Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Noen som har ratt å anbefale til en overkommelig pris? Mitt slitne Microsoft Force Feedback virker ikke skikkelig.

TDU mener at når rattet er helt til høyre, jo da kjører vi rett frem.

 

I windows derimot, når jeg stiller det inn funker det fett, høyre er høyre, ikke høyre er rett frem. Og delvis høyre og venstre er venste.

 

Dvs:

 

Rattet til:

 

Helt til Høyre - Rett frem

Helt til Venstre - Venstre

Litt høyre/høyre - Venstre

Litt Venstre - Rett frem

Venstre - Venstre.

 

Det jeg spør om: Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Evt. om jeg må ha nytt bilratt, hvilket anbefales? Bør ikke koste flesk.

8716752[/snapback]

Hadde et lignende problem som deg med mitt Logitech DFP. Det løste seg etter jeg "stilte inn knappen" på nytt, i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor?

gidder ikke leite gjennom hele tråden.

 

Det var bare å spørre han så fikk du mener jeg å huske, søk på nicket hans og prøv å spørr. Eller så kommer han sikkert innom tråden igjen snart, og leser dette.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
hvor?

gidder ikke leite gjennom hele tråden.

 

Det var bare å spørre han så fikk du mener jeg å huske, søk på nicket hans og prøv å spørr. Eller så kommer han sikkert innom tråden igjen snart, og leser dette.

8735914[/snapback]

 

fåt tak i nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Da jeg prøvde å legge til en radiostasjon, skjedde det noe rart med profilen min.  Characteren min ble byttet ut med en annen, og nå har plutselig en del oppdrag som jeg allerede har gjort, dukket opp igjen pluss at noen forsvant. Mange strekninger av veier jeg har kjørt er plutselig markert som at jeg aldri har kjørt på dem.  Har fortsatt alle bilene og pengene mine, men nå er det mye jeg må gjøre på nytt. Veldig mye.  :ermm:

8724432[/snapback]

 

Du må nok begynne helt på nytt, se på info'en om hvor langt du har kjørt f.eks. der har du antagligvis minus 1 million km, så det blir litt vanskelig å runde spillet hvis du skal fortsette på den saven. Er jævla irriterende, men ta backup av saven fra nå av. :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg leste tilbake i tråden og så det. Er uvant med å ta backup av saves, med mindre jeg avinstallerer et spill. Ingen andre spill har krølla det til slik før, hehe, men TDU er tydeligvis litt buggete enda. Vel, får starte på nytt da, og ta backup før jeg starter spillet hver gang. Fanken, og jeg som hadde kjørt så utrolig store strekninger allerede.

Lenke til kommentar

Samme gjaldt meg første gangen, hadde kjørt mye. Det morsomme er at nå som jeg har tatt backup hele tiden har ikke saven blitt ødelagt igjen, typisk :!:

 

Et tips for å komme igang igjen litt fortere er bare å finne deg et kjøre oppdrag, ta deg tid og frakte bilen i perfekt tilstand frem og få rundt 120000 i cash, dermed kan kjøpe deg en litt kulere bil fortere. Lambo' Gallardo er en rimelig bil med mye power og meget god handling for penga. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan ikkje noken lage eit enkelt bat/cmd script som tar backup av savegamet før man starter spelet?

 

xcopy c:\minedokumenter\tdu c:\minedokumenter\tdu-bekkøp\

c:\spel\tdu\tdu.exe

 

eller.no... mappene som eg skriev stemmer jo sikkert ikkje men det der burde gå ann å fikse relativt rett..

 

Kanskje man kan lagre profilen med ein ny dato også? slik at man ikkje overskriver den gamle, seigt å ha 2 fucka profiler.

 

xcopy c:\mappenavn\tdu\ c:\mappenavn\profile\$date\

 

veldig usikker på om den med datoen hadde funka men.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvorfor ytelsen varier så mye?

 

Første gangen jeg spiller etter en restart, går det "smooth", med 30-40fps. Andre gangen jeg spiller, derimot, kommer fpsn ikke høyere enn 30! Er det et problem noen andre har?

8726463[/snapback]

 

Har selvsagt nyeste drivere.

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...