Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Min konklusjon etter noen timer TDU beta-spilling er at spillet er kjedelig, rett og slett kjedelig.

Øya du er på er stor men det er for lite variasjon til at det er noe vits, jeg kjenner ikke igjenn plasser jeg har vært på før osv.

Det er mye jeg kunne hakka på nå men jeg er ikke rette person til og kritisere bilspill da det ikke er min store lidenskap.

Gameplay: 4/10

GFX: 6/10

Nå kan jeg tenke meg at spillet blir noe bedre og mer underholdene med ratt og pedaler, tastatur har aldri vært helt optimalt for slike spill. Spesiellt motorsykler er nesten umulige og kjøre ordentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er mye jeg kunne hakka på nå men jeg er ikke rette person til og kritisere bilspill da det ikke er min store lidenskap.

Akkurat..Bør holde deg unna da..Jeg synes spillet..selv om det er en beta så er spillet ganske varigjerende med alt du faktisk kan gjøre..Som å plukke opp haikere,kjøre de fra sted til sted.Kjøpe nye hus,biler også videre.. Øyen er jo selvsagt MEGA stor..men øyen i spillet er jo identisk laget til med satelitt bilder fra øyen..Så det er absolutt overveldene stort..selv for meg selv..Også er det ganske artig å få purken etter seg...Og kjøre race eller hva det måtte være mot tilfeldige forbi kjørende som også kjører i spillet. Mot andre hvis du spiller online da selvsagt..Og bilspill bør man kjøre med ratt,pedaler for å få den riktige opplevelsen som er i bilspill..

Når det gjelder motorsyklene for dette spillet så er jeg helt enig med deg.

Jeg prøvde motorsyklene på 360 og det var elendig kontroll der og jeg tror ikke motorsyklene er noe bedre på pc utgaven..

Ops..Der bestilte jeg spillet

Fanken.Det "License date has expired.

Please contact the software provider to update the software or extend the license."

Jaja..får vel ordne det da..sette tilbake datoen en dag eller to..funker helt fint det.hehe

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Var vel ikke den helt store opplevelsen som jeg trodde det skulle være dette. Sånn bortsett fra den dårlige ytelsen(tilgivelig pga. Beta)så var dette kjedelige greier. Jeg mener, sånn helt uten videre skal du kjøre en helt random dame du kjøpte hus hos rundt å rundt i byen fordi hu er sliten eller et eller anent crap. Skal jeg være helt ærlig så alle damene ganske like ut så jeg syntes det var litt rart at hu jobb med innsjekking, flyvertinne OG mekler. Kjøringa var elendig. 0 fartsfølelse, 0 troverdighet når det gjaldt hvordan bilen oppførte seg og generelt dårlig kontroll i hele spillet. Dessuten så jeg lite til denne såkalte Online-biten.

Lenke til kommentar

Dette er det bilspillet jeg har ønsket meg lenge. Fikk heldighvis spillt betaen og jeg elsker det <3

Jeg er en "bil-fan" kan do jo si, og når det å se top gear repriser ikke blir nok så må man elske dette spillet. Kjøre-fysikken er langt fra optimal, og jeg kom aldri til motorsyklene, var litt for opptatt av å sikle på diverse biler.

Jeg skal uten tvil kjøpe dette spillet, det er akkurat perfekt for meg :D

Det eneste jeg kan trekke litt ned på er motorlyder. Mange av dem er nydelige å høre på men noen av dem blir litt for like :p de flese vil vell si "hvem i h***** bryr seg" men samme det.

*løperåkjøpernårdetkommer*

p.s.

Er jeg den eneste som er bilgal her ? føler meg nesten som et misfoster, når jeg kan 10 ganger mer en de fleste vennene mine om bil :)

puh for en bilnerd post

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som er bilgal her ? føler meg nesten som et misfoster, når jeg kan 10 ganger mer en de fleste vennene mine om bil  :)

7908548[/snapback]

Absolutt ikke.

Har kanskje 20 forskjellige bilspill installert på pcen! :)

Elsker motorsport generelt.

Skal kjøpe spillet når det kommer ut, definitivt!

Lenke til kommentar

Jeg er ingen fan av bilspill generelt, men spiller en del bilspill som jeg ofte får mye glede av. Test Drive Unlimited er ikke akkurat noe for meg. Det er mye man kan stusse på, blant annet mangel på fartsfølelse og variasjon. Det eneste som varierer etter min mening er antall biler man kan velge. Motorsyklene burde vært fjernet fra spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...