Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Atari kommer til å gjøre fint lite før TDU 2. De har lagt TDU på is.

 

Forøvrig, jeg går ut ifra at du har åpnet porter i routeren?

 

Greit nokk at Atari ikke gjør noe med TDU, men svarer på spørsmål og hjelper kunder må de da enda gjøre.

 

har ingenting med port åpning å gjøre, har ikke hatt noe problemer med dette før. Men jo, jeg har vel åpna alt som er mulig på routerene... :D

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

og kan jeg bruke megapack på ett nytt TDU spill, alltså har mistet mine gamle cder/account og har kjøpt et nytt, men vet ikke om det er derfor det ikke fungerer og komme online, har lest at mange mener det er det som er problemet, og at jeg må kjøpe ny megapack, men har prøvd uten og det ga ikke mye resultat

Lenke til kommentar
og kan jeg bruke megapack på ett nytt TDU spill, alltså har mistet mine gamle cder/account og har kjøpt et nytt, men vet ikke om det er derfor det ikke fungerer og komme online, har lest at mange mener det er det som er problemet, og at jeg må kjøpe ny megapack, men har prøvd uten og det ga ikke mye resultat

 

Ja, megapack har ingenting med TDU serialen å gjøre. Jeg har brukt min mega på begge key'ne..

Lenke til kommentar

Jeg forstår meg ikke på TDU! Nå har jeg kjørt rundt i 1 time med The Network Connection was lost (elns). Jeg har til og med snakka med andre og spurt om de kunne se meg, så jeg var jo tydeligvis kobla til serveren! Men med en gang jeg trykka OK, så gikk det rett ut i windows!

Lenke til kommentar

Prøvd alt no.. Me zoon give up! Håper at GameSpy eller Atari kanskje kan komme med noen forslag! Eneste som er plangsomt med den Connection Lost greia er at jeg ikke kan gå gjøre noe anna enn å kjøre og snakke.. :| Hadde jeg kunne starta oppdrag osv, hadde jeg klart å leve med den hvite boksen som tar halve dashboardet mitt :p

Lenke til kommentar
Prøvd alt no.. Me zoon give up! Håper at GameSpy eller Atari kanskje kan komme med noen forslag! Eneste som er plangsomt med den Connection Lost greia er at jeg ikke kan gå gjøre noe anna enn å kjøre og snakke.. :| Hadde jeg kunne starta oppdrag osv, hadde jeg klart å leve med den hvite boksen som tar halve dashboardet mitt :p

Hadde samme problem som deg tidligere men grunnen min var at jeg hadde lastet ned mods.. problemet var borte etter en reinstall..

Lenke til kommentar
Hadde samme problem som deg tidligere men grunnen min var at jeg hadde lastet ned mods.. problemet var borte etter en reinstall..

 

Hva mener du med mods?

 

Jeg tok nettopp å kjørte biltransporten som er ved lystårnet. Klikka når jeg hadde 1.8 km igjen. Kjørt oppdraget før, klikka på 1.8 da også. Den gangen hadde jeg kjørt fra "byn" og bort. Over 60km...

Lenke til kommentar
Mods, som i modifiserte biler. Du må endre på en fil for at TDU skal godta bilfiler som er større en orignalt, ellers klikker det når du ser de bilene som har slike modeller.

 

Jeg har bytta lydfiler. Men hadde problemene før jeg gjorde dette også. Ellers har jeg lagt inn megapack. Men den burde da serr ikke lage noen problemer!"!!!!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...