Snytefant Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har årna meg gamespy konto å greier nå da, men hvordan får jeg spilt på nettet? Står bare TDU Server Unavailable (eller no ) Åsså har jeg et annet spørsmål, jeg har et Logitech Driving Force ratt til PS2, hvordan får jeg force feedbacken til å funke på pcn? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Test drive unlimited må være noen av de mer realistiske bilspillene jeg har spilt, spesiellt i hardcore-mode. Har ratt og pedaler, ble overrasket da jeg fant ut at jeg måtte clutche, ellers stoppet motoren Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hardcore-mode? Om du mener når driving aid er skrudd av er ikke TDU veldig realistisk. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Når du blir champion så kan du velge hardcore mode fra hovedmenyen som du møter når du starter spillet. Det er mer realistisk enn alle hjelpemidler skrudd av i vanlig modus. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har årna meg gamespy konto å greier nå da, men hvordan får jeg spilt på nettet? Står bare TDU Server Unavailable (eller no ) Åsså har jeg et annet spørsmål, jeg har et Logitech Driving Force ratt til PS2, hvordan får jeg force feedbacken til å funke på pcn? 8716345[/snapback] Last ned Logitech Gaming Software. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Noen som har ratt å anbefale til en overkommelig pris? Mitt slitne Microsoft Force Feedback virker ikke skikkelig. TDU mener at når rattet er helt til høyre, jo da kjører vi rett frem. I windows derimot, når jeg stiller det inn funker det fett, høyre er høyre, ikke høyre er rett frem. Og delvis høyre og venstre er venste. Dvs: Rattet til: Helt til Høyre - Rett frem Helt til Venstre - Venstre Litt høyre/høyre - Venstre Litt Venstre - Rett frem Venstre - Venstre. Det jeg spør om: Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Evt. om jeg må ha nytt bilratt, hvilket anbefales? Bør ikke koste flesk. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Logitech Driving Force Pro er jo et billig og bra ratt, evt Momo. Men tviler på at det er rattet ditt det er noe galt med, sikkert bare en innstilling eller noe. Har du justert rattet inne i spillet også? Synes jeg husker det var det også, uten at jeg skal si det 100% sikkert. Endret 27. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg har prøvd litt frem og tilbake med innstillingene inne i spillet også, ja. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Patch snart ? noen som vet noe mer ? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Patch snart ? noen som vet noe mer ? 8718387[/snapback] side 57 Lenke til kommentar
vegart Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 er det noen som veit om det går an å legge inn eigen musikk på radioen? isåfall hvordan???? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 er det noen som veit om det går an å legge inn eigen musikk på radioen? isåfall hvordan?? 8724149[/snapback] 1 side tilbake. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skriver av rett fra manualen jeg... You can create as many as 4 Radio Stations for each profile. The main folder must be created in the user's profile storage: "My Documents\Test Drive Unlimited\savegame\PROFILE_NAME\Radio". In it you can create up to 4 folders (the folder name vill be the Radio Station name). This is where you can edit your station tracks, there are four kinds of files allowed: -MP3 audio files -M3U play list files (the M3U file must be created in this folder otherwise it will not work; the file will not work in-game if it is copied from anothe location to this folder) -Shortcuts to MP3 audio files -Shortcuts to M3U play list files Warning: All files contained in your profile folders will be erased when your profile is deleted. Har ikke prøvd dette selv enda, men skal sjekke det ut etterhvert. H. RedorF Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da jeg prøvde å legge til en radiostasjon, skjedde det noe rart med profilen min. Characteren min ble byttet ut med en annen, og nå har plutselig en del oppdrag som jeg allerede har gjort, dukket opp igjen pluss at noen forsvant. Mange strekninger av veier jeg har kjørt er plutselig markert som at jeg aldri har kjørt på dem. Har fortsatt alle bilene og pengene mine, men nå er det mye jeg må gjøre på nytt. Veldig mye. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da jeg prøvde å legge til en radiostasjon, skjedde det noe rart med profilen min. Characteren min ble byttet ut med en annen, og nå har plutselig en del oppdrag som jeg allerede har gjort, dukket opp igjen pluss at noen forsvant. Mange strekninger av veier jeg har kjørt er plutselig markert som at jeg aldri har kjørt på dem. Har fortsatt alle bilene og pengene mine, men nå er det mye jeg må gjøre på nytt. Veldig mye. 8724432[/snapback] Akkurat det samme skjedde hos meg, skikkelig kjipt Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kan noen forklare meg hvorfor ytelsen varier så mye? Første gangen jeg spiller etter en restart, går det "smooth", med 30-40fps. Andre gangen jeg spiller, derimot, kommer fpsn ikke høyere enn 30! Er det et problem noen andre har? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Finnes det noe demo av dette spillet? Eller er ikke det lsupept noe demo? Har lett, men finner ikke. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hardcore-mode? Om du mener når driving aid er skrudd av er ikke TDU veldig realistisk. 8716557[/snapback] Du kan velge Harcore mode når du har kommet til den høyeste ranken. Champion eller noe slik. Finnes det noe demo av dette spillet? Eller er ikke det lsupept noe demo? Har lett, men finner ikke. 8735205[/snapback] Nei, tror ikke det finner noe demo av dette spillet. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 trenger 100% savegam jeg. noen som veit hvor jeg finner det. har bare fønni sånne som har sagt det er 100% men så er det ikke det Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Var det ikke iceman22 som hadde en 100% savegame da hvis jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Var det ikke iceman22 som hadde en 100% savegame da hvis jeg ikke husker feil? 8735653[/snapback] hvor? gidder ikke leite gjennom hele tråden. Endret 29. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå