Mevon Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som har hørt noe mer angående patchen? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tviler på det vil komme noe mer info angående patchen før i midten av mai eller slutten av mai ihvertfall... Tror Atari vil gå så grundig så mulig gjennom patchen som mulig før de vil utgi den.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Litt merkelig at de babler om TDU2 før det engang har kommet en patch til 1'ern https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=762034&hl= Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Ja du sier noe der Scotty, de kunne gjerne tatt seg litt mer tid med 1'ern med tanke på hvor mange feil den har. På en annen side så er det jo en stund siden xbox versjonen kom ut og da er det jo ikke overraskende at de brygger på et nytt spill nå. Og for alt vi vet så kan det jo ta to år eller mer før 2'ern kommer. Endret 9. mai 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja helt på trynet scotty..Har sett mange tråder overalt i forumer både i norge og engelske forum der de tyter om tdu2....Hva faen sier bare jeg... De må da for svarte få fikset opp i problemene med tdu som er ute nå før de begynner å tenke på tdu2 selv om de har begynt på tdu2 for lenge siden... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 kan ford gt trimmes?? 8583652[/snapback] ja Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Kan ikke alle biler trimmes uten den ene mercedesen da? Har ikke testet med alle bilene, men det var litt skuff at jeg ikke kunne trimme den. Husker ikke navnet på den nå, men dere vet sikkert hvilken det er, tror det var noe amg greier. Er ikke sånn kjempekjent med mercedes, så derfor husker jeg ikke modellnavnet. Endret 10. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
S.Hafsmo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Mustang GT-R kan heller ikke trimmes. er sikkert flere "Ferdigtunede" biler som ikke kan trimmes. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kan ikke alle biler trimmes uten den ene mercedesen da? Har ikke testet med alle bilene, men det var litt skuff at jeg ikke kunne trimme den. Husker ikke navnet på den nå, men dere vet sikkert hvilken det er, tror det var noe amg greier. Er ikke sånn kjempekjent med mercedes, så derfor husker jeg ikke modellnavnet. 8583991[/snapback] Clk amg Dtm, en av mine favoritt biler i spillet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Clk amg Dtm, en av mine favoritt biler i spillet. 8584911[/snapback] Den ruler da Liker den, og Lotus Espirit V8 Den siste er mere sånn cruisebil , deeeeeeeeeeeeilig lyd i den når den når 5500 RPM og oppover Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Corvette Zo6 er jo den råeste rånebilen da. Hvis du synes lotusen har rå lyd, så blir den tam i forhold til corvetten. Elsker lyden fra 4000rpm og opp. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Corvette Zo6 er jo den råeste rånebilen da. Hvis du synes lotusen har rå lyd, så blir den tam i forhold til corvetten. Elsker lyden fra 4000rpm og opp. 8587316[/snapback] Kjøp deg en Dodge Viper, trim den til Stage 3, skru Driving Aids til hypersport, sett den i 4. gir, og trøkk gassen i bånn Snakker om å bli sugd ned i setet Samme funker med Saleen S7 Twin-Turbo å Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg synes egentlig at corvetten og viper'n går like bra med full trim på begge. Spiller forresten i hardcore mode. Saleen er jo helt hyper, når jeg kjører løp starter jeg i fjerde, lavere gir er bare bortkastet, spinner jo som bare det. Men på lyd eier corvetten enda. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 vipern - stage 3 er best til og drifte med har 22 biler eller no hehe Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som driver med facebook her? Legg dere til i gruppa "TDU'ens venner" da som jeg har lagd. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er en ting jeg irriterer meg over i spillet, og det er at jeg må finne alle bilbutikkene før jeg kan åpne sykkelbutikkene... Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Lyden på bilene suger.. Helt annerledes i virkeligheten på f. eks Corvetten og fler... Lenke til kommentar
rbr Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) hvor finner jeg trimming til ford gt?kjørt masser av miles. Endret 11. mai 2007 av rbr Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 På den amrikanske trimme shopen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå