Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som andre har nevnt; Det er samme patch som den beta-patchen som ble sluppet.

Er jo en grunn til at jeg får opp:

"Your version is already updated" når jeg skal prøve å installere.

Hvordan er egentlig dette spillet å spille online? Møter man ofte på andre spillere? Til nå har jeg bare spilt single, og jeg begynner å bli lei.

Lenke til kommentar
Men, noen som har hørt om det kommer flere biler?, som den røde og gule? :love: , sånn at vi kan kjøre den? :)

9088161[/snapback]

Det skjer nok aldri ;) Er nok bare en test bil som TDU folka cruiser rundt med..

Og det tar nok laaaang tid før det kommer noen nye biler, hvis det i det hele tatt skjer.

...Med tanke på hvor 'kort' tid de brukte på denne patchen, som fikset lite-mindre-minst.

Lenke til kommentar

Forresten, er det bedre tune muligheter på PC/online i forhold til PS2/1P?

Jeg har holder på en god stund, men ikke komt lengre enn 26% :S (stort spill!!) Men bilene har ikke så veldig mange muligheter når det gjelder tuning, og biler til 400k er relativt tamme vil jeg nå si. Opplevelsen blir bedre på PC med G25, med tanke på både grafikk (ler litt av PS2 grafikk :p) og ratt og pedaler (ikke bare av/på gass og svinging)

Her sitter folk og gleder seg til de får lønn :ermm:, jeg gleder meg til jeg får jobb :p

9088161[/snapback]

Er litt vanskelig å skaffe mat, størm og internett uten penger, klarer meg ikke uten jobb :( Men vil tro at det er gøy for dem som faktisk slipper å jobb

Lenke til kommentar
Her sitter folk og gleder seg til de får lønn :ermm:, jeg gleder meg til jeg får jobb :p

9088161[/snapback]

Er litt vanskelig å skaffe mat, størm og internett uten penger, klarer meg ikke uten jobb :( Men vil tro at det er gøy for dem som faktisk slipper å jobb

9088269[/snapback]

Det er derfor du må bo lenge hjemme hos foreldrene dine! :thumbup:

Lenke til kommentar

Heisann.

Har et problem med Test Dive Unlimited eg no, kan hende det har noko med patchen å gjere, men er ikkje sikker.

Nå har eg nettopp laga med ein GameSpy konto.

Når TDU prøver å koble til Test Drive serveren, så får eg opp følgende melding: “Failed to connect to the TEST DRIVE Server. Please check your network status and try again”.

Kva gjer att eg får den meldingen?

Eg har søkt på google, og der anbefalar ei Tysk Atarisupport-side att eg skal åpne porter på routeren.

Men så har det seg slik att eg ikkje er kobla til via router, men kun via modem.

Anyone? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...