Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

hvis noen har problemer med at texturene flimrer, prøv dette: trekk ut gamepad eller ratt fra usb-porten.

 

dette funka til meg. nå har jeg oppdatert driveren til xbox360 kontrolleren så da fungerer det fint med denne i usb-porten:D

 

8953111[/snapback]

 

trenger vel ikke drivere for den på xp? det gjør ihvertfall ikke ps2-kontrollen min..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis noen har problemer med at texturene flimrer, prøv dette: trekk ut gamepad eller ratt fra usb-porten.

 

dette funka til meg. nå har jeg oppdatert driveren til xbox360 kontrolleren så da fungerer det fint med denne i usb-porten:D

 

8953111[/snapback]

 

trenger vel ikke drivere for den på xp? det gjør ihvertfall ikke ps2-kontrollen min..

8953166[/snapback]

 

nei man trenger ingen drivere, fordi de er der fra før, men jeg anbefaler å oppdatere de for å få slutt på textur-flimringa i test drive, har hørt at dette også gjelder diverse usb-ratt.

Lenke til kommentar
hvis noen har problemer med at texturene flimrer, prøv dette: trekk ut gamepad eller ratt fra usb-porten.

 

dette funka til meg. nå har jeg oppdatert driveren til xbox360 kontrolleren så da fungerer det fint med denne i usb-porten:D

 

8953111[/snapback]

 

trenger vel ikke drivere for den på xp? det gjør ihvertfall ikke ps2-kontrollen min..

8953166[/snapback]

 

nei man trenger ingen drivere, fordi de er der fra før, men jeg anbefaler å oppdatere de for å få slutt på textur-flimringa i test drive, har hørt at dette også gjelder diverse usb-ratt.

8954789[/snapback]

 

Jeg tror jeg har dette problemet, slik at texturer og skygger flimrer, men det har ingenting med rattet å gjøre for jeg har startet det opp med samme problem uten ratt og pedaler. For å fikse flimringen restarter jeg bare spillet 2-7 ganger :(

 

Edit: komma-leif

Endret av Bob_mafia
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
kommigjenna FREDAG!

8953111[/snapback]

Tror det har blitt avbekreftet..

8953373[/snapback]

 

Næææ, sier du det?

 

Bullshit alt som blir sagt på Atari forumet. Venter heller på en ordentlig bekreftelse fra Atari.

 

:)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
jøss greide 234 miles med mclaren slr.topp tuned.

ikke galt må jeg si. :)  :)

8970872[/snapback]

 

Huh?? Det er ikke Mercedes-McLaren SLR??

 

Er det ikke McLaren F1 og McLaren F1 GTR

8970880[/snapback]

mercedes mclaren slr it is.

glemte og si at jeg kjørte uten kjørehjelp.kansje den går fortere da?

men den er vanskelig og styre da.

Endret av rbr
Lenke til kommentar
Dårlig med patch ja...Nei nå er jeg skikkelig skuffa..At det går ann og bruke så sinnsykt lang tid på og få patchen ferdig..Hvor lenge har du de holdt på med den?? Vis den ikke kommer innen neste uke så knuser jeg CD'en til spillet :mad:

8970885[/snapback]

 

Hvis de bruker lengere tid blir patchen bare bedre!

 

 

BTW: Finnes det Logitech G15 støtte til TDU?

Lenke til kommentar
jøss greide 234 miles med mclaren slr.topp tuned.

ikke galt må jeg si. :)  :)

8970872[/snapback]

 

Huh?? Det er ikke Mercedes-McLaren SLR??

 

Er det ikke McLaren F1 og McLaren F1 GTR

8970880[/snapback]

mercedes mclaren slr it is.

8970890[/snapback]

 

Jojo!! selvfølgelig, lå litt bakerst i hjernen min at den var med i spillet! :p

Lenke til kommentar
Dårlig med patch ja...Nei nå er jeg skikkelig skuffa..At det går ann og bruke så sinnsykt lang tid på og få patchen ferdig..Hvor lenge har du de holdt på med den?? Vis den ikke kommer innen neste uke så knuser jeg CD'en til spillet :mad:

8970885[/snapback]

joiner muligens med knusingen.dette har tatt litt tid ja.

Lenke til kommentar
Dårlig med patch ja...Nei nå er jeg skikkelig skuffa..At det går ann og bruke så sinnsykt lang tid på og få patchen ferdig..Hvor lenge har du de holdt på med den?? Vis den ikke kommer innen neste uke så knuser jeg CD'en til spillet :mad:

8970885[/snapback]

 

Hvis de bruker lengere tid blir patchen bare bedre!

 

 

BTW: Finnes det Logitech G15 støtte til TDU?

8970898[/snapback]

bruker dette tastaurer,funker som bare det. :)

Lenke til kommentar
Dårlig med patch ja...Nei nå er jeg skikkelig skuffa..At det går ann og bruke så sinnsykt lang tid på og få patchen ferdig..Hvor lenge har du de holdt på med den?? Vis den ikke kommer innen neste uke så knuser jeg CD'en til spillet :mad:

8970885[/snapback]

 

Hvis de bruker lengere tid blir patchen bare bedre!

 

 

BTW: Finnes det Logitech G15 støtte til TDU?

8970898[/snapback]

bruker dette tastaurer,funker som bare det. :)

8970983[/snapback]

 

Tenkte litt mer støtte for displayet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...