Zhyper Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei! Kjøpte et pioneer anlegg i 2003 for 5000,-, angrer litt nå som jeg ser hvor mye mer jeg kunnet fått for pengene. uannsett, fikk problemer etter ca. 2 år, tenkte ikke på å sende det inn før, 1-2 år senere enn det. Nå har jeg sendt det inn, og fått det tilbake igjen. Anlegget fungerer fint, MEN de glemte å sende fjernkontrollen! dette anlegget har bare 4 knapper, av/på, play/pause, open/close og stop.... (drittanlegg) Ikke nok med at de brukte en måned på å fikse det, men de nektet for å ha hatt noen fjernkontroll fra meg. Men jeg sendte et bevis over fax, så nå har de bestilt en ny fjernkontroll til meg Tips til alle som bruker penger på dyr elektronikk: Ta vare på alt av kvitteringer, og stå ved din rett Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hehe ja det er lurt det. Anlegget mitt har bare 6 knapper fordelt på 4 komponenter :\ Men det er bra fordet Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 bra det ordnet seg til slutt da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå