Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Har 3 spørsmål her:)

1. Hva er handlingen i spillet?

2. Hva slags "features" har spillet som får det til og sille seg ut?

3. Er spillet bare online eller kan det spilles offline også?

 

Handlingen går ut på å kjøre rundt i Hawaii, vinne løpene og få kjøpt nye biler. Features i spillet er at det støtter 6 gir i H shift, 900 graders rattutslag og force feedback. Det er stor frihet i spillet, med mange forskjellige biler og man kan ha gleden av spillet i lang tid. Dersom du lager en offline profil kan du spille offline og kun offline, men lager du en online profil kan du kun spille online. I online vil man trenge nett samt koble seg opp mot en server før man kan spille. Fordelen med online spilling er at du slipper politi når du ikke kjører oppdrag (oppdragene gjør at man spiller "offline". Altså uten andre spillere).

Lenke til kommentar

Heh.. njaa. Egentlig ikke. Men amentio valgte å ikke levere det tilbake. Så krangelen med Amentio har blitt gitt videre til Nopros og hans Prosjekt 0,- :p

 

Ser ut til at delene kommer i dag eller morgen (desverre skal jeg på noe jobb greier i morgen kveld. Så må vente til nærmere lørdag før jeg får gjort noe :( :( :cry: )

 

EDIT; en setning starta med parantes skal avsluttes med en parantes!

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Har ikke noe med leverings tid å gjøre. Det var en reperasjon egentlig, så viste det seg at feilen jeg meldte inn var noe som produsenten hadde presatt (Chipset temp på 125 grader)...

 

Selv om det er offtopic, så legger jeg ved historen min :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Heh, realtivt grei sak. Tror jeg først snakka til meg HK, men var litt forbanna som gjorde at jeg snakka fra meg HK igjen tongue.gif

 

Historien er slik:

 

Jeg kjøpte et EVGA 750i FTW på auksjon. Det var da en B-vare. Når jeg mottok HK var ene s-ata kontakten bøyd. Jeg brydde meg ikke da det var over 3 andre å bruke og jeg bare bruker en.

 

HK ble ikke tatt i bruk før 2-3 uker etter jeg kjøpte det da jeg hadde en annen maskin for tiden. Når jeg først tok det i bruk, så jeg at chipset lå på 125 grader. Så jeg skreiv en lang mail hvor jeg forklarte hvor målingene var tatt og tiltake jeg hadde gjort uten resultat (sette vifter på chipset o.l)

 

Da fikk jeg standard svar hvor jeg fikk beskjed om å søke retur. Dette gjorde jeg og brukte 150,- for å sende inn HK. Etter en stund, fikk jeg beskjed om at en pinne på HK var bøyd (trolig skjedd i transport), det var s-ata kontakten også. Så ble det nevnt at det ikke var termometer på chipset, og at temperaturen var noe frabrikk hadde presatt. Dette var vist veldig vanlig (Jeg har ALDRI vært borti et HK som ikke har termostat på chipset..) De skulle selvfølgelig få penger for retur og "test"

 

Jeg mente at Amentio burde brukt 5 min på å sjekke dette FØR jeg sendte inn HK og at jeg burde få kortet igjen og refundert fraktkostnadene.

Lenke til kommentar

Det blir desverre uten G25 i stua da, litt kjedelig. Men det blir for mye stress å ta det ned fra loftet + jeg ikke har noen plass å sette opp :cry: Spørs og om jeg får den gamle saven min til å virke, tror det ligger noe i fila om datamaskin navn eller bruker navn.. Håper jeg ikke har endret disse :p

 

Hvis jeg må starte på ny for xx-gang, så spørs det om det blir noe mer spilling på meg :(

 

 

EDIT: Dette blir første AMD maskinen min. Jeg har hatt 6-9 Intel maskiner (inkl mine foreldres når jeg bodde hos dem) Fra PII 500MHz til E6600

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...