Fotofashion Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Skaffet meg en pentax k100D, får se om man oppgraderer til k10D senere eller hva Pentax kommer med neste år . Men nå er jeg stor fornøyd med k100D'en. Så veien er valgt kan man si. Bilder fra første dag med kameraet, så var en del ting jeg glemte. Var litt mere å passe på, en det jeg måtte med mitt fuji s5600. alle er tatt med kit linsa 18-55, gleder meg til å skaffe meg flere linser. Først og fremst en 50mm helst f1,4. Og en go linse for å ta by bilder med. ja jeg kom derifra. Truger er noe man burde invistere i! skulle hatt høyere F verdi, men ble litt ivrig holdt på å frise av meg fingrense.. så burde hat med stativet. Lenke til kommentar
licnep Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Fine bilder. Likte særlig det siste. Riktig eksponering, fin himmel og full vidvinkel. Broen også var flott. Kult motiv. Det første skurrer litt. Skulle fått frem de sporene bedre. Kanskje bittelitt mørkere? Vet ikke helt. Endret 26. januar 2007 av licnep Lenke til kommentar
buitre Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Fine bilder. Første bilde var litt rotete( hva er motivet? sporene eller trærne? Velger å tro at det er sporene, og da burde disse ta opp en større del av bildet). Andre bilde var bedre komponert, men med litt for mye himmel. Det er tydelig at broen er motivet, og er pent komponert. Tredje bilde er meget pent. Nydelig himmel. Bra komposisjon og eksponering. Litt uskarpt, men det er naturlig med kit objektiv, håndholdt og i kulda. Bruk av stativ, MLU og fjenutløser ville forbedret bildet, men det vet du alleredet( mtp din kommentar under bildet ) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 1# bildet syntes jeg var litt spennende pga snøen dannet en sirkel. Ble på en måte en inngangsparty inn til skogen. takk for svar og kritikk Lenke til kommentar
trondage Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Fine bilder. Likte det siste bildet litt ekstra, siden det har en del spennende farger. Endret 27. januar 2007 av trondage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå