Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Atari Banning Test Drive Unlimited PC Cheats

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

To protect the community of committed and responsible Test Drive Unlimited PC players, starting in the coming weeks Atari will permanently and completely ban players found cheating and playing illegally. This process will begin following the release of the PC patch, at which point all PC rankings will be reset to clean the PC score database. As a special exclusive gift to all PC players, two brand new cars will be included with the patch completely free; the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.

Lenke til kommentar
Atari Banning Test Drive Unlimited PC Cheats

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

To protect the community of committed and responsible Test Drive Unlimited PC players, starting in the coming weeks Atari will permanently and completely ban players found cheating and playing illegally. This process will begin following the release of the PC patch, at which point all PC rankings will be reset to clean the PC score database. As a special exclusive gift to all PC players, two brand new cars will be included with the patch completely free; the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.

8854404[/snapback]

:w00t:

Lenke til kommentar
3 spm:

Hvor på kartet er tuning-sjappa for US Muscles?

Hvor på kartet er "millionær"-løpet?(1 mill. premie)

Er mcLaren F1 GTR verdt de 500k ekstra den koster over den vanlige F1?

8851596[/snapback]

Sammenlign det med 8800gts og 8800gtx :)

8854099[/snapback]

Nei, langt i fra verdt det! Maclaren uten spoiler og stasj er dårligere syntes jeg, og så er GTR versjonen treigere!

Lenke til kommentar
3 spm:

Hvor på kartet er tuning-sjappa for US Muscles?

Hvor på kartet er "millionær"-løpet?(1 mill. premie)

Er mcLaren F1 GTR verdt de 500k ekstra den koster over den vanlige F1?

8851596[/snapback]

Sammenlign det med 8800gts og 8800gtx :)

8854099[/snapback]

Nei, langt i fra verdt det! Maclaren uten spoiler og stasj er dårligere syntes jeg, og så er GTR versjonen treigere!

8855341[/snapback]

Du sier at begge er dårlige? :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått til og laga egen radio ? Jeg har prøvd  og prøvd men får det ikke til

 

Kan noen si meg hvordan jeg gjør d ?

8843306[/snapback]

* Åpn opp test drive unlimited savegame mappa di som sansyngligvis ligger på mine dokumenter.

* Lag en ny mappe kalt "Radio" som det er visst på bildet under her.

* Så må du lage en ny mappe til I RADIO kanalen, navnet på mappen blir navnet på stasjonen.

* Så er det bare å hive mp3 filer i den, så skal det nok funke :thumbup:

Husk å ikke ha for mange sanger i en stasjon, da kan alt klikke, anbefaler maks 10stk pr stasjon.

 

 

150fs981026.jpg

8845621[/snapback]

 

 

 

 

her inne skal det lages en radio mappe

Lenke til kommentar
3 spm:

Hvor på kartet er tuning-sjappa for US Muscles?

Hvor på kartet er "millionær"-løpet?(1 mill. premie)

Er mcLaren F1 GTR verdt de 500k ekstra den koster over den vanlige F1?

8851596[/snapback]

Sammenlign det med 8800gts og 8800gtx :)

8854099[/snapback]

Nei, langt i fra verdt det! Maclaren uten spoiler og stasj er dårligere syntes jeg, og så er GTR versjonen treigere!

8855341[/snapback]

Når man først bestemmer seg for å kjøpe noe av det dyrere/bedre så kjøper man det beste/dyreste :)

 

Gjør ivertfall jeg.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...