Iceman22 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Har vurdert å kjøpe test drive: unlimited og g25. Men det er ein ting eg lurer på:Støtter test drive: unlimited g25 heilt. Vil du kunne slure på clutchen. Og Kvele bilen dersom du slepp cluthen rett ut? 9108976[/snapback] G25 støtter TDU helt ja (heldigvis), clutchen skal funke bra. Spillet er ikke så realistisk at det går å kvele bilen... Dette er ikke simulator spill.. Endret 20. juli 2007 av Iceman22 Lenke til kommentar
w1llz00r Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Test Drive Unlimited er så bra spill det... Digger å drifte i det.. og det at man kan stille driving aid, osv.. hardcoremode gjør hele spillet verdt å fullføre også.. Drifting<3 btw.. Jeg har G25, og det går fint ann å kvele motoren.. Er ganske realistisk sånn sett.. Girkassa er fin og tight, og ikke no delay på hverken giringen eller clutchen.. Endret 20. juli 2007 av w1llz00r Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 I og med at G25 ikke er i hus enda, så kjører jeg nå med tastatur. Ganske morsomt, har manuel clutching også, gjør kjøringen lettere i mange tilfeller. GLEDER MEG TIL LØNNING! Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har du lovlig kopi? 9104610[/snapback] Eg har lovlig kopi ja men kjem ikkje online Kan nokon forklare meg heilt nøyaktigt ka eg skal gjere får å kunne spille online ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Må iallefall ha gamespy konto etter det jeg har fått med meg. Og når du lager bruker, må du krysse av for gamespy og bruke bruker/pass derfra .. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har laga et litt TDU galleri. Ikke noe vanvittige bilder, dette er gjort med print screen knappen. Jeg fant ikke ta bilde tingen før jeg skulle legge meg :| TDU-galleri Kommer trolig flere bilder etter hvert Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Fått meg ny startknapp gitt zYAVsufE0a8 Er til simulatoren da altså klikk Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du er flink Scotty,har lest en del av dine bil poster Lenke til kommentar
Elrayedol Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Lurer på en liten ting, kan man få sin egen musikk inn i TDU? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Lurer på en liten ting, kan man få sin egen musikk inn i TDU? 9119700[/snapback] Er det noen som har fått til og laga egen radio ? Jeg har prøvd og prøvd men får det ikke til Kan noen si meg hvordan jeg gjør d ? 8843306[/snapback] * Åpn opp test drive unlimited savegame mappa di som sansyngligvis ligger på mine dokumenter. * Lag en ny mappe kalt "Radio" som det er visst på bildet under her. * Så må du lage en ny mappe til I RADIO kanalen, navnet på mappen blir navnet på stasjonen. * Så er det bare å hive mp3 filer i den, så skal det nok funke Husk å ikke ha for mange sanger i en stasjon, da kan alt klikke, anbefaler maks 10stk pr stasjon. 8845621[/snapback] Skriver av rett fra manualen jeg... You can create as many as 4 Radio Stations for each profile. The main folder must be created in the user's profile storage: "My Documents\Test Drive Unlimited\savegame\PROFILE_NAME\Radio". In it you can create up to 4 folders (the folder name vill be the Radio Station name). This is where you can edit your station tracks, there are four kinds of files allowed: -MP3 audio files -M3U play list files (the M3U file must be created in this folder otherwise it will not work; the file will not work in-game if it is copied from anothe location to this folder) -Shortcuts to MP3 audio files -Shortcuts to M3U play list files Warning: All files contained in your profile folders will be erased when your profile is deleted. Har ikke prøvd dette selv enda, men skal sjekke det ut etterhvert. H. RedorF 8141867[/snapback] Lenke til kommentar
Elrayedol Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Takker Da blir det noe annet enn klassisk musikk som kommer ut av høytalerne når jeg treffer 200 mph! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jupp, mener det skal gå an å lage egne radiostasjoner.. evt bytte musikken i dem .. Står 2 poster over meg! Endret 22. juli 2007 av bIsk0p Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jeg har laga egen radiostasjon, men hvordan får jeg hørt på den? Trykker jeg "R" kommer det bare info opp, jeg får ikke valgt en annen kanal. Thx edit: Fant det ut. Endret 23. juli 2007 av Mr.NorBits Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Fått meg ny startknapp gitt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor zYAVsufE0a8 Er til simulatoren da altså klikk 9116954[/snapback] Veldig stilig Scotty Lagd den selv eller noe du har kjøpt? Edit: Jeg har forresten fått lagt inn patchen i helgen og det virker som den fjernet oppstartsproblemene mine iallefall, ingen synlige nye bugs etter en del testing. Endret 23. juli 2007 av ResidentDante Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Fått meg ny startknapp gitt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor zYAVsufE0a8 Er til simulatoren da altså klikk 9116954[/snapback] Veldig stilig Scotty Lagd den selv eller noe du har kjøpt? Edit: Jeg har forresten fått lagt inn patchen i helgen og det virker som den fjernet oppstartsproblemene minne iallefall, ingen synlige nye bugs etter en del testing. 9123988[/snapback] Hvis du leser tråden hans så ser du at han bestilte den fra Torshov.. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Trenger litt hjelp her. Dødsonen på rattet mitt er altfor stor. Må vri mye på rattet mitt før rattet på bilen reagerer... Hvordan fikser jeg dette? Endret 23. juli 2007 av Dr3ad Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Trenger litt hjelp her. Dødsonen på rattet mitt er altfor stor. Må vri mye på rattet mitt før rattet på bilen reagerer... Hvordan fikser jeg dette?Still linearity opp. Jeg har det motsatte problemet med min gamle PS1 Dual shock, og med den har jeg satt linearity til minimum så det slipper å se ut som jeg er med på "verdens villeste politivideoer" Endret 23. juli 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Trenger litt hjelp her. Dødsonen på rattet mitt er altfor stor. Må vri mye på rattet mitt før rattet på bilen reagerer... Hvordan fikser jeg dette? 9127185[/snapback] stiller dødsonen i kontrollpanelet i windows eller i innstillinger i TDU... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) EDIT:BAH!, stygg spøkelses-post Endret 23. juli 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå