Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det er definitivt det riktige løpet.

Det finnes ett løp hvor du skal kjøre rundt hele øyen på 60 minutter (tar bare ca 50 min) som du tjener 1.000.000 på, men om man kjører det løpet hvor du tjener 70.000 per gang så tjener du ca 7.4 ganger så mye. Altså 7.400.000 på 50 minutter.

Lenke til kommentar

åh, der har jeg jo kjørt tusen ganger. Men jeg glemte at jeg ikke er champion enda, mangler bare noen få poeng til å bli det. Så det får jeg prøve å bli det nå med en gang så finner jeg nok løpet. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Pels: nydelig grafikk der, gleder meg til ny pc :love:

8228865[/snapback]

gled deg til ny pc.. ihvertfall hvis du ikke spiller på fullt nå..det er det penste spillet jeg noen gang har sett som har kommet ut til PC.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
da har du ikke sett mye!

8229025[/snapback]

Er ihvertfall 99 % sikker på at dette er den peneste bilspillet ihvertfall, og ganske sikker på at det er det peneste spillet også.

Kan du si meg et spill med bedre graffikk på PC?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt det en del og har gjort opp noen + - meninger.

+

*Utrolig grafikk

*Kjører veldig bra på eldre maskiner (går glatt på min i 1024*800 og grafikk på high, specs i signatur)

*Mange og varierte biler.

*Overraskende realistisk i "hardcore" mode, men selvsagt ikke i nærheten av simulatorer.

*Veldig morro å kjøre i trafikk, beste "trafikk" bilspillet noen sinne?

-

*Lyden er ikke akkurat imponerende.

*Alltid de samme personene som går igjen.

*Lite variasjon i trafikken. Ingen køer, alltid bilene på motorveiene som blinker til høyre og venstre uten mål og mening.

*Politiet enser deg ikke om du kommer i 400 forbi de, men om en bil kjører inn i deg da er det full utrykning ... etter deg.

*Veiene er de samme over alt, alltid det samme underlaget (finnes det noen grusveier?)

*Veeeeldig mange rette strekker, noe som er morsomt, men er litt monotont.

*Mesteparten av oppdragene og konkurransene foregår på særdeles flat mark og der det er rette strekker.

*Motorveiene er ikke spesielt gode, på og avkjøringsfelter finnes ikke, og bakkene er veldig "OPP" "NED".

Lenke til kommentar

Kom over denne bilen i sted, har sett på den før men aldri lagt merke til prisen. Men sjekk den prisen! 3 mill for den der, det kunne jeg fått to stk mclaren f1 gtr for istedet. :ohmy:

post-97607-1174771377_thumb.jpg

Men uansett, den skal kjøpes. Legger meg i hardsparing nå. Mener jeg kjørte den på et slikt leveringsoppdrag en gang, og at det var skikkelig gromlyd i den. Tviler ikke med tanke på de enderøra. :)

post-97607-1174771488_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Testkjør den for å sjekke om det var gromlyd i den da vel, hehe

8229874[/snapback]

hehe, jada. Har gjort det. :) Men vet ikke om jeg gidder å betale 3 mill for den. Er det ikke noen andre biler med skikkelig godlyd i da? Jeg synes det er arti å cruise rundt med en bil med skikkelig lyd i. Lamborghini Miura og Corvette har skikkelig gromlyd. :)

Lenke til kommentar
Kan man ha motorsykkel fra begynnelsen av da?

8230465[/snapback]

ja, så lenge du har besøkt alle bilbutikkene. Da vil du få tilgang til motorsykkelbutikkene.

kjøpte forresten en ny GT500 her, fikk litt lyst på en slik. :) Og som alle biler må den kjøres inn, og her er min glimrende metode på akkurat dette.

post-97607-1174780054_thumb.jpg

post-97607-1174780193_thumb.jpg

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...