Mevon Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har ratt å anbefale til en overkommelig pris? Mitt slitne Microsoft Force Feedback virker ikke skikkelig. TDU mener at når rattet er helt til høyre, jo da kjører vi rett frem. I windows derimot, når jeg stiller det inn funker det fett, høyre er høyre, ikke høyre er rett frem. Og delvis høyre og venstre er venste. Dvs: Rattet til: Helt til Høyre - Rett frem Helt til Venstre - Venstre Litt høyre/høyre - Venstre Litt Venstre - Rett frem Venstre - Venstre. Det jeg spør om: Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Evt. om jeg må ha nytt bilratt, hvilket anbefales? Bør ikke koste flesk. 8716752[/snapback] Hadde et lignende problem som deg med mitt Logitech DFP. Det løste seg etter jeg "stilte inn knappen" på nytt, i spillet. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) hvor?gidder ikke leite gjennom hele tråden. Det var bare å spørre han så fikk du mener jeg å huske, søk på nicket hans og prøv å spørr. Eller så kommer han sikkert innom tråden igjen snart, og leser dette. Endret 29. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 hvor?gidder ikke leite gjennom hele tråden. Det var bare å spørre han så fikk du mener jeg å huske, søk på nicket hans og prøv å spørr. Eller så kommer han sikkert innom tråden igjen snart, og leser dette. 8735914[/snapback] fåt tak i nå Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Da jeg prøvde å legge til en radiostasjon, skjedde det noe rart med profilen min. Characteren min ble byttet ut med en annen, og nå har plutselig en del oppdrag som jeg allerede har gjort, dukket opp igjen pluss at noen forsvant. Mange strekninger av veier jeg har kjørt er plutselig markert som at jeg aldri har kjørt på dem. Har fortsatt alle bilene og pengene mine, men nå er det mye jeg må gjøre på nytt. Veldig mye. 8724432[/snapback] Du må nok begynne helt på nytt, se på info'en om hvor langt du har kjørt f.eks. der har du antagligvis minus 1 million km, så det blir litt vanskelig å runde spillet hvis du skal fortsette på den saven. Er jævla irriterende, men ta backup av saven fra nå av. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja, jeg leste tilbake i tråden og så det. Er uvant med å ta backup av saves, med mindre jeg avinstallerer et spill. Ingen andre spill har krølla det til slik før, hehe, men TDU er tydeligvis litt buggete enda. Vel, får starte på nytt da, og ta backup før jeg starter spillet hver gang. Fanken, og jeg som hadde kjørt så utrolig store strekninger allerede. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Samme gjaldt meg første gangen, hadde kjørt mye. Det morsomme er at nå som jeg har tatt backup hele tiden har ikke saven blitt ødelagt igjen, typisk :!: Et tips for å komme igang igjen litt fortere er bare å finne deg et kjøre oppdrag, ta deg tid og frakte bilen i perfekt tilstand frem og få rundt 120000 i cash, dermed kan kjøpe deg en litt kulere bil fortere. Lambo' Gallardo er en rimelig bil med mye power og meget god handling for penga. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kan ikkje noken lage eit enkelt bat/cmd script som tar backup av savegamet før man starter spelet? xcopy c:\minedokumenter\tdu c:\minedokumenter\tdu-bekkøp\ c:\spel\tdu\tdu.exe eller.no... mappene som eg skriev stemmer jo sikkert ikkje men det der burde gå ann å fikse relativt rett.. Kanskje man kan lagre profilen med ein ny dato også? slik at man ikkje overskriver den gamle, seigt å ha 2 fucka profiler. xcopy c:\mappenavn\tdu\ c:\mappenavn\profile\$date\ veldig usikker på om den med datoen hadde funka men. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 noen som kan hjelpe meg her? brukte g-force 7600gt før og alt gikk fint på pcen. skiftet akkurat over til 8800 gts men det hakker noe når jeg spiller dette spillet uansett hva jeg stiller på av innstillinger på spillet. noen råd?? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Regner med at du har alle drivere som trengs? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Regner med at du har alle drivere som trengs? 8741298[/snapback] har installert driverene som fulgte med Lenke til kommentar
Lamboboy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Arti å drifte på spillet da men du må ha ordentli bil da:P er det noen som har gjort alle Vehicle Transport oppdragene?? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvilken bil er best å drifte med da? Den beste jeg har prøvd til nå er Shelby GT500 Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvilken bil er best å drifte med da? Den beste jeg har prøvd til nå er Shelby GT500 8742292[/snapback] Dodge viper etter min mening Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ferrarri 530 Maralenno (trur jeg den heter), DEN er digg og drifte med Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) foretrekker ford gt med turtall på mellom 2 og 3 på høyt gir. Endret 31. mai 2007 av rbr Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Kan noen forklare meg hvorfor ytelsen varier så mye? Første gangen jeg spiller etter en restart, går det "smooth", med 30-40fps. Andre gangen jeg spiller, derimot, kommer fpsn ikke høyere enn 30! Er det et problem noen andre har? 8726463[/snapback] Har selvsagt nyeste drivere. Endret 30. mai 2007 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har akkurat oppgradert til Vista Ultimate Skal installere nå og se om jeg få no ytelsesdropp Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har akkurat oppgradert til Vista Ultimate Skal installere nå og se om jeg få no ytelsesdropp 8748657[/snapback] tipper at du skifter tilbake til xp (hvis du er en komplett gamer da) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har akkurat oppgradert til Vista Ultimate Skal installere nå og se om jeg få no ytelsesdropp 8748657[/snapback] tipper at du skifter tilbake til xp (hvis du er en komplett gamer da) 8748674[/snapback] Komplett gamer?, ja, jeg er avhengig Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Når jeg kjører Test Drive Unlimited så fryser spillet eller noe. Går ikke an å trykke på noe. Jeg kommer iallefall ikke videre. Det står "TDU servers blablabla*, noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå