Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja du sier noe der Scotty, de kunne gjerne tatt seg litt mer tid med 1'ern med tanke på hvor mange feil den har. På en annen side så er det jo en stund siden xbox versjonen kom ut og da er det jo ikke overraskende at de brygger på et nytt spill nå. Og for alt vi vet så kan det jo ta to år eller mer før 2'ern kommer.

Endret av MeVoN
Lenke til kommentar

Ja helt på trynet scotty..Har sett mange tråder overalt i forumer både i norge og engelske forum der de tyter om tdu2....Hva faen sier bare jeg...

De må da for svarte få fikset opp i problemene med tdu som er ute nå før de begynner å tenke på tdu2 selv om de har begynt på tdu2 for lenge siden...

Lenke til kommentar

Kan ikke alle biler trimmes uten den ene mercedesen da? Har ikke testet med alle bilene, men det var litt skuff at jeg ikke kunne trimme den. Husker ikke navnet på den nå, men dere vet sikkert hvilken det er, tror det var noe amg greier. Er ikke sånn kjempekjent med mercedes, så derfor husker jeg ikke modellnavnet. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Kan ikke alle biler trimmes uten den ene mercedesen da? Har ikke testet med alle bilene, men det var litt skuff at jeg ikke kunne trimme den. Husker ikke navnet på den nå, men dere vet sikkert hvilken det er, tror det var noe amg greier. Er ikke sånn kjempekjent med mercedes, så derfor husker jeg ikke modellnavnet. :)

8583991[/snapback]

Clk amg Dtm, en av mine favoritt biler i spillet.

Lenke til kommentar
Corvette Zo6 er jo den råeste rånebilen da. Hvis du synes lotusen har rå lyd, så blir den tam i forhold til corvetten. Elsker lyden fra 4000rpm og opp. :)

8587316[/snapback]

Kjøp deg en Dodge Viper, trim den til Stage 3, skru Driving Aids til hypersport, sett den i 4. gir, og trøkk gassen i bånn :p

Snakker om å bli sugd ned i setet :D

Samme funker med Saleen S7 Twin-Turbo å :)

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig at corvetten og viper'n går like bra med full trim på begge. Spiller forresten i hardcore mode. :) Saleen er jo helt hyper, når jeg kjører løp starter jeg i fjerde, lavere gir er bare bortkastet, spinner jo som bare det. Men på lyd eier corvetten enda. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...