Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som faktisk får spillt Testdrive online? Gamespy hos meg finner ikke spillet og den klarer ikke koble til TDU server.. men dette er vel siden det ikke har kommet helt ut ennå??

8271511[/snapback]

?

Det har jo kommet ut det.

Online biten fungerer helt fint hos meg.

Har du laget ny konto med gamespyID i TDU og prøvd derfra?

Gamespy programmet trenger du jo ikke ha noe som helst med å gjøre..

Lenke til kommentar

Jeg hadde ogå store problemer den første kvelden jeg kjøpte spillet, alt gikk fint den første halvtimen , så gikk jeg ut, for så å prøvve litt senere, men da var full nekt, kom ikke inn på test drive hjemme siden heller, men etter det har det vært null problem hver gang.

Lenke til kommentar

:nei: GUD DETTE SPILLET ER FULLT AV FEIL! :nei:

Sett noen som nevte at når de starter spillet så skjer det at fps ekstremt lav og grafikken flimrer (texturer flimrer hos meg vertfall). Jeg er plaget med at spillet klikker og gjir meg en klassisk "Send feilmelding til Microsoft" boks.

Tror også spillet er veldig følsomt mot overklokking, klikker innen kort tid om jeg overklokker.

Når jeg kjører maskinen på standard kan spillet fungere maks 1 time sammenhengende. Har vert heldig og at det har funket feilfritt fra start til slutt, men det er sjeldent.

Kjører nå maskinen min på standard innstillinger, ingen overklokking. Virker en liten stund (20 min)så kræsjer det. Maskinen er prime95 stabil(2 prime95, 1 på cpu og 1 på ram) og ikke ett eneste problem i andre spill.

Savegamen min har også blitt ødelagt og jeg måtte begynne på nytt. Da fikk jeg helt avsmak på spillet.

Bruker forresten et Logitech MOMO Racing ratt, men kan ikke huske å ha sett andre få problemer med spillet p.g.a rattet.

Alle drivere er nye, kjører nyeste bios og alt er topp. Utrulig frustrerende siden det er et godt spill.

En annen rar ting er jeg har lagt til flere i friends-list, men jeg finner de aldri selv om jeg vet de er online. Da savegamen ble ødelagt forsvant også alle vennene mine i listen (selv om jeg startet en ny profil med samme gamespy-konto).

Holdt på å smashe pc når jeg hadde kjørt ett løp på 50min+ og skulle trykke OK for cashe penger og gå tilbake til cruise-modus og spillet kræsjet og ga meg Send feilmelding box. Startet det opp igjen og den siste 1,5 timers spilling var ikke lagret.

Kommer det ikke en patch snart så kaster jeg spille i søpla. Grå hår trenger jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hadde litt småfeil da jeg fikk spillet,men etter jeg satte detaljene på "low" ble alt bedre..20-45 fps,men min CPU er ikke bra.

Synd med disse feilene i spillet,men slike bilspill kommer ikke ofte på PC så får leve med det(om ikke patch kommer da)

Lenke til kommentar

Har prøvd dette spillet nå, og det er vel et helt greit bilspill - bedre enn NFS-serien.

Grafikken på bilene er egentlig upåklagelig med litt arkadepreget bilkjøring. Når man starter spillet, så har dere sikkert lagt merke til Havok-logoen øverst til høyre. Havok-fysikken er noe av det samme som brukes i HL2 og HL2 er som kjent veldig god på fysikken (pga. Havok).

Uansett, radion er i det minste laget synes jeg. De forskjellige radiostasjonene har litt for få sanger synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Har prøvd dette spillet nå, og det er vel et helt greit bilspill - bedre enn NFS-serien.

Grafikken på bilene er egentlig upåklagelig med litt arkadepreget bilkjøring. Når man starter spillet, så har dere sikkert lagt merke til Havok-logoen øverst til høyre. Havok-fysikken er noe av det samme som brukes i HL2 og HL2 er som kjent veldig god på fysikken (pga. Havok).

Uansett, radion er i det minste laget synes jeg. De forskjellige radiostasjonene har litt for få sanger synes jeg. :)

8286269[/snapback]

trodde Halflife2 brukte source motoren

men jeg vet at oblivion bruker havok

Lenke til kommentar

Half-Life 2 bruker source motoren ja. Senere i år kommer med multi-thread oppdatering. Har sett rimelig imponerende tall fra folk som har testet denne oppdateringen. Da får alle med dual-core eller quad-core utnyttet prosessorene sine mye bedre. Selv håper jeg på å trykke litt ektra ut av den gamle P4'en min med Hyper Threading.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...