Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men så har det seg slik att eg ikkje er kobla til via router, men kun via modem.

 

Anyone?  :)

9088882[/snapback]

Der har du problemet :p

9089004[/snapback]

Nei ikke hvis det er dial-up? Funker jo fint det.. eneste forskjellen er bare å skrive brukernavn/passord for å koble til.

 

el_ninox: Men du har vel sjekket om internetten fungerer på pcen du prøver på?.. om det er en annen enn den du bruker til å poste her.

Lenke til kommentar
Men så har det seg slik att eg ikkje er kobla til via router, men kun via modem.

 

Anyone?  :)

9088882[/snapback]

Der har du problemet :p

9089004[/snapback]

Nei ikke hvis det er dial-up? Funker jo fint det.. eneste forskjellen er bare å skrive brukernavn/passord for å koble til.

 

el_ninox: Men du har vel sjekket om internetten fungerer på pcen du prøver på?.. om det er en annen enn den du bruker til å poste her.

9089059[/snapback]

 

Internettet fungerer, ja. Eg har koblet fra brannmuren til Windows, men eg bruker brannmuren til Norton. Om det skulle ha noko å sei.

Har fortsatt samme problemet, prøver å koble til fleire ganger, men får samme beskjeden heile tiden.

 

Men av og til så "fryser" TDU på meldingen "connecting to test drive server..." og står sånn lenge (4-5minutt), heilt til eg avslutter TDU på "ctrl-alt-del" måten...

Endret av el_ninox
Lenke til kommentar

Symantec heter det..

Symantec og Norton er ganske stor de..

Var Symantec som kjøpte opp sygate..

Også ødela Symantec Sygate brannmuren...

 

Er det bare hos meg eller?

Når jeg går inn på atari sin nettsiden så får jeg denne fram

vBulletin Message

   The server is too busy at the moment. Please try again later.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
syns det er rart at ikke Norton har gått konk :(

eller er det Symatech?

9089280[/snapback]

 

Symantec eier Norton. Symantec er jo den største leverandøren når det gjelder beskyttelse av maskinen! Jeg er generelt litt i mot brannmurer o.l, men synes at nyeste pakken til Norton, 360, er et utrolig godt tilbud. Den gjelder til og med til 3 maskiner! =)

Lenke til kommentar

Nja, har prøvd å koble fra Norton brannmuren, men likevel vil det ikkje fungere.

 

Veldig mystefystisk  :hmm:

9089245[/snapback]

 

Desverre er du ikke kvitt norton før du har avinstallert det. Selv om brannmuren er slått av, klarer den å blokkere ting! :(

9089254[/snapback]

 

No har eg avinnstallert Norton, berre for å prøve.

Men får fortsatt samme meldingen, no blir eg snart mektig irritert her. :mad:

No har eg faktisk ingen brannmur for øyeblikket, og det er jo ikkje akkurat so veldig bra. Men fortsatt så vil ikkje TDU koble seg til serveren.

 

Då kan det nesten ikkje vere eit problem med ein eventuell brannmur....

Lenke til kommentar

Jeg er rett og slett oppgitt etter og ha lest dette og jeg er mer eller mindre forbanna..

 

Well ive just spent the last 5 minutes on the phone with Atari technical, and ive given the list of broken/unfixed things that i could remember off the top of my head

 

these where

 

1) 5.1 surround no longer working

2) looking back in certain views engine sounds disappear but horn remains

3) frame rate issues

4) sycning Issues (loosing connection with locked players)

5) traffic appearing out of no where

6)* Clubs still not working

 

the guy who i spoke with has taken that list and he said that he would pass on the info to the developers who are Eden Games.

I also asked him why we where warned not to use the 1.66a patch and then days later we where told it was ok, his repsonce was 'I cant really say to be honest its not my area'

 

*I also asked him what the time scale would be for the next patch as he let slip that the Club part of the game will be fixed in a future patch, he could say when it would be released, and by the tone of his voice he didnt honestly know.

 

Another interesting point is that the bloke who i spoke with also gets his news off this very forum, as he admitted to viewing these forums!

 

Im not sure what good this will do but i thought that i would let the community know...

Lenke til kommentar
Jeg er rett og slett oppgitt etter og ha lest dette og jeg er mer eller mindre forbanna..

9089598[/snapback]

Hvorfor? Jeg synes det er godt at han ringte inn og sa ifra, flere burde gjøre dette, tror at det setter litt mer press og gjør prosessen muligens nooe kjappere.

At TDU ikke var hans 'område' er ikke noe å klandre over, men han som ringte kunne godt spurt om å få snakke med en annen som kunne skjønne problemene han oppga litt bedre.

Lenke til kommentar
Det jeg mener er at disse problemene som er i spillet nå er problemer som de ikke har giddet å ordne før de utga patchen.Det var flere bugs i spillet nå enn det var før..

9089701[/snapback]

Enig i det. Har fått diverse lydproblemer i visse biler etter patchen har jeg funnet ut.

Men orker ikke drive å klage over det, muligens jeg heller legger spillet på hylla inntil videre.

Har jo tross alt spilt det siden betaen kom ut, begynner å bli litt lei..

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...