Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Jeg synes av og til at det er litt kjedelig med digitalt rpm måler. Det er mye kjedeligere og vanskeligere å gire akkurat før turtallsperra, så det blir litt kjedeligere å kjøre av den lille bagatellen. Har bare vært borti mustang Gt-R eller hva den nå heter som hadde det. Den oransje og svarte mustangen.

Men når det komemr til patcher. Ved neste patch skal det komme lexus om jeg ikke er helt på ville veier her å. Men etterhvert, vil det da komme enda flere biler eller enda nye merker? Eller er dette ukjent enda? Kansje det blir slik som rfactor etterhvert, der vanlige folk eller professjonelle lager biler og legger ut til nedlastning, det hadde vært litt genialt egentlig.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er bare Gt-R som har digitalt speedo.

tviler egentlig på at det kommer flere merker enn Lexus, da det kun er Lexus som "har butikk" på øya. Hadde vært skøy om man kunne fått biler fra den allmenne mann, men tviler egentlig på at spillet er lagt opp slik at det skal være åpent for modding.

Lenke til kommentar

tviler egentlig på at det kommer flere merker enn Lexus, da det kun er Lexus som "har butikk" på øya. Hadde vært skøy om man kunne fått biler fra den allmenne mann, men tviler egentlig på at spillet er lagt opp slik at det skal være åpent for modding.

8455065[/snapback]

KOmmer det ikke RUF ogå da ?

Og Nissan Skyline :hmm: ?

Lenke til kommentar

Ruf hadde vært skøy å fått, enn så lenge elsker jeg min mb clk amg dtm. Herlig bil å kjøre, ikke de raskeste men god ax og sitter godt i svingene,og letttjente penger ved å kjøre løpet som bare er for mb, vinner hver gang og 40k pr vinn.

Lenke til kommentar

8455065[/snapback]

8455736[/snapback]

mener nye merker, altså som f.eks bmw. Skyline havner jo i Nissan sjappa.

Veit ikke helt hvor de har tenkt å gjøre av RUF porscha.

den passer vel ikke helt under "European classics" :p

Endret av Stuff04
Lenke til kommentar

8455065[/snapback]

8455736[/snapback]

8457407[/snapback]

Nei men det står jo under den trimme plassen til europa at det går ann og trimme RUF biler der :p så det må jo nesten komme det også da, men jeg savner bmw der ja :S og honda hadde vært tøft også da :p

Lenke til kommentar

8455065[/snapback]

8455736[/snapback]

8457407[/snapback]

VET NOEN HVOR MAN KAN LASTE NED SKYLINE TIL SPILLET PÅ PC?? KOZZZ :D

Nei men det står jo under den trimme plassen til europa at det går ann og trimme RUF biler der :p så det må jo nesten komme det også da, men jeg savner bmw der ja :S og honda hadde vært tøft også da :p

8469236[/snapback]

Lenke til kommentar

haha :D Hvis du ser litt inn i quoten så ser du en setning skrevet med caps lock på. Så jeg går utifra at det var hans budskap i posten, men ikke helt fikk dreisen på quotinga. :)

Var forresten denne setninga jeg siktet til, den er ikke i noen av quotene, altså skrevet på i ettertid.

"VET NOEN HVOR MAN KAN LASTE NED SKYLINE TIL SPILLET PÅ PC?? KOZZZ inv_biggrin.gif"

edit: Så forresten at han er helt ny på forumet, så han er vel unnskyldt. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

"Global ranking" ser at Enzo Ferrari topper på et "E" klasse løp og max km/time i et annet løp var 6000km/time + ?Vel,samme med Club hvor man finner løp,har prøvd mange men hvordan slå en som har 5x bedre tid en deg samme hvor bra du kjører..

Bug i spillet jeg tviler, tror noen som bruker Trainer eller annet og jukse med i spillet.Synd det blir slik !!

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Er sinnsykt mange i TDU som fusker...Se bare på de tidene som er i de løpene som du kan ta som er laget av brukere..Tidene de har er tydelig ved med å fuske...Tidene er umulige å slå pga du må ha gjennomsnittsfart på 500-1000kmt på enkelte løp..latterlig..De burde blitt bannet fra hele TDU

Lenke til kommentar
Da har jeg mottatt mitt TDU! :D Sitter i dvdromen og instalerer seg nå!

8476091[/snapback]

Gratulerer :p

Å det funket bra eller?

8480255[/snapback]

Jepp, kjører på bra grafikk! Det med lyden var et problem, helt til jeg gjorde som Scotty hadde gjort, og dermed er lyden glimrende. Sitter å cruiser rundt med Audi foreløpig :love:

Lenke til kommentar
Da har jeg mottatt mitt TDU! :D Sitter i dvdromen og instalerer seg nå!

8476091[/snapback]

Gratulerer :p

Å det funket bra eller?

8480255[/snapback]

Jepp, kjører på bra grafikk! Det med lyden var et problem, helt til jeg gjorde som Scotty hadde gjort, og dermed er lyden glimrende. Sitter å cruiser rundt med Audi foreløpig :love:

8480312[/snapback]

Gratulerer med spill da, og velkommen :)

Spillet er helt klart konge, hvis man ser bort fra alle bugsene.. :tease:

Har ikke spilt på snart to uker jeg nå da, for jeg venter på å få et G25 ratt, som jeg skal kjøpe brukt, men idioten som jeg skulle kjøpe det av har først klart å sende det til feil adresse, så han fikk det i retur. Så jeg ga han en sjanse til, og da skulle han sende det på nytt på lørdagen, men har ikke sett noe til rattet enda :thumbdown: Har prøvd både å ringe han, jeg har sendt sms og mail, men han svarer ikke på noen av delene, så nå begynner jeg å bli litt irritert. :mad:

Endret av marius883
Lenke til kommentar

Har hørt masse snakk om at man kan laste ned car packs og sånt til TDU? Men hvor finner man disse nedlastingene? Har søkt på google og overalt, men finner ikke noen download-side...

BTW, er det noen som veit om Ferrari F139 aka Ferrari 599 GTB Fiorano vil komme til Test Drive Unlimited som en nedlasting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...