Scortech Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ser ut som at de har gjort denne patchen offisiell Her er release notes TEST DRIVE UNLIMITED PC-DVD PATCH NOTES Anti Cheat measures implemented throughout the game Fully reworked save system. Profiles can not be corrupted anymore (note: players will not be able to load a corrupted savegame.) Fixed crashes and improved stability everywhere in the game Fixed bug when a 'New game' is created with an online profile (remanent information) Improved online code (better management of lobbies, optimization of freeride sessions, “isolate” feature of the free ride improved) Fixed various bugs in drive in (linked with scores and cars) Fixed traffic cars flying around Fixed bug on multi-threading code Fixed some crackering/stuttering sound issues Fixed bugs in photo mode Fixed some corruption on car graphics Improved volume balance and bass power Download lnik http://www.testdriveunlimited.com/communit...ews_detail&id=4 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har nettopp testet..Og de har faen ikke gjort en drit angående laggs/studdering.. Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Eg kommer ikkje online Får meldingen "Failed to connect to the "TEST DRIVE server. Please check your network status and try again" Nokken som veit ka eg må gjøre, har laget gamespy konto. Lastet ned spillet fra Atari sin heimeside. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (note: players will not be able to load a corrupted savegame.) Bah, må begynne på nytt jeg da. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Patchen er i boks ja Men hva i huleste? Hvem befinner seg så nord?? Bildet er ikke modifisert på noen måte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det ut til å være bedre grafikk på PC enn på PS2 =) Gleder meg, under to uker til, G25 og TDU cruisin!! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Fy flate for noen idioter de fra Atari er...Denne patchen har lagt som beta i over en uke på atari sin ftp server og de har kun forandret navnet til zip filen og ingenting som er viktig er blitt fikset...denne patchen har laget et nytt problem.. Er faen ikke rart at atari har gått konkurs før altså. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Så patchen er ikke bra altså? Fortsatt de samme bugsa? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja..Det er fremdeles laggs/studdering for oss som sliter med det fra før av..Og jeg er en av de...Lyden har de så vidt modifisert,med hdr på så frameraten litt mer stabil,de har ikke fikset AA problemet..Dette er rett og slett latterlig..Ikke rart at MOD på siden der går og gjemmer seg...hehe Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hehe, det må være det mislykkete pc spillet laget. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har allerede funnet en bug etter at jeg innstallerte denne "patchen" Bruker jeg denne viewen og ser bakover så forsvinner motorlyden.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 KOmmer meg ikke online, den ber meg om å oppdatere, noe jeg allerede har gjort(på singleplayer har jeg kjøpt skyline). Noen tips? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 KOmmer meg ikke online, den ber meg om å oppdatere, noe jeg allerede har gjort(på singleplayer har jeg kjøpt skyline).Noen tips? 9084801[/snapback] Du installerte vel patchen som ikke var offisiell? Din egen skyld, dumt gjort av deg. Advarte deg tidligere Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Innstalerte patchen som ble lagt ut på Atari... Fikk opp innstaleringsprogrammet, og fikk etter en stund beskjed om at innstalasjonen var fullført. Og siden jeg har kjøpt Skyline på 1-player, så finner jo spillet patchen. Kommer meg bare ikke online fordi den ber meg om å oppdatere. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Innstalerte patchen som ble lagt ut på Atari...Fikk opp innstaleringsprogrammet, og fikk etter en stund beskjed om at innstalasjonen var fullført. Og siden jeg har kjøpt Skyline på 1-player, så finner jo spillet patchen. Kommer meg bare ikke online fordi den ber meg om å oppdatere. 9084831[/snapback] Hvilken av disse installerte du? http://www.testdriveunlimited.com/communit...ews_detail&id=4 ftp://ftp.atari.com/patches/testdriveunlimited/ Du spurte jo om på forrige siden hvor du skulle plassere mappen, og det var jo før den offisielle patchen hadde kommet ut, så da har du tydeligvis installert beta patchen. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Innstalerte på TDU community(det stod at en ny patch hadde kommet) Endret 16. juli 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvordan er skylinen å kjøre forresten? Er den illsint eller? Hvor mye trimmepotensiale er det i den? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvordan er skylinen å kjøre forresten? Er den illsint eller? Hvor mye trimmepotensiale er det i den? 9085058[/snapback] Langt ifra, heh. Er ikke mye til motorstyrke eller lyd i den.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Trenger ikke noen andre patcher før denne nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå