kbekul Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 trur at ein liten driveroppdaterin kan fikse det ^-^ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 trur at ein liten driveroppdaterin kan fikse det ^-^ 8100381[/snapback] Okei... Har du noen peiling på nedlasting av skjermkort drivere til bærbare maskiner da? Prøvde å laste ned en fra nvidia tidligere, men den funket ikke... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 http://www.laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tips til alle som skal kjøpe en a-class bil: Ikke kjøp konisegg. Den er ustyrlig. Ble så sur på bilen at jeg tastaturet fikk juling! I 1, 2 og 3 gir spinner den på slutten. Dermed går det ikke ann å gjøre med den hvor det er svinger. Spar heller opp til McClaren f1 eller hva den heter. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tips til alle som skal kjøpe en a-class bil: Ikke kjøp konisegg. Den er ustyrlig. Ble så sur på bilen at jeg tastaturet fikk juling! I 1, 2 og 3 gir spinner den på slutten. Dermed går det ikke ann å gjøre med den hvor det er svinger. Spar heller opp til McClaren f1 eller hva den heter. 8101274[/snapback] Hvis du setter på driving aid så spinner den ikke lenger. Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 glidde litt ut lengre bak i tråden =P noen som er med på å starte en klubb? kjøre løp og turer osv? arrangere turer rundt om på øya og få med andre klubber osv? noen som er med? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 http://www.laptopvideo2go.com/ 8100793[/snapback] Funker disse driverne til alle GeForce Go kort? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 glidde litt ut lengre bak i tråden =Pnoen som er med på å starte en klubb? kjøre løp og turer osv? arrangere turer rundt om på øya og få med andre klubber osv? noen som er med? Blåturer,romantiske kjøreturer rundt øyen..hehe.. Hva har jeg glemt? hehe Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Blir gjerne med jeg, men funker TDU serverene? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Etter det jeg har lest så har vist folk ikke noe annet enn problemer med å race online mot andre eller? har prøvd selv og det er ingen andre som jeg kan kjøre imot:-( Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Etter det jeg har lest så har vist folk ikke noe annet enn problemer med å race online mot andre eller? har prøvd selv og det er ingen andre som jeg kan kjøre imot:-( 8101933[/snapback] det blir det no vettu spent på om eg får noken problem eller ikkje Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 driving aid og sann, funker det bra? Kjørte nettop million greien. Kjøre rundt hele øyen på under 1t og få 1mill ! Greide det på 55min. Nå har jeg sykt vondt i fingrene Fant også ut etter på at jeg kunne ha kjørt den med agustaen, noe som gjorde meg forbannet. Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 syns dåke at spelet er verdt å kjøpe? skal kansje kjøpe det i morgen? bør eg gjere det? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som vet hvor mange biler det er på spillet? Kanskje en side som har en oversikt over alle bilene slik at du kan sammenligne dem? Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hmm... såg ei side her for ikkje så lenge siden... skal sjå om eg finn den igjen... men synst dåke at eg skal kjøpe spelet? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hmm... såg ei side her for ikkje så lenge siden... skal sjå om eg finn den igjen... men synst dåke at eg skal kjøpe spelet? 8103066[/snapback] Ja. Jeg synes værtfall det. Har spilt det siden jeg kom hjem fra skolen i dag og er langt ifra lei. Er masse igjen å oppdage. Eneste jeg har å utsette er at oppdragene i Single Player kan bli litt ensformige i lengden, men det er noe man må leve med når man leker pirat. Ellers er det et kjempefint spill. Bare synd jeg ikke har en skikkelig pc å kjøre det på. Har det bare på den bærbaren nå og den blir så fryktelig varm når jeg spiller. Og så er det ikke den beste spill pcen heller. Men men... Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 ok trur at eg får vente til eg har sett prisen på det... men det frister veldig! Lenke til kommentar
Anern Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg kjøpte test drive unlimited i går og fikk instalert det, menyen funker helt fint, men når jeg starter spillet ser jeg bare mange firkanter/streker på skjermen. har oppdatert skjermkort driveren, mne ga ikke noe resultat. noen som vet hva som er galt? jeg har ATI hercules 3D prophet 9600pro skjermkort. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå skal ikke jeg være for sikker her, men er ikke det skjermkortet litt gammelt? Lenke til kommentar
Anern Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå skal ikke jeg være for sikker her, men er ikke det skjermkortet litt gammelt? 8106505[/snapback] Det er noen år gammelt ja.. men er 256mb ddr ram. trudde det burte gå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå