Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud da  :ermm: Jeg har aldri hatt noe problem med savegame fila, og tro meg, jeg har spilt ,myyeeeee!!  :blush:

8826548[/snapback]

 

Ja, siden du aldri har hatt problemer, så må vel alt være greit. :)

 

De utallige andre som har og har hatt problemer (både på Xbox og PC) må innbille seg problemet. ;)

Lenke til kommentar

Er det noe som virkelig er dårlig på TDU så er det motorlyden på bilene, faen de høres jo nesten like ut uansett hvilken bil du kjører og det ødelegger litt av spillopplevelsen min... Bare tenk om Corvetten hadde hatt original lyden da :p Tenk å cruise rundt med det, ah så digg :D

Lenke til kommentar
Den ENESTE buggen jeg har i spillet nå er i Ford GT bilen.

Når det er cockpit view, og jeg deakselererer, så kommer det bare knitring..

8830156[/snapback]

Det er eksosen som smeller :p

Skal være sånn ;)

8833982[/snapback]

Altså, er nok en av bilene med grommest lyd i spillet.

Men det blir knitring i et halvt sekund, så forsvinner lyden.

Så skal nok ikke være sånn ;)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Har hendt at lyden har forsvunnet for meg et par ganger.  Måtte ut av og så inn i spillet igjen for å fikse det.

8835736[/snapback]

Bare til å slå på gpsen så kommer lyden tilbake :p

Går man ut til windows og tilbake til spillet så mister man ca 20fps, og man får ikke de tilbake før man tar en restart av helle maskina..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Etter å ha lest at så mange sliter med bugs, så forventer jeg hvertfall at Atari (?) skal gi ut patcher. Når den neste kommer, så burde den hvertfall fikse en god del.

Lenke til kommentar
Etter å ha lest at så mange sliter med bugs, så forventer jeg hvertfall at Atari (?) skal gi ut patcher. Når den neste kommer, så burde den hvertfall fikse en god del.

8837411[/snapback]

Jepp, Xbox360 versionen er jo helt topp, ingen bugs, så det blir nok bra en dag.

Gidder ikke spille det på 360 da det er mye bedre grafikk på pc versionen (når man har alt på det høyeste selfølgelig).

Lenke til kommentar
Har hendt at lyden har forsvunnet for meg et par ganger.  Måtte ut av og så inn i spillet igjen for å fikse det.

8835736[/snapback]

Bare til å slå på gpsen så kommer lyden tilbake :p

Går man ut til windows og tilbake til spillet så mister man ca 20fps, og man får ikke de tilbake før man tar en restart av helle maskina..

8837303[/snapback]

 

Hm, kan ikke si jeg har merket det selv. Det ville jeg jo ha gjort med såpass dropp i framraten. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...