S.Hafsmo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Når jeg tar instant challenge når det er noen online. Så står det reward. Går det ann å bestemme mye jeg kan vinne? 8976629[/snapback] du går i options menyen, husker ikke helt hvor det var, men tror det er på game options eller no sånt. Lenke til kommentar
S.Hafsmo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ok, det er 10 stk av disse leiebutikkene, og jeg finner blant annet ikke Maserati 3500gt. Denne går det heller ikke an å kjøpe. Hva skal jeg gjøre nå? 8975419[/snapback] Du får kjøpt den, er som regel ute av stock hos forhandlerne. Velg bilen og så trykk på enter så dukker det opp en melding om at du vil få beskjed om når bilen er klar til levering, hvis jeg husker riktig, lenge siden jeg har spilt Ikke koster den mye heller. 8976276[/snapback] er det ikke den som koster 3 mill? uten at jeg på noen måte skal si det sikkert. Lenke til kommentar
Lamboboy Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ok, det er 10 stk av disse leiebutikkene, og jeg finner blant annet ikke Maserati 3500gt. Denne går det heller ikke an å kjøpe. Hva skal jeg gjøre nå? 8975419[/snapback] Du får kjøpt den, er som regel ute av stock hos forhandlerne. Velg bilen og så trykk på enter så dukker det opp en melding om at du vil få beskjed om når bilen er klar til levering, hvis jeg husker riktig, lenge siden jeg har spilt Ikke koster den mye heller. 8976276[/snapback] er det ikke den som koster 3 mill? uten at jeg på noen måte skal si det sikkert. 8983595[/snapback] Nei de e aston martin db4 som koste 3 mill tru maseratien koste 55.00 men vet ikke helt Lenke til kommentar
Lamboboy Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ok, det er 10 stk av disse leiebutikkene, og jeg finner blant annet ikke Maserati 3500gt. Denne går det heller ikke an å kjøpe. Hva skal jeg gjøre nå? 8975419[/snapback] Du får kjøpt den, er som regel ute av stock hos forhandlerne. Velg bilen og så trykk på enter så dukker det opp en melding om at du vil få beskjed om når bilen er klar til levering, hvis jeg husker riktig, lenge siden jeg har spilt Ikke koster den mye heller. 8976276[/snapback] er det ikke den som koster 3 mill? uten at jeg på noen måte skal si det sikkert. 8983595[/snapback] Nei de e aston martin db4 som koste 3 mill tru maseratien koste 55.00 men vet ikke helt 8983924[/snapback] 55.000* Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Slutt opp med den bumpingen Lamboboy.. Unødvendig å skrive et nytt innlegg istedenfor å redigere innlegget ditt.. Rapporterer deg neste gang... Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Og hvorfor får jeg ikke kjøpt hus? Jeg har nok penger. Det står office sist vis jeg trykker på grønn knapp. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Noen her som bruker Logitech G25? Sliter med å få til giringa. Der du angir 1., 2., 3. gir etc. altså. Det bakpå rattet fungerer fint, men det er jo ikke noe morsomt Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Og hvorfor får jeg ikke kjøpt hus? Jeg har nok penger. Det står office sist vis jeg trykker på grønn knapp. 8986327[/snapback] Ja,gå til "office"( Real estate agency)der kjøper du hus Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Og hvorfor får jeg ikke kjøpt hus? Jeg har nok penger. Det står office sist vis jeg trykker på grønn knapp. 8986327[/snapback] Ja,gå til "office"( Real estate agency)der kjøper du hus 8988313[/snapback] Jammen, der kommer jeg bare tilbake til veien, så er det sånn go there på kartet. Skal jeg kjøre til det stedet da? og så kjøpe der? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Altså, når du ikke har vært der før, så må du kjøre dit. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jammen, der kommer jeg bare tilbake til veien, så er det sånn go there på kartet. Skal jeg kjøre til det stedet da? og så kjøpe der? 8988356[/snapback] Ja du kjører dit, så kommer du til nærmeste kontor for hussalg. Der inne kan du kjøpe huset, du kjøper det via det kontoret, ikke ved å oppsøke det aktuelle huset. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Altså, når du ikke har vært der før, så må du kjøre dit. 8988397[/snapback] Jeg har jo vært der før. Når jeg trykker på office knappen, så går jeg ut på veien igjen. Og da må jeg kjøre til det målet. Er det der jeg må kjøpe huset? PS. Takk brian_n Det svaret jeg var ute etter Og du var litt før meg der ja=) Trur ikke det var snakk om mange sekundene, hehe. Endret 2. juli 2007 av elektroboy Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Enda ikke noe patch Mid June my ass. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Når jeg tar instant challenge når det er noen online. Så står det reward. Går det ann å bestemme mye jeg kan vinne? 8976629[/snapback] Ja, det heter "stake". Tror det ligger i game options eller noe sånt. Var visst en annen som hadde svart også. Endret 2. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hva heter dere på test drive da? Jeg traff på 1 nordmann her istad. Og jeg har spilt det endel. Hvor er dere andre? Hehe Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Atari = All Titles Are Released Incomplete Atari = All Titles Are Released Incomplete Bortkasta penger å kjøpe spillet. Jeg har holdt meg i maska lenge nå. Nå rant det over... Dette er skuffende. jeg angrer på at jeg kjøpte spillet. Endret 2. juli 2007 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå, jeg angrer ikke på at jeg kjøpte spillet. Har spilt litt i de siste par dagene, uten at noe skjedde med savegamet. Men venter fortsatt på patchen, skulle ønske de kunne få ræva i gir. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hva heter dere på test drive da? Jeg traff på 1 nordmann her istad. Og jeg har spilt det endel. Hvor er dere andre? Hehe 8988943[/snapback] norway27 Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hva heter dere på test drive da? Jeg traff på 1 nordmann her istad. Og jeg har spilt det endel. Hvor er dere andre? Hehe 8988943[/snapback] norway27 8990580[/snapback] Okeii Sifra når du kommer på da. Traff en annen norsk som kalte seg Kennynoob. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tror jeg kjøper TDU ikveld. Noen som har link til demo, slik at jeg kan spille litt før det kommer i postkassa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå