Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey.. Er en veldig ny TDU spiller, men har kommet på 30 % på 2 dager.. Men har et problem.. =/

Jeg har tenkt til å vinne det løpet man får 1 mill før, prøvde å kjøre med Enzo, men kom 2 min inn for sent.. Så prøver med sykkel, som MANGE anbefaler. Men jeg får ikke kjøpt noen sykler pga jeg ikke har vært hos alle bil kjappene.. Noe jeg HAR vært.. Om det da ikke er noen skjulte..

Jeg så et kart over øya, hvor alle bilkjappene lå, fant en Lexus kjappe lengst nord og ganske midt på øya da jeg kjørte forbi der.. Men denne butikken er ikke på kartet, og kommer heller ikke inn.. Hva er galt??

Er det noe race jeg må kjøre for å unlocke alle bilkjappene?

Lenke til kommentar

Det er ikke meningen at du skal komme inn hos Lexus forhandleren, enda. Men ja det er noe galt når du har vert innom alle bilforhandlerne og ikke fått unlocka motorsyklene. Vet ikke hva du kan gjøre for å fikse problemet.

 

Når det gjelder det løpet, så tror jeg jeg greide det fint med en Saleen S7.

Lenke til kommentar
Det er ikke meningen at du skal komme inn hos Lexus forhandleren, enda. Men ja det er noe galt når du har vert innom alle bilforhandlerne og ikke fått unlocka motorsyklene. Vet ikke hva du kan gjøre for å fikse problemet.

 

Når det gjelder det løpet, så tror jeg jeg greide det fint med en Saleen S7.

8782601[/snapback]

 

Hm.. Det var også en Mercedes kjappe oppi der også mener jeg å huske ( 99 % sikker ) Men den var jo også unlocked.. Man, absolut alle bilkjappene er merket på kartet? og det er ingen skjulte??

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til å vinne det løpet man får 1 mill før, prøvde å kjøre med Enzo, men kom 2 min inn for sent..

8782406[/snapback]

 

Har du prøvd McLaren F1 GTR da? Synes den er mye kjappere og sitter på bedre, mulig du greier det med den da. Saleen'en er vel ikke vits å prøve da den er for glad i å spinne.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til å vinne det løpet man får 1 mill før, prøvde å kjøre med Enzo, men kom 2 min inn for sent..

8782406[/snapback]

 

Har du prøvd McLaren F1 GTR da? Synes den er mye kjappere og sitter på bedre, mulig du greier det med den da. Saleen'en er vel ikke vits å prøve da den er for glad i å spinne.

8782815[/snapback]

Noen som kan fortelle hvor det løpet er? Er bare Expert, kan jeg ta det da også?

Hvor mange % må du ha for å bli Champion? Har bare 35% :p

Spiller på X360 om det har noe å si.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til å vinne det løpet man får 1 mill før, prøvde å kjøre med Enzo, men kom 2 min inn for sent..

8782406[/snapback]

 

Har du prøvd McLaren F1 GTR da? Synes den er mye kjappere og sitter på bedre, mulig du greier det med den da. Saleen'en er vel ikke vits å prøve da den er for glad i å spinne.

8782815[/snapback]

 

Enzo skal vist sitte best på veien.. men alikavell ikke den kjappeste.. Kan sikkert klare det, men er bare å prøve..=)

Lenke til kommentar

Prøv flere ganger enn bare en, så skal det nok gå etterhvert. Grunnen til at du ikke klarer det er vel pga for mye utforkjøring eller krasj i ander biler. Så ta litt roligere på vanskelige biter, du vinner mye mer tid på å kjøre litt saktere enn å fyke forbi og fly ut av veien ørten ganger.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Føkk, mid-june :thumbdown:

 

1: Det bli selvsagt vanskeligere jo lengere du kommer, men blir det til slutt helt "umulig" vanskelig?

 

2: Har opplevd nå at løp der det ikke er noen spesielle krav til biler, blir det spesielt vanskelig, ved ca. 10 %. Har dere opplevd dette, og isåfall har dere ventet til når dere får bedre biler?

 

3: Har kommet 10% nå, og har 350z klasse E. Er på utkikk etter en klasse D-bil, men finner ingen spesielle som jeg synes er noe spesielt rå. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Patchen har ikke kommet enda nei, ikke før midten av juni det. Skal selv kjøpe dette spillet når patchen kommer, nå gidder jeg det rett og slett ikke pga alle bugsa. Har ikke spilt det mye siden savegamet mitt ble herpa, så når de får ut den patchen skal jeg som sagt kjøpe spillet også. Akkurat nå "låner" jeg spillet, så jeg kan ikke spille online noe som er litt gørr. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...