EAO_HECTOR Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? (Billigst mulig. Helst) Alle nettbutikkene på Gamer.no er utsolgt. Jeg bor i Oslo, men de butikkene jeg har vært i har ikke spillet for PC. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? (Billigst mulig. Helst)Alle nettbutikkene på Gamer.no er utsolgt. Jeg bor i Oslo, men de butikkene jeg har vært i har ikke spillet for PC. 9204399[/snapback] Kjøp på nettet =) Det gjorde jeg. Gå på testdriveunlimited.com, velg UK og Buy online. Tok meg 2 min å kjøpe og 15min å laste ned. Lenke til kommentar
EAO_HECTOR Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kjøp på nettet =) Det gjorde jeg. Gå på testdriveunlimited.com, velg UK og Buy online. Tok meg 2 min å kjøpe og 15min å laste ned. 9204788[/snapback] 50£ er litt dyrt synes jeg og så er det noe med å holde den fysiske kopien i hånden. Et annet medlem av EAO har hatt store problemer med sin nedlastede kopi. 'Skeptisk' :!: Men nå ser jeg at CDON.com har fått det inn igjen (389kr), så da sees vi på nettet om ikke så alt for lenge, håper jeg. Se etter EAO HECTOR. Det er alltid så moro å møte andre Nordmenn der ute. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg kjøpte det for 250kr nesten med engang det kom ut! Fikk det i posten utrolig kjapt også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 wooohooo! Rattet kom til oslo kl 10, dvs det burde klare turen til stavanger i dag/natt som gjør at i morgen burde jeg kunne kjøre meg G25!!! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 noen som blir med og kjøre litt?? tar vel en tur rundt midtnatt. norway27 er meg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 noen som blir med og kjøre litt??tar vel en tur rundt midtnatt. norway27 er meg. 9222026[/snapback] Skulle gjerne blitt med og prøvd å få til noe. Men starter jeg spillet blir jeg sittende hele natta. Må hoppe på bussen kl 7 imorra tidlig, jobb, heh.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Skulle gjerne blitt med og prøvd å få til noe. Men starter jeg spillet blir jeg sittende hele natta. Må hoppe på bussen kl 7 imorra tidlig, jobb, heh.. 9222090[/snapback] Jeg er med jeg Men i morgen tror jeg. G25 tror jeg at skal være her da også! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Når jeg har patchet spillet, står det at jeg skal få 2 nye biler, men ingen er å se ... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Når jeg har patchet spillet, står det at jeg skal få 2 nye biler, men ingen er å se ... 9222557[/snapback] Du har vel vært i nissan samt audi butikken? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Når jeg har patchet spillet, står det at jeg skal få 2 nye biler, men ingen er å se ... 9222557[/snapback] Bilene finner du i Audi og nissan butikkene.. De venter ikke på deg i garasjen.hehe Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Når jeg har patchet spillet, står det at jeg skal få 2 nye biler, men ingen er å se ... 9222557[/snapback] Bilene finner du i Audi og nissan butikkene.. De venter ikke på deg i garasjen.hehe 9222608[/snapback] I Nissan shoppen er det bare 350Z. har ikke vært hos Audi heller. Har prøvd å lastet ned patchen på nytt, men da står det : Du har allerede den nyeste versjonen.. EDIT: har vært i audi butikken, ingen RS bil der ... Endret 6. august 2007 av EspenFe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 rs4 heter den..look closer dude.. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) rs4 heter den..look closer dude.. 9222658[/snapback] Er ingen, har bladd gjennom bilene, men det er bare A3 åsånn der. Når jeg blar til den siste, kommer jeg på den første Her er jeg faktisk : Endret 6. august 2007 av EspenFe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Må spørre..Du prøvde vel ikke å installere patchen mens spillet var minimert vel? hehe.. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Må spørre..Du prøvde vel ikke å installere patchen mens spillet var minimert vel? hehe.. 9222697[/snapback] Det vet jeg ikke, hvordan det ? Kan jeg reinstallere det, men beholde savegamene ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hvorfor ventet vi egentlig på skyline-en den var da ikke så god? Ble litt skuffet jeg! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hvorfor ventet vi egentlig på skyline-en den var da ikke så god? Ble litt skuffet jeg! 9222819[/snapback] Noen ventet, andre visste Lenke til kommentar
MrTjerbo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Må jeg ha kjøpt spillet for å spille på internett? Og isåfall, så har jeg spilt meg opp ganske bra. Kan jeg da legge over save filene og spille på internett? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Må jeg ha kjøpt spillet for å spille på internett? Og isåfall, så har jeg spilt meg opp ganske bra. Kan jeg da legge over save filene og spille på internett? 9229646[/snapback] Desverre, må være haket av for multiplayer når profilen blir laget, kan altså bare spilles online på kjøpt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå