Mompen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Iceman22, takk for bra videoklipp! Røsk meg bak, fikk usannsynlig lyst til å spille det. NÅ. Fant ut hvor man kan skaffe det, evt lokasjon tas på pm. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Flotte videoer Iceman22. Er det noen som har hørt noe mer om at det skal bli utsatt til mars? Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvor mange folk kan dere se online mens dere racer i PC versjonen ? Er det som er viktigst for min del. På xbox360 var det maks 5stk og det ødela alt. 7913532[/snapback] Strengt tatt 8 vel ? Jeg har 8 hele tiden iaffal, selv om det er alt for lite Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Noen som kan legge ut noen fine screenshots med god kvalitet \ oppløsning? Selv spiller jeg på 800x600 på Low og syntes det fortsatt ser veldig bra ut, og det flyter ikke så ille heller. Selv likte jeg spillet veldig godt, bra med "ordentlige" biler, motorsykkler har jeg ikke prøvd enda men ser frem til det. Cockpit-synsvinkelen er nydelig, mildt sagt. Dette skal definitivt kjøpes når det kommer ut! edit: AMD Sempron 2200+, 1,6ghz, 1gb ram, 7600gs agp. Endret 12. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen som kan legge ut noen fine screenshots med god kvalitet \ oppløsning? Selv spiller jeg på 800x600 på Low og syntes det fortsatt ser veldig bra ut, og det flyter ikke så ille heller. Selv likte jeg spillet veldig godt, bra med "ordentlige" biler, motorsykkler har jeg ikke prøvd enda men ser frem til det. Cockpit-synsvinkelen er nydelig, mildt sagt. Dette skal definitivt kjøpes når det kommer ut! edit: AMD Sempron 2200+, 1,6ghz, 1gb ram, 7600gs agp. 7925325[/snapback] Det er allerede lagt opp på side 2 på denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=705779&st=20 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen som kan legge ut noen fine screenshots med god kvalitet \ oppløsning? Selv spiller jeg på 800x600 på Low og syntes det fortsatt ser veldig bra ut, og det flyter ikke så ille heller. Selv likte jeg spillet veldig godt, bra med "ordentlige" biler, motorsykkler har jeg ikke prøvd enda men ser frem til det. Cockpit-synsvinkelen er nydelig, mildt sagt. Dette skal definitivt kjøpes når det kommer ut! edit: AMD Sempron 2200+, 1,6ghz, 1gb ram, 7600gs agp. 7925325[/snapback] Her har du spillet på fult graffikk i 1400 x 900. Uten tvil det peneste bilspillet, eller i det hele tatt PC spill jeg har prøvd Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 andreas: lagre bildet i .jpg eller .png, blir mye enklere for folk som vil se bildet ditt da Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) andreas: lagre bildet i .jpg eller .png, blir mye enklere for folk som vil se bildet ditt da 7928163[/snapback] Men det som er, er at jpeg blir litt mer uklarere. Men samme det. Her er et i jpeg Endret 12. februar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er fullverisjonen blitt utsatt? Mener å ha lest at det var realese 16 februar, men nå står det jo ut i Mars. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Slik jeg har forstått det, er den Amerikanske slippdatoen 20. mars, mens det er 16. februar i Europa Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 andreas: lagre bildet i .jpg eller .png, blir mye enklere for folk som vil se bildet ditt da 7928163[/snapback] Men det som er, er at jpeg blir litt mer uklarere. Men samme det. Her er et i jpeg [] Jeg sa jpg ELLER png! png= mye mer egnet til fargerike bilder og screens. Lenke til kommentar
Frille Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvor har dere lest at spillet er utsatt? Komplett o.l. butikker skal få det inn rundt 16. februar. De får mest sannsynlig inn fra USA. Spaceworld o.l. her i bergen får inn 2. mars, men jeg bestiller fra komplett uansett så. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvor har dere lest at spillet er utsatt? Komplett o.l. butikker skal få det inn rundt 16. februar. De får mest sannsynlig inn fra USA. Spaceworld o.l. her i bergen får inn 2. mars, men jeg bestiller fra komplett uansett så. 7941477[/snapback] Her står det at lanseringsdatoen er 2 mars. Lenke til kommentar
Frille Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Ja, fordi release i europa er 2 mars. Release Usa er 13. februar, dvs komplett har det rundt 16. februar Denne releasen jeg lurer på om er forskyvd? Endret 14. februar 2007 av Frille Lenke til kommentar
S.Hafsmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg spiller enda. måtte bare formatere og installere windows en gang til. jeg blei litt for sein til å prøve onlinedelen. noen som veit hva som blir forskjellen på betaen og ferdigversonen? må si at jeg digger dette spillet, men synes det er litt kravstort, dog min pc begynner å bli noe utdatert: p4 2.66Ghz 1280mb DDr Ati x800xl osv.. men jeg måtte faktisk stille opp grafikken for å bli kvitt hakkinga. så med 1024x768, 4xAA og high detail går det reint så lenge jeg holder meg utafor byene. Det lagger og som bare juling i Windows Vista. en annen ting som irriterer meg er motorlyden, det er en skam at et så nytt spill kan ha så bortigranskauen dårlig lydgrafikk. v8'er bilene høres bra ut helt til de kommer over 3500-4000 rpm, da høres de ut som en katastrofe med sinnsyke trepinner som flakser veggimellom. samma med f.eks Viperen var en enorm skuffelse med tanke på lyd. og siden jeg stort sett alltid kjører med bumpercam eller interiørcam har lyden maaasse å si for kjørefølelsen, man ser jo liksom ikke bilen med bumpercam.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 For meg så virker det som om det hakker mer når jeg sitter "inni" bilen enn "utapå". Kan ha noe med skyggene \ refleksjoner som blir rendret under kjøring.. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 For meg så virker det som om det hakker mer når jeg sitter "inni" bilen enn "utapå". Kan ha noe med skyggene \ refleksjoner som blir rendret under kjøring.. 7944393[/snapback] Stemmer det, du mister ca 10-15 fps bare ved å sitte "inni" bilen istedenfor å se bak av bilen eller kun veien. Dette tror jeg blir fikset i fullversionen. Siden du spør dette nå, funker test drive beta hos deg akkurat nå? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Funker som fjell, datoen på pc`en min står på.. skal vi se.. 5 august 2005 (nylig formatert og reinstallert XP, installerte deretter TDU, fungert fint siden.) Dette gjelder da kun single-player. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Funker som fjell, datoen på pc`en min står på.. skal vi se.. 5 august 2005 (nylig formatert og reinstallert XP, installerte deretter TDU, fungert fint siden.) Dette gjelder da kun single-player. 7945543[/snapback] Disablet Internet time synchronize server? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vet ikke om den står av eller på, mulig om du kunne forklart hvordan det fungerte? Er vel synk av klokka mot nettet tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå