Mevon Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Du må kjøre innom alle bilforhandlerne først. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 FAEN! ja eg veit eg er dum, eg klarte å trykke new game :'( så eg har mista alt! muli å få det tilbake? tenkte på system gjennopp retting ? blir ALLE file satt tilbake då? eller kun system file? vist det ikkje funke er det noken som har ein 100% å sende? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 FAEN! ja eg veit eg er dum, eg klarte å trykke new game :'(så eg har mista alt! muli å få det tilbake? tenkte på system gjennopp retting ? blir ALLE file satt tilbake då? eller kun system file? vist det ikkje funke er det noken som har ein 100% å sende? 8310425[/snapback] System gjenoppreting kan du bare glemme skal funke.... Jeg syns det var dumt av Atari at de la til New game der.. Jeg kan sende deg en 100%, men da vil ikke Online fungere... Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvor kan jeg kjøpe RUF bil? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvor kan jeg kjøpe RUF bil? 8312202[/snapback] Når patchen til spillet kommer, foreløpig er den utilgjengelig.. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ok tusen takk :-D Gleder meg :-D Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det kommer flere biler med den patchen selv om du spiller offline? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Noen som har en klubb som jeg kan bli med i? Legg meg til i friends lista! Putte1988 Lenke til kommentar
Lamboboy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvor kan jeg kjøpe RUF bil? 8312202[/snapback] Når patchen til spillet kommer, foreløpig er den utilgjengelig.. 8312225[/snapback] Heei noen som vet kossen biler de er med i patchen?? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er Test Drive verd å kjøpe hvis man ikke har ratt/pedaler? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nå har ikke jeg prøvd uten, men jeg kan ikke tenke meg at det er noe gøy i det HELE tatt uten Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kjøp deg ratt også da vet du, det er verdt det. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du får Logitech Momo Racing rattet til under 1000-lappen nå tror jeg! Det bruker jeg, anbefales på det sterkeste! Men, vil du ta det heelt ut så kjøper du G25 Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei, har nettopp komt i gang med spillet og det virker kjempeartigt. Men typisk nok har jeg fått et problem, når jeg skal til å starte på første "oppdrag" går ikke spillet videre. Det skjer etter at jeg har trykt <enter> for å starte racet. Det virker som om spillet er dødt, men i bakgrunnen er det musikk. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Du får Logitech Momo Racing rattet til under 1000-lappen nå tror jeg! Det bruker jeg, anbefales på det sterkeste! Men, vil du ta det heelt ut så kjøper du G25 8317219[/snapback] Hva med det derre Logitech® Formula™ Force EX? Funker det noe bra da? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg kan vertfall anbefale Logitech Driving Force Pro. Det er egentlig beregnet for PS2, men med Momo-ratt driverne så funker det ypperlig til pc også. Har dessverre ikke fått det til å funke så bra i Vista. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Men vil Formula Force EX funke fint også? Hørt at det billigste ikke er noe bra, p.g.a et elller anna. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vell, jeg kjøpte et billigratt til PS2 en gang i tiden. Det var rett og slett elendig pga. dårlig responstid. Hvordan Force EX er vet jeg ikke noe om, men har det force feedback? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ja, det har force feedback. Er det det som gjør det "bedre"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå