mikk- Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Er det noen som har noen kloke forslag til forbedringer på klubblan.tk? Jeg vet det er mange som mener at man ikke burde bruke <iframe>, men jeg hadde (før) en counter på sida som oppga hva for slags browser folk hadde. Det viste seg at 100% (792 av 792) hadde browser som klarte <iframe>. Så. Noen forslag til forbedringer? [ Denne Melding var redigert av: Mikka på 2002-11-30 10:30 ] Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg synes designet var kewlt.Hvordan greide du at det var forsjellige farger på fjellet osv? Har altid lurt på det:P Hva grafikk program bruker du ? Jeg kommer ikke på noe annet enn at det er litt irriterendes at det kommer et popup vindu men men.. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 + Fett design. - At det kom opp et pop-up vindu. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 SirAnderz:: Siden er bygd opp på følgende måte: -Et bakgrunnsbilde med fjellene, der topp/bunn allerede er mørkere og der stripene og logoen allerede er satt på. (uten det grønne) -En tabell (9x9) der den mitterste cellen er grønn og har filter:alpha(Opacity=70) (css)+ alt det andre. Bilde ble laget slik:: Jeg åpnet bildet, satte mode til grayscale (image->mode->grayscale), og la på en color overlay (høyreklikk på layeren->blending options) med en opacity på ca 20%. Deretter åpnet jeg topp og bunn i nye vinduer (ctrl+c) (hvert sitt vindu), la på en ny color overlay på disse (ca 80%), pluss striper. Så limte jeg dem tilbake inn i det store bildet, satte på logoen og litt stasj. Jeg bruker Adobe Photoshop 7.0. Utrolig hva man husker :wink: _________________ Klubblan.tk [ Denne Melding var redigert av: Mikka på 2002-12-01 22:14 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Artig design på den der. :smile: Annerledes, og det er jo bra. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Bra design! Det eneste var at vinduet med tekst var litt for lite for meg. Men smaken er som baken... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Bakgrunnsbildet bruker ALTFOR lang tid til å loade... (på ADSL linje) Eller er det en bra side... Lenke til kommentar
mamort Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Sida var fin den, men har litt kritikk å komme med. For det første likte jeg ikke pop up'en. Dessuten likte jeg ikke rød fargen du har brukt. Teksten er som et resultat ikke så lett å lese som den bør være. Du bør gjøre noe mer med linkene slik at de faktisk ser ut som linker og ikke bare vanlig tekst. En annen ting som ikke er så nødvendig, men likevel kjekt synes jeg, er at hele tekst boksen og guien strekker seg for å fylle ut hele bredden i vinduet slik at de med høy oppløsning får bedre plass i vidden til teksten. Andre ting som kunne fikses er at guien får litt mindre "firkantet" design. Du kunne prøve å gjøre den mer buet og "mykere"..... Mine to cents.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Dessuten likte jeg ikke rød fargen du har brukt. Teksten er som et resultat ikke så lett å lese som den bør være. Den røde fargen er egentlig en del av "juledesignet", og skal fjernes snart. (grønn, #78B500) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Skikkelig stilig side 8) Kult med den gjennomsiktige skrolleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå