Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilig film ja. Så skikkelig realistisk ut. Kjører du med ratt? Isåfall hvilket da?

9159670[/snapback]

Logitech Driving force pro ^^

 

Hæ. Hva pokker var det du gjorde med vinduene? Det visste jeg ikke om!

Går det ann på alle biler?

9159714[/snapback]

Går på de fleste biler, noen gammle klasikere har ikke det...

 

Takk for comments.

Lenke til kommentar

Hvordan funker tdu hos deg nå scortech? har hørt at det har vært mye trøbbel med hakking/studdering med 8800gtx!?

 

Får snart et 8800Ultra i posten, og da regner jeg med at jeg kan dra absolutt alle spill på maks!? kjører jo kun en 19" med 1280*1024 i oppløsning, så det burde ikke være noe problem!

 

vet at 8800 ultra er extreme overkill på en sånn skjerm, men skal snart kjøpe en 22" wide, og da kan det nok være kjekt med litt minne!?

Lenke til kommentar

Laggs/studdering som jeg har slitt med er mye bedre nå når jeg har oppgradert systemet mitt men det er fortsatt litt laggs/studdering..

Og tror det er selve 8800 GTX som gjør..

Tror det er opp til nvidia og eden for å få dette 100% fikset..

Eden har sagt at de samarbeider med nvidia for å få ordnet dette.

 

Jeg kjører 1680/1050 med HDR og har mellom 55-70 fps..

Lenke til kommentar

Nå er jeg møkk lei av å være i byen der man starter.(der det er mest av, er selvførgelig litt på resten av øya også, men er morsomt å være ilag med mange online spillere, derfor byen)

Hvorfor skal over halvparten av alle ha på mic 24/7 og crap music?

Ødelegger hele spillet å høre andre spille. Er det noen mulighet for å fikse dette problemet?/mute mic

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Noen som kan dele sin erfaring når det kommer til hvor mange spillere det er på serveren(e) samtidig? (Kveldstid og helger). Kunne tenke meg å teste dette, men ble litt skeptisk av hvor sjelden man så andre spillere på en rekke youtube-videoer.

9182830[/snapback]

 

Du må huske på at det er hawaii øya dette fåre går på. Det er 160KM å kjøre rundt øya, tok meg ca 50min med en ferrari (kræsja mye :p) Så et stort område, derfor vil du ikke se så mange andre på filmene :p Er også mulig at filmene er tatt fra offline ;)

Lenke til kommentar
Hmm. TDU, G25 og TrackIR .. Tror jeg er solgt alt, hehe. Holder det med et 7800GTX SLI-system, eller må jeg oppgradere også?  :dribble:

 

9183168[/snapback]

 

lol..Esse liten skjerm og sitter i en sol stol ser det ut som..kan ikke annet

enn le jeg.hehe..

 

Til scotty

du kan slå av den online mic greien.

Det har jeg gjort for lenge siden..

Er mange idioter som har mic på nesten hele tiden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...