms i norge og spør da vel? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 17:19, skrev tbn//nemesis:*host*imesh, kazaa, winmwx etc. Pass deg for slike kommentarer er du snill. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: P@rm@nn skrev (2002-12-01 23:20):Kjøøpr det på elkjøp da vell, da får du vell 30 dagers bytterett?Ellers tror jeg det er 14 dagers fri bytterett på alle varer bare du ikke ødelegger de. Bare kjøp XP, så leverer du det tillbake(pass tiden) hvis du ikke liker det. Nei du har ikke bytterett på spill/program/data. Det står på plakatene i dataavdelingen. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 23:20, skrev P@rm@nn:Ellers tror jeg det er 14 dagers fri bytterett på alle varer bare du ikke ødelegger de. Du tenker kanskje på angreretten som gjelder ved bl.a. postordrekjøp? Den gjelder nok ikke for datamaskinprogrammer, videogrammer, mv. hvor forseglingen er brutt. LeD Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 http://www.microsoft.com/uk/technet/previe.../evaluation.asp som han nevnte over, står det at det bare er å logge inn med passport-konto hos microsoft(dvvs en hotmailkonto e.l.), for å bestille. Står at det er gratis evaluation. Er dette løgn det da? Dere som sier det ikke fins? har ikke tid til å logge inn og registrere, så jeg får ikke prøvd, men det virker jo interresant da... bertie Lenke til kommentar
*T* Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 18:49, skrev Kjetil Lura: Quote: P@rm@nn skrev (2002-12-01 23:20): Kjøøpr det på elkjøp da vell, da får du vell 30 dagers bytterett? Ellers tror jeg det er 14 dagers fri bytterett på alle varer bare du ikke ødelegger de. Bare kjøp XP, så leverer du det tillbake(pass tiden) hvis du ikke liker det. Nei du har ikke bytterett på spill/program/data. Det står på plakatene i dataavdelingen. Jo, du HAR 30-dagers bytterett på spill/programvare osv på elkjøp, sålenge forseglingen ikke er brutt. Du har faktisk bytterett på ALT. Du kan kjøpe en skriver, tømme den for blekk, og levere den tilbake og få alle pengene igjen. Eller kjøpe digital kamera til ferien, for så å levere det tilbake når du kommer hjem igjen. Og for de som ikke fikk det med seg, også bytterett på data => på alt elkjøp selger. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg