Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

edit: hva er de brune ikonene på kartet? Har ikke slike jeg.

8196240[/snapback]

Ettersom du har fyfy version, får du ikke spilt online tipper jeg.

Det er ikoner som man har bare hvis man spiller online.

Det er Drive-in - Folk kan legge opp race osv, man betaler en entry fee, så kan man vinne store premier, opp til et par mill. Da må man selvførgelig vinne..

Og klubb ikoner - Hvis du er medlem av en klubb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig ble jeg champion og fikk tilgang til racerbanen, i tillegg til å kunne kjøre i hardcore mode.

Testet litt hardcore og kjørte på racerbanen og det var en helt annen kjøreopplevelse, mye morsommere en å kjøre i vanlig modus, artig å drifte rundt på banen med Corvette Z06 :love:

Edit: Spiller på PC og bruker G25, hvis det er noen som lurer

8195498[/snapback]

Kan du kjøpe baner? Har 360 versjonen og har kommet 29% :blush:

Lenke til kommentar

Tok tid, men var verdt det!

Fyfaen så mange småveger og pjatt det var!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

aaaalttduqf3.jpg

Vel... da slepper eg å tenke på alle disse vegene lengre, får forsette spelet.

Venter et G25 ratt i posten i morgen (har eit anna ratt i dag seff)

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Vil TDU gå bra på dette opsettet?

Msi K8N Diamond, socket 939

Athlon 64 4000+

XFX 7800GTX

2GB Ram

8207308[/snapback]

Spiller selv på

4200+ AM2

7900GTX

2GB Ram

Jeg spiller med detaljer på fullt, og 4 i AA

(Altså alt som går ann, på fullt)

Ligger sånn ca på 60-70FPS hele tiden

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Fikk rota meg borti Tud her om dagen etter å ha testet det hos en kompis av meg. Akkurat

Satt sammen en ny maskin så jeg tenkte dette ville være et bra spill å teste den på.

Før vi går videre her nå, så koker denne posten ned til noen spm rundt Tud. Og ja, jeg har nesten ikke spilt det(4%) og heller ikke lest manualen særlig. Har heller ikke vært noe særlig til onlinegaming kar, så der har jeg heller ikke mye erfaring.

Uansett, kjøpte det på tirsdag og det må ha vært en dårlig dag for TUD serveren eller er det bare meg? Inst. det greit, lagde konto og var i gang. Fikk spilt en halvtime, gikk ut igjen og skulle spille litt senere, da var det ikke lett å komme inn gitt(rundt 10-11 tiden på kvelden)Full nekt på tud server. Kom heller ikke inn på testdriveunlimited.com

Første spm: Må man lage flere kontoer om man skal spille Online/offline, er det et sted man skal krysse av for det? Trodde kanskje det kom opp 2 ikoner på skrivebordet når man inst. Spillet , en for online og en for offline. Hva gjør dere når serveren kødder.?

Spilte i går og da var alt i orden rett inn. Men når jeg kom meg bort til lamborgini sjappa, da forsvant lyden og inn på øret mitt kom den en del hånlig latter og skravling på Spanks, mens 3 super biler lagde smultringer av TT’n min. Er dette en del av online opplevelsen, hehe??

Hvordan utfordrer man andre online spillere? Er det en hurtigknapp?

Er det flere som har satt seg fast i de fargerike hekkene i byen?? Kom litt skeivt ut i en sving og havnet i hekken, og bilen nektet å flytte seg, artig….

Ok takk for alle svar..

Lenke til kommentar
Fikk rota meg borti Tud her om dagen etter å ha testet det hos en kompis av meg. Akkurat

Satt sammen en ny maskin så jeg tenkte dette ville være et bra spill å teste den

Uansett, kjøpte det på tirsdag og det må ha vært en dårlig dag for TUD serveren eller er det bare meg? Inst. det greit, lagde konto og var i gang. Fikk spilt en halvtime, gikk ut igjen og skulle spille litt senere, da var det ikke lett å komme inn gitt(rundt 10-11 tiden på kvelden)Full nekt på tud server. Kom heller ikke inn på testdriveunlimited.com

Hm, merkelig. Når jeg skrur på spillet sier den av den skal koble til TDU serveren, så trykker jeg ok, så tar det 10 sec så er jeg inne.

Første spm: Må man lage flere kontoer om man skal spille Online/offline, er det et sted man skal krysse av for det? Trodde kanskje det kom opp 2 ikoner på skrivebordet når man inst. Spillet , en for online og en for offline. Hva gjør dere når serveren kødder.?

Hvis du går på profiles, så skal det være krysset av på den gamespy boksen, er det ikke det må du lage ny konto.

Spilte i går og da var alt i orden rett inn. Men når jeg kom meg bort til lamborgini sjappa, da forsvant lyden og inn på øret mitt kom den en del hånlig latter og skravling på Spanks, mens 3 super biler lagde smultringer av TT’n min. Er dette en del av online opplevelsen, hehe??

Det er det nok, hehe. Det går ann å snakke i mic når man spiller online

Er det flere som har satt seg fast i de fargerike hekkene i byen?? Kom litt skeivt ut i en sving og havnet i hekken, og bilen nektet å flytte seg, artig….

Da trykker du på B knappen, det gjør at du kommer tilbake på veien

8209489[/snapback]

Lenke til kommentar

Latter har jeg ikke hørt så mye i spillet. Det går mest i feedback fra høytalerne til folk som ikke spiller med head-sett, diverse samtaler på tysk og fransk, noen kroppslyder og diverse annen bakgrunnsstøy. :)

Hadde det ikke vært en fordel med en snakke-knapp?

Liten kuriositet: En trenger ikke trykke 'OK' når det står at det kobles til Tdu-serveren - den meldingen forsvinner etter noen sekunder.

Selv plages jeg av grafikken. De fleste ganger jeg starter spillet, hakker det noe forferdelig. Jeg avslutter spillet, og starter på nytt, så er grafikken fin igjen.

Fikk også beskjed at min maskin ikke støttet 1280x1024, men etter en liten overklokking gikk det greit.

Siste problem nå er at spillet fryser når jeg skal avslutte, så spørs om jeg må nedjustere innstillingene litt.

Tror ikke jeg har opplevd et spill med så mye bugs som TDU, men det er morsomt de gangene det fungerer.

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Hva for maskin har du hightow? Har selv ny maskin(se signatur), og det lagger litt på den og, hjalp å gå ned til 2x A. Tror det hadde hjulpet med noen ekstra innstillinger til grafikken, kanskje som skygger og detaljer, eller en form for autodetekt av systemet.Fikk to mist vifter i dag som skal inn i kabinettet , håper de klarer å kjøle ned gfx kortet som ligger på jevnt 77-80 grader i R6 vegas og TUD.

Lenke til kommentar

Her er mine specs (profil oppdatert ;))

CPU: AMD64 3500+

MB: Gigabyte GA-K8NS Ultra-939

Mem: 2GB DDR RAM (2x512MB PC3200 + 2x512MB PC2700)

Gfx: NVIDIA GeForce 7800 GS (256 MB)

Snd: Creative SB X-Fi XtremeMusic

HD: WDC WD2000JB-00EVA0 (186 GB, IDE)

Temp GPU ~43°C, CPU ~32°C

Aller siste drivere er installert.

Har også problem med lyden, men satte Hardware acceleration ned til Basic, så ble den bra.

Maskinen er nok moden for en reformatering, men venter på ny disk. Er vel en av de få(?) som fortsatt har IDE ATA :whistle:

Minne er vel heller ikke av de raskeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...