bIsk0p Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er vel 3-4 uker siden jeg sendte mail til atari og gamespy, har ikke fått svar fra noen av dem .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg sendte til Atari support ^^, Lenke til kommentar
rbr Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 ja de bruker litt tid desverre. ser uansett frem til TDU 2 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er vel 3-4 uker siden jeg sendte mail til atari og gamespy, har ikke fått svar fra noen av dem .. en telefon til de får nok sakene i gang. lykke til uansett. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er ikke så viktig, jeg har nesten kommet like langt med den nye profilen som den jeg prøvde å få til å virke var. Så orker ikke å gjøre noe mer med den saken Uansett, bare å se fram til TDU2, hvis det kommer .. Også har vi jo Fuel med guiness rekord i spillflate.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hehe. Men noen som vet hvilken butikk som selger Lamborghini Countach 25th Anniversary ? Finner den ikke Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 I garasjen min nå iallefall! Tihi! ;D Finnes i European Classics sjappa. oppe til høyre. C8 på kartet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fant den, hehe Rå bil ^^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Joda, grei bil. Men jeg trenger en klasse G! Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg får ikke min Xbox 360 og TDU online, noen som vet hvordan jeg gjør dette ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg får ikke min Xbox 360 og TDU online, noen som vet hvordan jeg gjør dette ? Det var ikke mye hjelp her nei. Uten å være for PC-fan, så ville jeg anbefalt å bare kjøpe det til pc. Koster 200,- inkl megapack, så vis du faktisk vil spille det og ikke har ratt til X360. Ville jeg gjort det Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg får ikke min Xbox 360 og TDU online, noen som vet hvordan jeg gjør dette ? Det var ikke mye hjelp her nei. Uten å være for PC-fan, så ville jeg anbefalt å bare kjøpe det til pc. Koster 200,- inkl megapack, så vis du faktisk vil spille det og ikke har ratt til X360. Ville jeg gjort det Så etterpå at det var en pc tråd :-) Men ja, sant det Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 er det noen som har testet Ferrari enzo? skal si den klistrer seg fast på veien. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kanksje litt off topic når i forhold til TDU, men noen som vet hvordan jeg kan programere G25? Reversen blir oppfattet som sjette gir :S Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tror det skal kunne gjøres i spillet menu>controls>gears, noe sånt (Ikke skyt meg om jeg tar feil xD) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 nei, problemer er at logitech sin programvare tror at reversen er sjettegir.. :| Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) nei, problemer er at logitech sin programvare tror at reversen er sjettegir.. :| prøved nyeste driver? EDIT: husker at jeg kunne fikse dette problemet ved og skru opp de skruene i stikken og fjerne så mye dritt som mulig. det hjalp MYE. give it a try dude. Endret 6. juni 2009 av rbr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Uansett, bare å se fram til TDU2, hvis det kommer .. Også har vi jo Fuel med guiness rekord i spillflate.. Nope, det er nok Daggerfall som har det. Endret 6. juni 2009 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Rekorden gjalt for konsoll. Jeg er nå forresten champion, igjen! Litt over 50% game prossess, bare kjøre tour the island og litt andre kose race, så skal jeg roe ned litt. Har vært ganske konsentrer om å bli champion igjen kjenner jeg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 nei, problemer er at logitech sin programvare tror at reversen er sjettegir.. :| prøved nyeste driver? EDIT: husker at jeg kunne fikse dette problemet ved og skru opp de skruene i stikken og fjerne så mye dritt som mulig. det hjalp MYE. give it a try dude. Har du noen pointer om hva jeg må fjerne? Jeg har vært inni der, men klarer ikke å forstå hvorfor den tror revers er sjettegir.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå