Devil123 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Når kommer Patchen? Det bare virker litt som om at det er noen som har den... 8896697[/snapback] Er det noen som har den? Har du sett skyline/rs4 blitt kjørt rundt? 8897605[/snapback] på www.fileplanet.com kan man laste ned beta pachen hvis man er medlem...Fant det ut i sta... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 ^^ Hvis det er denne du mener, så er den gammel og tilhører beta-versjonen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hmm, får litt lyst til å kjøpe dette spillet, og det sier litt siden jeg igrunn ikke spiller PC-spill Kan jeg i det hele tatt kjøre det på en Fujitsu-Siemens Amilo 1437G? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe, i dag skifta figuren min kjønn, jeg ble Champion, alle achievements jeg hadde kom på nytt og alle transport-oppdrag jeg allerde har gjort kom tilbake. Nå blir det lett å tjene opp til mcLaren F1 GTR Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 De er virkelig kjappe med denne patchen må jeg si. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 De er virkelig kjappe med denne patchen må jeg si. 8908047[/snapback] no har de egentlig har holdt det dem har sagt da om TDU.. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) De er virkelig kjappe med denne patchen må jeg si. 8908047[/snapback] no har de egentlig har holdt det dem har sagt da om TDU.. 8908374[/snapback] Kan noen være snille å si meg hvor finner jeg patchen? Endret 21. juni 2007 av Devil123 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lurer litt på om jeg skal kjøpe dette spillet.. Noen som har kule trailere til det? Lenke til kommentar
sollie Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lurer litt på om jeg skal kjøpe dette spillet.. Noen som har kule trailere til det? 8910664[/snapback] Bruk google eller youtube, masse snutter der. Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nå er jeg lei av og vente på den patchen...kjøpte spillet akkurat da det kom ut og har fått meg Vista og da jeg startet spillet så krasjer det helt..noen ganger kan jeg kjøre til et mission også krasjer det på slutten av det... BAD ATARI! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nå er jeg lei av og vente på den patchen...kjøpte spillet akkurat da det kom ut og har fått meg Vista og da jeg startet spillet så krasjer det helt..noen ganger kan jeg kjøre til et mission også krasjer det på slutten av det... BAD ATARI! 8911682[/snapback] Atari? det er ikke Atari sin feil det er Eden games(?) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eden sin feil? Åssen det..Tenker du på at det er Eden sin feil angående patchen eller? Hvis ja så er det ikke noen av de sine feil... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nå er jeg lei av og vente på den patchen...kjøpte spillet akkurat da det kom ut og har fått meg Vista og da jeg startet spillet så krasjer det helt..noen ganger kan jeg kjøre til et mission også krasjer det på slutten av det... BAD ATARI! 8911682[/snapback] Spelet fungerer fint på vista. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Venter også på patchen,skulle sitte bra med 2 nye biler nå.fint at man ikke kan juske mere.er jo syke tider på "Global ranking" Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er det veldig få norske som er inne på xbox live? Når jeg er ute å kjører så treffer jeg bare utenlandske, hehe. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Yay. Klarte faktisk 3.25 på "Tackling those big curves" med en klasse-F bil. Elsker den ruten! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Noen som kan forklare eller poste bilde av kartet som viser hvor jeg kan få trimmet min MV Augusta F4? Den er så morsom å kjøre, og jeg gidder ikke å vente til at jeg finner fram til butikken selv. Endret 22. juni 2007 av contaminated Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 DU ser det på "kartet" som fulgte med spillet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nå er jeg lei av og vente på den patchen...kjøpte spillet akkurat da det kom ut og har fått meg Vista og da jeg startet spillet så krasjer det helt..noen ganger kan jeg kjøre til et mission også krasjer det på slutten av det... BAD ATARI! 8911682[/snapback] ohh...sorry..du skjønner vel at man blir litt rastløs når man ikke får spillt spille og har sitti ganske lenge og vente på den patchen men den kommer aldri.. Den er vel rundt hjørne. Får vel bare håpe at de har pakka masse snacks inni patchen da. Det var noen som snakka om at TDU funka bra på Vista..Må bare si det gjorde det ikke her.. Da jeg kjørte XP så funka det helt fint unntatt noen bugs som gjorde at jeg begynte og fly kjører foresten 8800 GTS 340Mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå