Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg tror jeg må kjøpe dette spillet snart. Så veldig artig ut, og jeg mangler en del gode spill å bruke fritiden min på.

 

Tar spillet en del tid og gjennomføre? Slik at jeg ikke blir ferdig med en gang.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Det tar en god stund ja! :)

 

Høres bra ut. Ser jo utrolig artig ut. Synd det ikke finnes en demo slik at man får teste først, men tar sjangsen og kjøper det. Kommer garantert til å like det.

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg må kjøpe dette spillet snart. Så veldig artig ut, og jeg mangler en del gode spill å bruke fritiden min på.

 

Tar spillet en del tid og gjennomføre? Slik at jeg ikke blir ferdig med en gang.

8806889[/snapback]

 

Du kommer til å kjøre bil til krampa tar deg. :!:

 

Og om du er skikkelig uheldig som meg, og glemmer å ta backup av savegamet ditt, må du kanskje gjøre det meste om igjen på nytt. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Til krampa tar meg? Da høres det jo enda bedre ut :)

 

Hehe, hvordan klarte du å miste samegamet ditt da? Må jo skaffe deg en lykkeamulett eller noe :D

Lenke til kommentar

Vel, slik det skjedde for meg var at jeg skulle forsøke et tips om hvordan legge til sine egne radiostasjoner. Jeg gjorde det, og da jeg kom tilbake inn i spillet, var savegamet mitt korrupt og jeg måtte starte på nytt. For andre har det visst skjedd uten noen videre grunn også. Uansett, nå tar jeg backup av savegamet mitt jevnlig.

Lenke til kommentar
Prøvekjør uendlig går utrolig bra på min data! jeg har +4200 X2, 2gb ram og 7900GT. Ser mange sliter med Fps og lignende, men jeg spiller på full graffikk med flott framerate!

 

Men det er jævlig med bugs i dette spillet!

8822974[/snapback]

 

Snakker vi 30-40? Har nesten identisk pc, bare 7800gt, og må si det er fin flyt, selv på nevnte fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...