MrL Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Rart dere har fått sånn melding..har ikke fått noe sånt enda jeg.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Men jeg har hørt at betan ikke har noen tidsbegrensing. Så hvorfor kjøpe spillet? For det er en beta..tsh 7858052[/snapback] Med andre ord er spillet uferdig. Det har sikkert bugs, og det vil neppe komme nye patcher til en beta etter at den ferdige versonen er utgitt. I tillegg vil man neppe kunne installere nye biler, modifikasjoner o.l i betaen på sikt. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan får jeg tak i motorsykkel? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan får jeg tak i motorsykkel? 7858279[/snapback] Gå først innom alle bilbutikker. dermed er motorsykkel-butikkene åpne og bare og besøke Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Den dyreste kawasaki'en med stage 3 tuning sett er utrolig deilig! Vet dere hvordan det er mulighet for å få tillgang til racing banen som er ved flyplassen? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er ganske dårlig at de ikke har laget til styrings bevegelsene skikkelig.. Styrer du 30-40% med rattet som styrer ikke rattet i spillet mer en 3-5%.. Det er skikkelig dårlig...skulle ønske de hadde lagt litt mer vekt på fysikken i spillet..men spillet er artig for det.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 gidder noen å teste om det er nok å stille klokka på xp'en tilbake? 7849529[/snapback] Ser ikke slik ut, fikk denne meldingen. 7850094[/snapback] jeg tror spillet sjekker tida under innstalasjonen, også sjekker tida ved oppstart av spillet. Så hvis man tar backup av saven, uninnstaller, sletter alle filene til spillet, stiller klokka en måned tilbake, innstaller og kopierer inn saven så fungerer det kanskje? det skal jeg ivertfall prøve når tida går ut. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er ganske dårlig at de ikke har laget til styrings bevegelsene skikkelig..Styrer du 30-40% med rattet som styrer ikke rattet i spillet mer en 3-5%.. Det er skikkelig dårlig...skulle ønske de hadde lagt litt mer vekt på fysikken i spillet..men spillet er artig for det.. 7859330[/snapback] spillet kjører jo faktisk på havok motoren da, så fysikken er ikke noe galt med. prøv du å kjør bil i 200 kilometer i timen og vri rattet rett om da? tipper du kommer til å slite litt med å klare det ja du kan stille inn rattutslaget/sensitiviteten inne på innstillingene på spillet... Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 er dette en gratis demo? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) du kan stille inn rattutslaget/sensitiviteten inne på innstillingene på spillet... Jeg så at den var en sånn innstillingen i spillet men jeg trodde det var justering av hvis du kjører med ratt..Som jeg selvsagt gjør. Takker... Endret 3. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 er dette en gratis demo? 7860176[/snapback] nei, det er en åpen beta, men den stenger 4. feb Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 sier meg ingen ting, kan jeg prøve gratis eller noe sånt? Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 sier meg ingen ting, kan jeg prøve gratis eller noe sånt? 7860826[/snapback] ja men du må ha key, 1 dag igjen da.. lol ikkenoe poeng Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg lastet ned betaen min på torrent... så nei du trenger ikke å betale. men som sagt, er bare 1 dag igjen, kjøp heller hele spillet når det kommer, det er garantert verd det. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg lastet ned betaen min på torrent... så nei du trenger ikke å betale. men som sagt, er bare 1 dag igjen, kjøp heller hele spillet når det kommer, det er garantert verd det. 7861171[/snapback] yeeep Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ehm lukker spillet seg da i morgen? :O? Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 er ratt og pedaler et must? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Etter at den meldingen med "x dager igjen" kom fram, så har ikke spillet fungert hos meg. Spillet starter opp i huset mitt som det skal, og alt funker der. Men prøver jeg å forlate huset, så fryser det på "Saving... Please Wait..." delen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Etter at den meldingen med "x dager igjen" kom fram, så har ikke spillet fungert hos meg.Spillet starter opp i huset mitt som det skal, og alt funker der. Men prøver jeg å forlate huset, så fryser det på "Saving... Please Wait..." delen. 7864341[/snapback] hmm..har ikke fått noen sånn melding i det hele tatt jeg, så er spent på hva som skjer i morra. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 faen hvorfor så ikke jeg dette her før nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå