Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan legge ut noen fine screenshots med god kvalitet \ oppløsning?

Selv spiller jeg på 800x600 på Low og syntes det fortsatt ser veldig bra ut, og det flyter ikke så ille heller.

:)

Selv likte jeg spillet veldig godt, bra med "ordentlige" biler, motorsykkler har jeg ikke prøvd enda men ser frem til det. Cockpit-synsvinkelen er nydelig, mildt sagt.

Dette skal definitivt kjøpes når det kommer ut!

edit: AMD Sempron 2200+, 1,6ghz, 1gb ram, 7600gs agp.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Selv spiller jeg på 800x600 på Low og syntes det fortsatt ser veldig bra ut, og det flyter ikke så ille heller.

Selv likte jeg spillet veldig godt, bra med "ordentlige" biler, motorsykkler har jeg ikke prøvd enda men ser frem til det. Cockpit-synsvinkelen er nydelig, mildt sagt.

7925325[/snapback]

Det er allerede lagt opp på side 2 på denne tråden.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=705779&st=20

Lenke til kommentar

7925325[/snapback]

Her har du spillet på fult graffikk i 1400 x 900. Uten tvil det peneste bilspillet, eller i det hele tatt PC spill jeg har prøvd :D

Lenke til kommentar
andreas: lagre bildet i .jpg eller .png, blir mye enklere for folk som vil se bildet ditt da :)

7928163[/snapback]

Men det som er, er at jpeg blir litt mer uklarere. Men samme det.

Her er et i jpeg

post-106430-1171305405_thumb.jpg

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
andreas: lagre bildet i .jpg eller .png, blir mye enklere for folk som vil se bildet ditt da :)

7928163[/snapback]

Men det som er, er at jpeg blir litt mer uklarere. Men samme det.

Her er et i jpeg

post-106430-1171305405_thumb.jpg

[]

Jeg sa jpg ELLER png! png= mye mer egnet til fargerike bilder og screens.

Lenke til kommentar
Hvor har dere lest at spillet er utsatt? Komplett o.l. butikker skal få det inn rundt 16. februar. De får mest sannsynlig inn fra USA. Spaceworld o.l. her i bergen får inn 2. mars, men jeg bestiller fra komplett uansett så.

7941477[/snapback]

Her står det at lanseringsdatoen er 2 mars.

Lenke til kommentar

Jeg spiller enda. :thumbup:

måtte bare formatere og installere windows en gang til. jeg blei litt for sein til å prøve onlinedelen.

noen som veit hva som blir forskjellen på betaen og ferdigversonen?

må si at jeg digger dette spillet, men synes det er litt kravstort, dog min pc begynner å bli noe utdatert:

p4 2.66Ghz

1280mb DDr

Ati x800xl

osv..

men jeg måtte faktisk stille opp grafikken for å bli kvitt hakkinga.

så med 1024x768, 4xAA og high detail går det reint så lenge jeg holder meg utafor byene. Det lagger og som bare juling i Windows Vista.

en annen ting som irriterer meg er motorlyden, det er en skam at et så nytt spill kan ha så bortigranskauen dårlig lydgrafikk. v8'er bilene høres bra ut helt til de kommer over 3500-4000 rpm, da høres de ut som en katastrofe med sinnsyke trepinner som flakser veggimellom. samma med f.eks Viperen var en enorm skuffelse med tanke på lyd. :nei:

og siden jeg stort sett alltid kjører med bumpercam eller interiørcam har lyden maaasse å si for kjørefølelsen, man ser jo liksom ikke bilen med bumpercam..

Lenke til kommentar
For meg så virker det som om det hakker mer når jeg sitter "inni" bilen enn "utapå".

Kan ha noe med skyggene \ refleksjoner som blir rendret under kjøring..

:hmm:

7944393[/snapback]

Stemmer det, du mister ca 10-15 fps bare ved å sitte "inni" bilen istedenfor å se bak av bilen eller kun veien.

Dette tror jeg blir fikset i fullversionen.

Siden du spør dette nå, funker test drive beta hos deg akkurat nå? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...