Gå til innhold

Sort skjerm på Sony KDL-40W2000 i 1080p (360)

Anbefalte innlegg

Ok, litt vanskelig å få meste parten av problemstillingen i topic, så here goes:

Har nettopp fått meg en Sony KDL-40W2000. Nyyydelig TV som det er svært lite å utsette på så langt. Da jeg skulle skifte over til 1080p i dashboardet på 360'en, så fikk jeg bare sort skjerm. Har bare så vidt prøvd, og lurer på om det er noe jeg ikke har fått med meg. Støtter den i det hele tatt 1080p over komponent? Mener å ha lest noe om dette tidligere på forumet, men fant (selvfølgelig) ingenting når jeg søkte.

Håper en eller annen guru kan komme med en (lettvint) fix til dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det for et tullesvar da?

360'n støtter 1080p via komponent og VGA - kjører det selv hjemme uten problemer. At folk ikke har sjekket spesifikasjoner på TV'n de ønsker seg og derfor har kjøpt seg TV'er som er begrensede og ikke støtter dette er vel ikke Microsofts skyld??

Kjære vene...:)

Lenke til kommentar

Jo, veit ikke om jeg forstår deg rett. Men per i dag støtter Xbox 360 1080p gjennom begge sine HD utganger, altså komponent og VGA. Dette virker uten problemer.

Men det finnes jo et uttal TV produsenter med ørti modeller hver - og ikke alle av disse støtter 1080p gjennom komponent og VGA. Så er man 360 bruker og skal kjøpe 1080p TV så bør man nok sjekke dette.

Personlig kan jeg ikke akkurat si at jeg ser forskjell på 1080i og 1080p signaler inn på min 1080p projektor. Og det på et 2 meter bredt bildes som jeg sitter mindre enn 3 meter unna. Det blir jo de-interlaced og vist som 1080p alikevel. :-)

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...