Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

For å være helt ærlig å har jeg ikke funnet noen feil?  Bare at lyden er litt klikk, men det kan være lydkortet mitt.

8285979[/snapback]

Har du lyd i kun en høyttaler? Den venstre kanskje? Jeg fant ut problemet med ren tilfeldighet. Gå innpå lydkort innstillinger og kjør lydkortet som 4kanal surround, da funker lyden helt fint. Har selv bare 2 høytalere tilkoblet, merker ingen forskjell i windows og andre program.

Opplever Avåtil at lyd plutselig forsvinner, så dukker opp igjen når jeg f.eks går uti kartet eller går inni en forhandler. Mye problemer, det verste er stabilitet. Klikker egentlig aldri på samme tidspunkt. Klikker spillet med dere når dere klikker på Character når dere er hjemme i huset? med meg klikker det hver gang. Har endatil spilt på gamle maskinvaren med nøyaktig samme problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Half-Life 2 bruker source motoren ja. Senere i år kommer med multi-thread oppdatering. Har sett rimelig imponerende tall fra folk som har testet denne oppdateringen. Da får alle med dual-core eller quad-core utnyttet prosessorene sine mye bedre. Selv håper jeg på å trykke litt ektra ut av den gamle P4'en min med Hyper Threading.

Jepp, multitasking er en fin ting. Med bedre utnyttelse av alle kjernene i CPU-en, vil det bli en ytelsesøkning. Tenk deg da Crysis spilt på en fire-kjernes CPU.

Hvor stort er dette spillet?

Ca. 8GB etter installasjon.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
For å være helt ærlig å har jeg ikke funnet noen feil?  Bare at lyden er litt klikk, men det kan være lydkortet mitt.

8285979[/snapback]

Har du lyd i kun en høyttaler? Den venstre kanskje?

-Nei, er i alle 5, bare at lyden hakker litt :)

Opplever Avåtil at lyd plutselig forsvinner, så dukker opp igjen når jeg f.eks går uti kartet eller går inni en forhandler. Mye problemer, det verste er stabilitet. Klikker egentlig aldri på samme tidspunkt. Klikker spillet med dere når dere klikker på Character når dere er hjemme i huset? med meg klikker det hver gang. Har endatil spilt på gamle maskinvaren med nøyaktig samme problem.

-Nei, her funker det fint :hmm:

8286340[/snapback]

Endret av Holten
Lenke til kommentar

vorfor skulle den ikkje kalre det?

har sett mange med MYE dårligere pcer....var en med 2ghz 512mbram...32mbskjermkort....

spiller masse Most Wanted, Carbon, GTR2, San Andreas....

kan da ikkje vere så mye tyngre dette spillet?

Endret av ole_kristian_
Lenke til kommentar
på TDU er det sånt at du kan kjøre fritt rundt? (cruse)?

eller er det bare løp og lignende?

8292487[/snapback]

Begge deler.

Du kan cruise rundt på den gigantiske øya, for så å kjøre multiplayer samt singleplayer race/time attack og lignende.

Lenke til kommentar
nice!:D

mamma er og kjøper spillet til meg nå!!:p  hehe

er hele øya åpen? eller må eg vinne masse løp før eg kan kjøre over hele?

8292577[/snapback]

Hele øya er åpen. Men hvis du skal teleportere deg, må du ha kjørt på det stedet først. Gled deg! :D

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å lese igjennom 38 sider, så jeg lager en ny post :)

Spillet kjører glatt på 1280x1024 med AAx4, men når jeg setter på HDR lagger det voldsomt, og det er umulig å se noenting. Alt blir helt abstrakt. Er det en bug i spillet, eller er det slik at skjermkortet mitt ikke støtter HDR?

Forøvrig har jeg GeForce 7900GTX, AMD 3800+, 1GB RAM, hvis dette er til hjelp.

Lenke til kommentar
HDR er extremt tungt for sjermkortet! HDR + AA = superlag

8293293[/snapback]

HDR + AA er ikke mulig å justere i spillet.

HDR krever VELDIG mye ja, så du må nesten ta alle innstilinger på low og litt mindre oppløsning for å få spilt med en grei fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...