Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Gamle game'n din, er det bare å legge inn i TDU mappa i mine dokumenter. Var dette offline profil, kan du ikke gjøre noe med det.

 

hahah! null stress å legge til gammel offline profil da ;)

  1. Legg profilmappa inn i mine dokumenter mappa
  2. fyr opp TDU
  3. Profiles -> New -> tast inn NØYAKTIG det samme navnet som den profilen du la inn heter
  4. Vips så har du din gode gamle profil :)

EDIT: Virker i alle fall på Patch 1.66

Endret av Thomas S.T :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok, men er det ingen som kan hjelpe meg med å komme online da *pil ned* :grin2:

 

Har snakka med en fyr som tipsa meg om port forwarding, det funker ikke på min ruter for dette spillet. Derfor måtte jeg bruke en annen funskjon som visstnok utsetter PCen min 100% for internett, dette funket heller ikke. Da prøvde jeg den andre rutern vår, men den kobla meg ut og inn av nettverket med noen sekunders mellomrom...

 

Her er det Portforward.com sa:

The DI-624 will not allow you to forward enough ports, to run Test Drive Unlimited. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end.

 

På forhånd takk for hjelp igjen :)

 

-Thomas

Lenke til kommentar

tja hvem vet når TDU2 kommer.

TDU holder en stund til for min del om de bare kunne fikse

det som er av feil.

skulle også gjerne hatt litt mer realistiske motorlyder.

f.eks i gtr 2 der er det mer realistisk opptak av lydene på bilene.

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Tviler på at de kommer til å fikse noe mer på TDU. Har nettopp begynt å spille det igjen, men det er ganske kjedelig når rattet jeg har ikke funker i spillet :thumbdown: Meen, er det noen som hvet hvor lang tid det tar å få solgt en bil på trade? Og hvordan det fungerer, om det er andre folk som kjøper eller noe annet?

Lenke til kommentar
Tviler på at de kommer til å fikse noe mer på TDU. Har nettopp begynt å spille det igjen, men det er ganske kjedelig når rattet jeg har ikke funker i spillet :thumbdown: Meen, er det noen som hvet hvor lang tid det tar å få solgt en bil på trade? Og hvordan det fungerer, om det er andre folk som kjøper eller noe annet?

hva slags ratt bruker du?

Lenke til kommentar

Hei, nå er det lenge siden jeg har Spillt Test drive Unlimited, grunnen til at jeg sluttet var at save gamen ble corrupt, og jeg hadde nesten completa alt som var, så det var surt! så jeg la spillet på hylla i hvertfall 1 år, men nå har jeg lyst til og begyne igjen, må bare gå til innkjøp av det, siden jeg har klart og miste cdene til det.

 

Men spørsmålet mitt er som følger: kan man bruke megapack mer en en gang? jeg husker ikke accounten min eller noe info angående det, og har jo kjøpt megapack en gang, og har mailen med key/download osv, noen som vet om dette går? alltså og bruke den mer en 1 gang. og hvordan eventuelt finne tilbake til accounten min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...