Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med G25 på Test drive unlimited? Har tenkt å bestille det for å bruke det på TDu, men veit ikke hvordan det er...

8749941[/snapback]

Bare å bestille det :)

Har selv G25 og det funker ypperlig til Tdu så vel som mange andre spill, veldig mye mer realistisk og morro når man må gire og clutche selv pluss at du kan kjøre med 900 graders styring :thumbup:

LØP Å KJØP :thumbup:

Lenke til kommentar
DFP og G25. Padlene er kun knapper, så noe veldig presis gas/brems får du ikke.

8758336[/snapback]

Vet om flere ratt som har sånn "presis" gass og brems, hadde et før, men det ble ødelagt (det hadde 2 til gir, sånna "trykknapper", og 2 "myke" til gass/brems)... Og nå vil jeg ha et med litt mer presis styring =P

BTW, G25 blir litt dyrt :whistle:

Lenke til kommentar

Har du ikke råd til G25 så kjøper du driving force pro som funker yperlig til alle pc-spill, det har 900 grader, klarer du ikke få takk i det så kjøper du momo racing, men den har bare 240 (?) grader.

Men merk deg dette, du får ikke bruk for mer en 240 grader i TDU, rattet i selveste spillet går jo ikke mer en 240...

Lenke til kommentar
Har du ikke råd til G25 så kjøper du driving force pro som funker yperlig til alle pc-spill, det har 900 grader, klarer du ikke få takk i det så kjøper du momo racing, men den har bare 240 (?) grader.

Men merk deg dette, du får ikke bruk for mer en 240 grader i TDU, rattet i selveste spillet går jo ikke mer en 240...

8758368[/snapback]

Problemet er, jeg ha gass og brems på rattet :)

Jeg vet DFP har det, men den har bare knapper =)

Ser etter et ratt som har sånne som reagerer mer, jo mer du trykker de inn...

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Ja blir lite vits med pedalsett når man er rullestol bruker....

8759580[/snapback]

Nei det funker dårlig :p

Men, noen som har noen forslag? :D

Trenger ikke ha 900 grader, er egentlig bare på utkikk etter et godt ratt =), men å kunne vri rattet mer en en halv omdreining hver vei er litt digg :D

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

Ja det er jo så klart en mulighet, men da ville jeg ikke kjøpt driving force pro. Dette er fordi den har små knapper som vil bli ekle å bruke til gass/brems, så jeg ville ikke anbefalt det rattet til slik bruk.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...