Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett litt på den trackIR tingen for en stund siden, men følte ikke akkuratt jeg har det store behovet, ønsker heller å ha 3 skjermer for å få meg meg alt! :D

 

Gleder meg som en unge til G25!! :D Kommer trolig fredag, håper jeg. Orginalt TDU er jeg heller usikker på ... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har ett inntrykk av at TrackIR først og fremst er nyttig hvis du har en liten skjerm med lav oppløsning. På nesten alle av produsentens demonstrasjonsvideoer som viser både skjermen og spilleren så er skjermen en liten søttentommers 4:3 skjerm.

 

Er det noen her med 22" og trackIR som har praktisk nytte av den i gamerhverdagen?

 

EDIT: altså, Jeg ser jo hele Cockpiten uten å måtte zoome inn for å lese skrift på panelet...

 

WheelMan: haha, er ikke så nøye på det, fikser det nå :p

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Jeg har en 21", noen som vil sende meg en, så jeg kan teste? :p

 

EDIT, tror ikke det fins 22' skjermer, da den hadde vært større enn en middels god ungdommsbåt, men 22" kan jeg gå med på :)

 

Men, serr, kan noen forklare med hva TrackIR er? :p

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

8800GTX Funker genialt for meg :)

 

 

Men hadde en liten rar hendelse her om dagen, faktisk to :

 

Den ene var da jeg skulle ut av en Lamborghini showroom. Da jeg plutselig hørte noe på parkeringsplassen. Det var 2 biler, parkerte bilder som plutselig gikk mot hverandre, fullt av gnist, og jeg er sikker på at du fløyg 100 meter bort på hver si side. Det var helt vanvittig å se på ;D

 

Den andre var at to Racingbiler som konkurrerte mot hverandre plutselig føyk de også til sidene, dette er helt sykt å se på :)

Lenke til kommentar
Jeg har sett litt på den trackIR tingen for en stund siden, men følte ikke akkuratt jeg har det store behovet, ønsker heller å ha 3 skjermer for å få meg meg alt! :D

 

Gleder meg som en unge til G25!! :D Kommer trolig fredag, håper jeg. Orginalt TDU er jeg heller usikker på ...  :hmm:

9183336[/snapback]

 

Har du ikke top of the line maskinvare og f.eks 8800 GTX og

TripleHead2Go så kan du mer eller mindre drite i 3 skjermer og skikkelig opplevelse med 3 skjermer..

Lenke til kommentar

 

Har du ikke top of the line maskinvare og f.eks 8800 GTX og

TripleHead2Go så kan du mer eller mindre drite i 3 skjermer og skikkelig opplevelse med 3 skjermer..

9186164[/snapback]

 

Vil nå ikke si at maskinen min er noe crap da, men GTX har jeg ikke. Og selvfølglig er set snakk om å bruke tripplehead2go!! :D Vil ikke få noe godt reslutat uten den enheten! =)

Lenke til kommentar

Har litt problemer med å instille H gir og clutch'n Det er som om at 3-6 gir ikke har noen knapper. Jeg har G25 ratt og lurer på om det kansje er noe med at jeg ikke har innstalert noe drivere for når jeg kobla den til så sa vista at den var klar til bruk.

 

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Fikk ned drivere o.s.v.. men nå når jeg går inn i spillet virker ikke tilbake stillings greia på rattet, det er bare helt løst og står der det blir satt, noen som vet hvor jeg skrur på tilbakestilling slik at når jeg slepper rattet så går den til midten? :hmm:

 

EDIT: Dette funket helt fint før jeg innstalerte driveren :(

Endret av Embrace
Lenke til kommentar

spillt i hele natt bare hatt noen små pauser.DRITTMORSOMT :)

 

 

burn og battery gikk det mye av.

 

kjørt mot de andre online.eneste kjedelig er at det ikke var noen fra norge som jeg vet om der inne. :hrm:

 

corvetta og gt er konge på lavt turtall mellom to og tre.brumle brumle brumle.

Lenke til kommentar
spillt i hele natt bare hatt noen små pauser.DRITTMORSOMT  :)

 

 

burn og battery gikk det mye av.

 

kjørt mot de andre online.eneste kjedelig er at det ikke var noen fra norge som jeg vet om der inne. :hrm:

 

corvetta og gt er konge på lavt turtall mellom to og tre.brumle brumle brumle.

9200749[/snapback]

Om du har xfire legg meg til på scottbt så kan vi se om vi kan få funnet et sted å

møte hverandre senere idag for så å cruise litt ellerno ;)

Lenke til kommentar
spillt i hele natt bare hatt noen små pauser.DRITTMORSOMT  :)

 

 

burn og battery gikk det mye av.

 

kjørt mot de andre online.eneste kjedelig er at det ikke var noen fra norge som jeg vet om der inne. :hrm:

 

corvetta og gt er konge på lavt turtall mellom to og tre.brumle brumle brumle.

9200749[/snapback]

Om du har xfire legg meg til på scottbt så kan vi se om vi kan få funnet et sted å

møte hverandre senere idag for så å cruise litt ellerno ;)

9201092[/snapback]

 

ok.tar vel en tur inn igjen i syvtiden.må ha en pause nå før jeg får blemmer i hendene :!:

norway27 er navnet.

Lenke til kommentar

Div folk kan ha world of warcraft for seg selv.

har funnet ett spill jeg digger.

TEST DRIVE! :dribble::w00t:

eneste minuset er motorlyden på mclaren slr.

så en episode på top gear og det var en av de råeste lydene jeg har hørt.

i spillet er det ikke i nærheten engang.hadde håpet at de hadde oppdatert dette i patchen.hmmm jaja kan jo ikke få alt. :hrm:

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...