Thomas ST Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Gamle game'n din, er det bare å legge inn i TDU mappa i mine dokumenter. Var dette offline profil, kan du ikke gjøre noe med det. hahah! null stress å legge til gammel offline profil da Legg profilmappa inn i mine dokumenter mappa fyr opp TDU Profiles -> New -> tast inn NØYAKTIG det samme navnet som den profilen du la inn heter Vips så har du din gode gamle profil EDIT: Virker i alle fall på Patch 1.66 Endret 6. april 2009 av Thomas S.T :D Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis du har gamle save-filen. Er det bare å legge denne inn i TDU mappa i Mine dokumenter, så får du valget når du starter TDU. Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Greit nok, men er det ingen som kan hjelpe meg med å komme online da *pil ned* Har snakka med en fyr som tipsa meg om port forwarding, det funker ikke på min ruter for dette spillet. Derfor måtte jeg bruke en annen funskjon som visstnok utsetter PCen min 100% for internett, dette funket heller ikke. Da prøvde jeg den andre rutern vår, men den kobla meg ut og inn av nettverket med noen sekunders mellomrom... Her er det Portforward.com sa: The DI-624 will not allow you to forward enough ports, to run Test Drive Unlimited. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end. På forhånd takk for hjelp igjen -Thomas Lenke til kommentar
UGP Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 sikkert spurt om det før men har ikke giddi å lest gjennom hele tråden går det ann å legge til mods i spillet? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) my new merc er det noen andre som har kjøpt denne bilpakka som en kan kjøpe foreksempel denne bilen?? Endret 6. april 2009 av rbr Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nei, jeg er fattig. Dessuten gidder jeg ikke å bruke penger på det. Det er vel ikke såå lenge til TDU2 kommer? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) tja hvem vet når TDU2 kommer. TDU holder en stund til for min del om de bare kunne fikse det som er av feil. skulle også gjerne hatt litt mer realistiske motorlyder. f.eks i gtr 2 der er det mer realistisk opptak av lydene på bilene. Endret 8. april 2009 av rbr Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tviler på at de kommer til å fikse noe mer på TDU. Har nettopp begynt å spille det igjen, men det er ganske kjedelig når rattet jeg har ikke funker i spillet Meen, er det noen som hvet hvor lang tid det tar å få solgt en bil på trade? Og hvordan det fungerer, om det er andre folk som kjøper eller noe annet? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tviler på at de kommer til å fikse noe mer på TDU. Har nettopp begynt å spille det igjen, men det er ganske kjedelig når rattet jeg har ikke funker i spillet Meen, er det noen som hvet hvor lang tid det tar å få solgt en bil på trade? Og hvordan det fungerer, om det er andre folk som kjøper eller noe annet? hva slags ratt bruker du? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ett eller annet Logitech Force Feedback billig skrot Så det er ikke så rart det ikke funker... Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ett eller annet Logitech Force Feedback billig skrot Så det er ikke så rart det ikke funker... prøv deg frem i tdu menyen.kan være litt tricky av og til. det på trade er jeg ikke sikker på. sorry. Endret 9. april 2009 av rbr Lenke til kommentar
Anders1995 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 my new merc er det noen andre som har kjøpt denne bilpakka som en kan kjøpe foreksempel denne bilen?? Hvor får man tak i disse bilpakkene? Jeg lurte også på hvor du får tak i patch til spillet? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 For å få packen går du bare inn på testdriveunlimited.com elns, der kan du kjøpe den. For å få patch går du inn her Patch Lenke til kommentar
Anders1995 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 For å få packen går du bare inn på testdriveunlimited.com elns, der kan du kjøpe den. For å få patch går du inn her Patch Når jeg har patchet hvor får jeg tak i Audi'en eller skyline? Jeg lurer også på hva man kan gjøre med "download" når jeg er inne på "trade" ? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Audien regner jeg med du finner i Audi butikken og skyline i Nissan butikken tror jeg. Download vet jeg desverre ikke hva du kan bruke til. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 noen som har kjøpt Ferrari F40?? den er helt værst!! Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 noen som har kjøpt Ferrari F40??den er helt værst!! Jaaa! den eier! Den derre 50-talls Corvetta er råkul da Lenke til kommentar
Evo94 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei^^ Kan någen sei meg meg koffor ein f,e,d,c,b biler som best med trimm?? MvH Evo Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, nå er det lenge siden jeg har Spillt Test drive Unlimited, grunnen til at jeg sluttet var at save gamen ble corrupt, og jeg hadde nesten completa alt som var, så det var surt! så jeg la spillet på hylla i hvertfall 1 år, men nå har jeg lyst til og begyne igjen, må bare gå til innkjøp av det, siden jeg har klart og miste cdene til det. Men spørsmålet mitt er som følger: kan man bruke megapack mer en en gang? jeg husker ikke accounten min eller noe info angående det, og har jo kjøpt megapack en gang, og har mailen med key/download osv, noen som vet om dette går? alltså og bruke den mer en 1 gang. og hvordan eventuelt finne tilbake til accounten min? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har aktivert min megapack tre ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå