Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

noe jeg savner med dette spillet er muligheten til å skru div grafikkdetaljer(som f. eks skinn i lakken, detaljer på trafikk, himmel og miljø osv...) av, dette er ikke nødvendig hvis du har en god pc, men for de med bare 1 gb RAM og 128mb kort så ville det gjort en stor forskjell.

jeg sliter litt med frameraten, spesielt inne i byer, og i bilbutikker med mange biler i. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noe jeg savner med dette spillet er muligheten til å skru div grafikkdetaljer(som f. eks skinn i lakken, detaljer på trafikk, himmel og miljø osv...) av, dette er ikke nødvendig hvis du har en god pc, men for de med bare 1 gb RAM og 128mb kort så ville det gjort en stor forskjell.

jeg sliter litt med frameraten, spesielt inne i byer, og i bilbutikker med mange biler i. :(

7864612[/snapback]

det er betaen, flere folk med high-spec pcer som får 20-30 i fps med alt på lavest.

jeg får det. radeon x850xt, athlon 64 3700+, 1,5 gb ram. blir helt annerledes med fullversionen ^^ :dribble: jeg bruker 640x480, null AA, lol :no:

Endret av Jo Vegard
Lenke til kommentar

Hvis en velger å starte spillet i "win98" modus så funka det her med 0 dager igjen.

(høyreklikk på iconet og velg compatilet)

Har bare GF 6800 128mb på 1024x768 innser att en trenger mer power for å få glede av graffiken.

Lyden lagger litt innimellom men det blir forbedra på fullversjon.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at dere klarer å kjøre spillet med 1280*1024 eller lavere..Alt ser så forferdelig ut med den oppløsningen..

Jeg kjører selvsagt 1680*1050 og det ser ganske bra ut...

7871867[/snapback]

Spørs jo hva slags skjerm man har, får ikke kjørt 1680x1050 på en 15"..

å 1280x1024 hadde ikke sett ut på en 22".

Lenke til kommentar

Ja det er sant..Er det faktisk noen her som spiller på en 15" da? LOL.

Man bør nå da minst ha en 19" hvis man spiller,eller så er jo en del av spill gleden

vekke. synes jeg da ihvertfall..

Lenke til kommentar

Ja det er sant..Er det faktisk noen her som spiller på en 15" da? LOL.

Man bør nå da minst ha en 19" hvis man spiller,eller så er jo en del av spill gleden

vekke. synes jeg da ihvertfall..

7872091[/snapback]

de fleste laptoper har vel en skjerm på rundt 15", ev. 15.4 på en widescreen.

på en 15" så er det egentlig ikke behov for mer enn 1280x1024, da skjemen er så liten at du ikke ser forskjellen...

Lenke til kommentar

Hvor mange online spillere ser man samtidig på PC versjonen ? Altså spillet var konge på Xbox360 men det faktum at du kun kan se 5 spillere samtidig ødela HELE verdenen i spillet. Altså ødela totalt følelsen av at byen var levende.

Håper de gjør PC versjonen bedre på det punktet.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at dere klarer å kjøre spillet med 1280*1024 eller lavere..Alt ser så forferdelig ut med den oppløsningen..

Jeg kjører selvsagt 1680*1050 og det ser ganske bra ut...

7871867[/snapback]

Jeg kjører på 1024x768 med alt på laveste siden spillet går på ca. 10-20 fps på min pc

3500+

2gb ram

6800gt

Lenke til kommentar
Jeg kjører på 1024x768 med alt på laveste siden spillet går på ca. 10-20 fps på min pc

3500+

2gb ram

6800gt

Åh stakkars deg mann..Ser jo ut som et gammelt dos spill da.hehe.

Ikke vits i å spille det da...

Da er det ihvertfall på tide for deg å oppgradere maskinvaren din..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...