Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det tar sin tid hvis du ikke finner alle bilsjappene. jeg leita meg i hjel, helt til jeg så at det var to stk like atmed byen i sør jeg ikke hadde besøkt. men du skal finne alle på en dag hvis du kjører med bare det som formål.

ps: dette er ikke noe særlig motorsykkelspill synes jeg. likte ikke sykler og gikk tvert tilbake til biler. TVR FTW!

Lenke til kommentar

Så viss jeg finner sjappene så er biken i boks? må seff kjøpe da men er det alt? trengs det ikke noe som helst form for unlocking?

Også er det noen som veit åsn jeg får mer force feedback på Driving Force rattet.

Elr er det bare lite Feedback på spillet?

Lenke til kommentar
Også enda en ting, hvor mye maskinvare krever spillet for at det skal være på sitt beste..

post-126487-1183580616_thumb.jpg

Er dette bra nok utenom Ram'en elr suger skjermkortet og cpuen og sånt.

Skulle gjerne kjørt spillet på sitt beste

9004063[/snapback]

Ja, det skal gå sånn ca med medium detaljer og med liten oppløsning.

Men jeg ville prøvd å skaffet en 512 rambrikke til før du starter å spille det.

Lenke til kommentar

Dagens spill krever en god del minne. Når Windows har tatt sitt av dine 512MB RAM, så er det slettes ikke mye igjen. Spillet vil nok kjøre, men det vil bli urimelig mye bruk av vekslefila, noe som vil påvirke spillopplevelsen drastisk (til det negative).

Lenke til kommentar
dvs at jeg ikke klarer spillet på det beste ?  :(

hvorfor skulle jeg kjøpe en rambrikke til ? det funker vell fint uten , elr får jeg mer details med mer ram  :D bare lurer

9004362[/snapback]

Hvis du skal spille på det beste så må du ta med deg handlekurven og handle litt komponenter.... krever litt dette spillet.

Lenke til kommentar

jeg spiller med oppløsning på 1280x1024 med mitt 640 mb kort og får ikke sinnsykt bra fps så vil anbefalle 640 versjonen eller gtx men nå skal det sies at det er ikke mye som skiller 320 vs 640 mb versjonen

Lenke til kommentar

Hva tror du selv da ?Ser du har"Intel Celeron 3.20Ghz 512MB RAM"

At du får TDU til og gå rundt med bare 512MB ram uten lag er nesten umulig !

Kjøp mere ram,du trenger minst 2GB i dag til spill..

PS:du skulle hatt bedre cpu også,men sikkert billigere bare uppgradere ramen.

Lenke til kommentar

Snakker du til meg nå? :p viss u gjør det så har jeg 512 ram ja, men langt ifra Celeron.

Dual Core her i gården.

Edit: så at u ikke mente til meg, men jeg må si jeg legger ikke så mye merke til lagg når jeg spiller det, har like mye ram som kimmag, men bare litt bedre cpu kanskje.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...