exin89 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg sliter med at lyden detter ut innimellom, men det funker ellers. Saven min klikka i stad. Og etter det har jeg ikke hatt lyst til å spille , Er å kjedelig når det klikker :S Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tips til dere hvor spillet hakker og er herpet i begynnelsen: skift oppløsning. Da forsvinner det Spillet er ikke så krevende med mindre du bruker HDR vil jeg tro. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) På meg så funker det å skru AA av og på. Gleder meg til en patch kommer ut, forhåpentligvis blir mye fikset. Lyden er rimelig ille. Og når jeg hører på sanger som jeg har lagt til i en radio selv, så er det x99 ganger for mye bass enn det som trengs.(er vanlig) Og veldig, veldig dårlig kvalitet. Lyden vil jeg se er det største problemet for øyeblikket. Endret 22. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvordan legger man til egne sanger som kan spilles på radio? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Skriver av rett fra manualen jeg... You can create as many as 4 Radio Stations for each profile. The main folder must be created in the user's profile storage: "My Documents\Test Drive Unlimited\savegame\PROFILE_NAME\Radio". In it you can create up to 4 folders (the folder name vill be the Radio Station name). This is where you can edit your station tracks, there are four kinds of files allowed: -MP3 audio files -M3U play list files (the M3U file must be created in this folder otherwise it will not work; the file will not work in-game if it is copied from anothe location to this folder) -Shortcuts to MP3 audio files -Shortcuts to M3U play list files Warning: All files contained in your profile folders will be erased when your profile is deleted. Har ikke prøvd dette selv enda, men skal sjekke det ut etterhvert. H. RedorF 8141867[/snapback] Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 @hightow Hvis grafikken hakker idet du starter det (skjer hele tida her) kan du bare svitsje til 640*480 oppløsning og så tilbake igjen til den du bruker. Så pleier det å slutte, hvis ikke gjør det på nytt. Slipper du gå helt ut av spillet og inn igjen. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ^^ Joda, det funker noen ganger å endre oppløsning/refresh rate/ aa etc. men jeg ble så lei av å manøvrere i menyene med hakking at jeg like greit startet spillet på nytt Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 _Scotty_: Helt enig med deg med lyd. Helt forferdlig. Det funker heldigvis å bruke foobar/winamp/avspillningsprogram i bakgrunnen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 _Scotty_: Helt enig med deg med lyd. Helt forferdlig. Det funker heldigvis å bruke foobar/winamp/avspillningsprogram i bakgrunnen 8214438[/snapback] Jeg bruker iallefall winamp i bakgrunnen. Klarer ikke den forferdelige musikken som er på spillet, og i tillegg er lyden og bassen skurrete og jævlig. Men er det noen som kunne vist meg hvor alle tuningbutikkene er? Siden saven min klikka tidligere, har jeg plutselig fått små blå streker på veier jeg aldri har kjørt på, og veier jeg har kjørt flere ganger er kansje ikke blå i det hele tatt. Med dette har jeg da vanskelig for å finne ut hvor jeg har vært og ikke, så denne letingen blir heller problematisk. Har funnet 4stk så langt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dere som har logitech g25, hvordan fungerer dette i kombinasjon med test drive? 8201058[/snapback] G25'n funker knallbra det. Gennailt med analog kløtsj! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Så TDU støtter clutch, da? Sekstrinns-girkasse også? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jada, H giring og analog kløtsj. Er vel 7 gir i settingsene til spelet, men er vist bare ein bil som har 7 gir, så det går bra. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er vel Me Four Twelve tingen som har syv gir, men hvordan girer du til de syvende giret, da? Bruker reverse? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har ikkje kjøpt bilen enda... veit ikkje kva eg skal gjere, kan jo ha ein knapp på tastaturet da. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kjedelig å måtte plutselig lene seg fram til tastaturet bare for det siste giret, da. Jeg har en bedre løsning; ikke kjør bilen. Den er kjedelig å kjøre, også går den ikke spesielt fort. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Pfft, du bare bruker rattgiring på gira på den bilen da. Er uansett litt vanskelig å ligge i 400km/t og ikke ha begge hendene på rattet Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg bruker keyboard jeg. Kjedlig er det, men jeg har ikke råd til ratt og pedal Har forøvrig greid alle racene uten om de extra tingene Lenke til kommentar
sollie Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tastatur her og, brukt det i alle år på bil spill, klarer rett og slett ikke ratt.(blir sef mye automat da, men pytt sann ) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Klarer ikke ratt? HVA?? Huff, å kjøre med tastatur er som å pule uten p*kk Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Klarer ikke ratt? HVA?? Huff, å kjøre med tastatur er som å pule uten p*kk 8220362[/snapback] LOL..den var morsom..faktisk... og godt poeng...klarer ikke ratt...hørt noe så dumt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå