-deleted- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 gratis med pakka. om noen vil kjøre i kveld så er jeg med fyrtårnet klokken 21.00 navnet er norway 27 Jeg finner deg ikke Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Noen som veit hvordan man konverterer modeller til TDU.. Har laga en bil i Sketchup. Lite svar å få på TDUcentral, såvidt lov til å poste noe som helst der, må ha 15 posts for å sende PM, etc. Endret 28. april 2009 av RCP-88 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) gratis med pakka. om noen vil kjøre i kveld så er jeg med fyrtårnet klokken 21.00 navnet er norway 27 Jeg finner deg ikke merkelig. om det hadde vært støtte for gamespy hadde det vært lettere. edit:ser det støtter gamespy. Endret 9. mai 2009 av rbr Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Har funnet ud at det er noe bæg med brukeren min. Lurer på om det kan være med serial key'n, at brukeren er kobla opp mot denne. Synes kanskje jeg husker noe sånt. Noen som vet? Jeg prøvde iallefall å lage ny bruker, og da virka det fint. Ang å spille sammen, så må man jo inn og ut av kartet for å bytte server, desverre en STOR svakhet i TDU! Til dere som ikke liker lydene: TDU Central Sound Mods Endret 29. april 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Japp, tror kanskje jeg også har funnet et forslag til hvordan jeg skal komme meg online med min champion profil! Satser på TDU i kveld! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Feel free to explain Det er vist en fil jeg kan slette i TDU profil mappa hvor serial står elns. Noe jeg fant på TDUCentral. Uansett har jeg fått reaktivert den gamle serial key'n min, så tar bare lett i bruk denne Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nå er jeg plagsomt kort i fra å gi opp! Sendt mail til Atari, GameSpy og de jeg kjøpte spillet hos. Håper noen kan hjepe meg! Tror jeg har prøvd det meste etter hvert. I mens skal jeg legge inn litt lyder Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jo, men har en prøve i naturfag i morgen, så nei Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ut på tur, aldri sur - Driftin' da Mercedes W124 - Posering med min Ariel Atom, aner ikke hvorfor bildet ble så mørkt - Kræsjer en Holden i en Atom. Som man kan se er ikke modellen av Atomen helt ferdig - Litt leking med en Koenigsegg CCX Tok flere bilder også, men på mystisk vis ble de sorte Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) NICE du har bilpakken ser jeg Endret 30. april 2009 av rbr Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Wæææh! Grin! Laga ny online accout, bruker veldig lang tid på å koble seg til serveren. Men den kommer inn. Jeg fixer leie bil og kjøper hus, men når jeg går inn hos bilforhandleren får jeg connection lost og TDU kræsjer. Jeg blir sinT! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Reinstaller Gjort det minst 2 ganger. Tror jeg skal formatere i kveld, legge inn RC av W7 Kanskje det virker det. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Høres bra ut, håper det ordner seg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det hjalp ikke. Ny formatert maskin, installerte til og med TDU på ny og fremdeles problemer. Jeg prøver nå og lage en ny profil og se om jeg fremdeles får problemer hos bilforhandleren. Gjør jeg det, er det noe litt alvorlig på gang.. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) kjedlig greier da. håper du for fikset det så du får kjørt litt i helgen. du har vel det siste av driver og så videre? Endret 2. mai 2009 av rbr Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Joda, det er ikke drivere det går på. Eller, vil nå tro det iallefall. Jeg har ikke problemer ellers med nettet. Kan spille CS leenge Jeg laga forresten en ny profil nå. Klarte å kjøpe meg en bil og får kjørt litt. Men det kommer connection lost til slutt. Spørs om jeg orker å holde på sånn så lenge. Håper atari eller gamespy kommer med en løsning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå