Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Jaja , kos deg med spillet. Du har virkelig forstått meningen med det

8599096[/snapback]

Kjipt. Det skulle for fader være et "er du sikker på at du vil gjøre det" spørsmål før alt blir slettet!

Jeg kan trøste deg med at jeg har en 100% singelplayer savegame, send PM hvis du vil ha. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fungerer det bra med ratt til spillet på pc? Jeg har spilt spillet på xbox 360, men synes det fungerte dårlig med ratt.

8613549[/snapback]

Ja, fungerer ypperlig det :D

De jeg vet om så funker bra:

- Logitech Momo

- Logitech G25

- Logitech Driving Force Pro (Egentlig til PS2, men funker fint til pc også med Momo driverne)

Lenke til kommentar
Fungerer det bra med ratt til spillet på pc? Jeg har spilt spillet på xbox 360, men synes det fungerte dårlig med ratt.

8613549[/snapback]

- Logitech Momo

- Logitech G25

- Logitech Driving Force Pro (Egentlig til PS2, men funker fint til pc også med Momo driverne)

8613751[/snapback]

Takk :thumbup: Da skal det prøves :yes:

Lenke til kommentar
NEI NEI NEI!

Jeg greide å trykke new game  og slette profilen min! Er det noen mulighet å  få den tilbake ?  :cry:

Jeg var litt trøtt og trykte raskt, og da plutselig begynte spillet på nytt! ÅÅÅ

8598780[/snapback]

prøv og kjør systemoppretting.

f.eks dagen før du sletta profilen.kansje du har en sjanse der.

Lenke til kommentar

8613549[/snapback]

- Logitech Momo

- Logitech G25

8613751[/snapback]

logitech g25 rules

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som irriterer meg over bilene som pc'n styrer, som kjører rundt og leter etter noen å kjøre mot? Disse irriterer vettet av meg, spesielt hvis jeg bare skal cruise, og plutselig smeller det i bakparten på bilen min og jeg fyker av veien. De klarer jo alltid å treffe meg, herregud så det irriterer. I tillegg ser du tydelig på kartet at de kjører etter deg, kommer de motsatt vei snur de ved første mulighet slik at de kan kjøre forbi deg igjen, eller rettere sagt inni deg. Hadde det vært mulig å slå de av hadde jeg gjort det tvert.

Lenke til kommentar

Hehe ja, man kan jo tolke det sånn.

Husker første person jeg møtte i TDU kjørte en topp tunet Lambo, så spurte han meg konstant om å race, selv om jeg avslo, fulgte etter meg i lengre tid. Jeg kjørte forøvrig en Sky cabriolet (første bilen min). :!:

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar
Hehe ja, man kan jo tolke det sånn.

Husker første person jeg møtte i TDU kjørte en topp tunet Lambo, så spurte han meg konstant om å race, selv om jeg avslo, fulgte etter meg i lengre tid. Jeg kjørte forøvrig en Sky cabriolet (første bilen min). :!:

8624343[/snapback]

bare trykke på M det, for så å exit'e :)

Lenke til kommentar

Disse datastyrte biler er ikke bra Brian_N.kommer etter deg og tuter og smeller i deg,så ingen cool.men er ikke online bedre da ?

Da jeg spilte litt offline prøvde jeg en "Trainer" som fikk vekk alle AI bilene i spillet,men gikk 2 dager da crash"et save fila.så kan hende det var til trail-versjonen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...