Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser egentlig ikke behov for en patch(for meg selv).

Hva er det som skal forbedres?

Før hadde jeg lyd problemer, fikk fikset det selv.

Før fikk jeg bugs i grafikken, fikset det selv.

Generel giring/kjøring av bilene går rimelig greit.

..Eneste jeg håper på blir vel noen flere biler.

Hvor mye koster TDU? Hva er det billigste man kan får det til?

8627092[/snapback]

Omtrent 'vanlig' pris. Noen steder 349, 399, 499.. varierer fra butikk fra butikk.

TDU i prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?productId=41278

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

In order to give players the high quality of experience they expect, the Test Drive Unlimited PC patch will be released in mid-June following further testing to ensure the complete stability of the code.

As a special exclusive gift to all PC players, two brand new cars will be included with the patch completely free; the Audi RS4 and Nissan Skyline R34.

Main fixes of the patch are as follows:

· Corrupted saved games (previously lost save games cannot be restored)

· Freezing / crashes (at saving points and other specific places in the game)

· Some performance issues (low fps, stuttering fps, micro freezes)

· Anti-cheats system improved

· Audio bugs

· Other miscellaneous issues

Regarding Nvidia card issues, Nvidia has addressed this for some of its cards with driver updates. Eden and Atari are still working closely with Nvidia to solve the remaining issues.

Lenke til kommentar

"As a special exclusive gift to all PC players, two brand new cars will be included with the patch completely free; the Audi RS4 and Nissan Skyline R34."

free? hva vil det si? må man liksom betale for å laste ned flere biler?

hva med lexus og ruf? :hmm:

Lenke til kommentar

ooo, skyline. Gleder meg. :D Gleder meg også til å spille spillet uten bugs, noe som vil bli som et annet spill i forhold. Bare synd de ikke klarte å få tak i korrupte savegames, noe som skjedde meg.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

patch will be released in mid-June...!!

De skrev at vi skulle få patch i mai,og nå har spillet vært ute i ca 3 mnd.sikkert mange som allerede er lei av TDU.synes dette er dårlige nytt.

Hadde jo samme problem med xbox versjonen,hvorfår lærte de ikke av dette da ?.virker som dem er mere opptatt lage nytt spill(TDU 2)

PS:men bra får nye spillere !

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med den usynlige bilen som stadig vekk kjører rett i rævva på meg a? Skikkelig irriterende når man er noen få meter fra mål i en av disse levere-bil-oppdragene, og stort sett aldri får denne bonusen for 'perfect'...

pantera

Lenke til kommentar
Er det mulig å lage egne radiostasjoner?

8705103[/snapback]

Ja:

Skriver av rett fra manualen jeg...

You can create as many as 4 Radio Stations for each profile. The main folder must be created in the user's profile storage:

"My Documents\Test Drive Unlimited\savegame\PROFILE_NAME\Radio".

In it you can create up to 4 folders (the folder name vill be the Radio Station name). This is where you can edit your station tracks, there are four kinds of files allowed:

-MP3 audio files

-M3U play list files (the M3U file must be created in this folder otherwise it will not

work; the file will not work in-game if it is copied from anothe location to this

folder)

-Shortcuts to MP3 audio files

-Shortcuts to M3U play list files

Warning: All files contained in your profile folders will be erased when your profile is deleted.

Har ikke prøvd dette selv enda, men skal sjekke det ut etterhvert.

H. RedorF

8141867[/snapback]

Lenke til kommentar

Klarer du å cruise med en slik bil da? Blir vel som oftest med at det glir ut og man blir litt hard på gassen. :p Jeg synes Corvetten, Vipern og lamborghini miura er glimrende cruisebiler. Og ferrari 288GTO og da.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Klarer du å cruise med en slik bil da? Blir vel som oftest med at det glir ut og man blir litt hard på gassen. :p  Jeg synes Corvetten, Vipern og lamborghini miura er glimrende cruisebiler. Og ferrari 288GTO og da.

8711755[/snapback]

corvetta har jeg også tunning max.rå bil.

men jeg holder med ford gt akkurat nu.lyden er rååååå.

Lenke til kommentar
Er det mulig å lage egne radiostasjoner?

8705103[/snapback]

Ja:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Skriver av rett fra manualen jeg...

You can create as many as 4 Radio Stations for each profile. The main folder must be created in the user's profile storage:

"My Documents\Test Drive Unlimited\savegame\PROFILE_NAME\Radio".

In it you can create up to 4 folders (the folder name vill be the Radio Station name). This is where you can edit your station tracks, there are four kinds of files allowed:

-MP3 audio files

-M3U play list files (the M3U file must be created in this folder otherwise it will not

work; the file will not work in-game if it is copied from anothe location to this

folder)

-Shortcuts to MP3 audio files

-Shortcuts to M3U play list files

Warning: All files contained in your profile folders will be erased when your profile is deleted.

Har ikke prøvd dette selv enda, men skal sjekke det ut etterhvert.

H. RedorF

8141867[/snapback]

8706063[/snapback]

Takk :)

Lenke til kommentar
Klarer du å cruise med en slik bil da? Blir vel som oftest med at det glir ut og man blir litt hard på gassen. :p  Jeg synes Corvetten, Vipern og lamborghini miura er glimrende cruisebiler. Og ferrari 288GTO og da.

8711755[/snapback]

meget vanskelig.foretrekker ford gten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...