Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo selve kjøpet fra de gikk greit.

kjøpte G-25 der før det kom til norge.kom på nærmere 3500/4000 kr som jeg husker.

er ikke sikker.

men det var elendig kundeservice pluss jeg blir bommandert av reklame fra de enda.

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Hmm .. nå har jeg ikke hatt noe med kundeservicen der. Men kan se ut som jeg må levere inn rattet da reversen min ikke virker lengre, kanskje jeg blir enig med deg da. Tror jeg husker at jeg kjøpe noe ekstra garanti/forsikrings greier til 2-3 hundre kroner .. :D Maby it will pay off. Når det gjelder reklame har jeg ikke slitt med det. Er jo ikke værre enn å bare melde deg ut ..

 

Uansett. Nokk off topic! :)

 

Tenker at til helga skal jeg ta løpet rundt øya! :D Tipper jeg også blir Pro og kommer med på banen da! :D Det gikk ganske raskt å komme seg opp i level når jeg konsentrerte meg om det :p

Lenke til kommentar

Joda, jeg er klar over Fanatec sitt ratt. Eller leste review når den kom ut. Har egentlig aldri opplevd dette som et voldsom utfordrer, men etter å ha lest litt på kommentarene så ser jeg at det kanskje kan være det. Men prisklassen er vel ikke helt lik.. Synes også at pedalene virket litt mindre solide og behaelige + girspakens feste og utførelse ikke helt overbeviste meg.

 

Men jeg har ikke prøvd det, så skal ikke slenge det på bålet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Se der ja, nå kan jeg følge med. Og er jeg heldig synker kanskje prisen nok til at jeg slår til, selv om det ikke ser så lyst ut akkurat nå :p

 

Takk for linken!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Synest det er litt rart. Ser i Mega Pack samlingen, Nissan Skyline R34 GTR og Audi RS4 Quattro Saloon skal jo være i megapacken og ikke uten vel?

 

Har ikke kjøpt mega pack enda, men har oppdateringen 1.66.

 

Finner riktignok ikke f.eks RUF og andre biler, men eier Skylinen. Er dette meningen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Leste meg frem til at det er et kjent problem. Sendte mail til supporten, og de svarte jaggu :D Fikk en ny link og spillet funker nå. Atari support EIER!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...